hererjeg2 Skrevet 11. september 2017 #1861 Del Skrevet 11. september 2017 Tviler ikke på at folk så på de i Paris. De ser jo ut som et stilig par om man ikke har fått med seg noe av oppførselen deres. Har fått begge to langt opp i halsen, men de er jo pene mennesker begge to, og Kristine kler seg jo ganske i øynefallende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 12. september 2017 #1862 Del Skrevet 12. september 2017 På snap (og beskrevet på blogg i ettertid), inneholdt Paris fyll, løping, roping, og dansing i gatene. Tror jeg også ville snudd meg 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkay Skrevet 12. september 2017 #1863 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) Slettet. Endret 13. oktober 2017 av Mkay 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 12. september 2017 #1864 Del Skrevet 12. september 2017 18 timer siden, fitnessjenta skrev: Litt morsomt at hun skriver at hun og F fikk mange blikk da de gikk rundt i Paris, og begrunner dette med at han "så ut som en rockstar og hun gikk rundt i de feteste latex-boksene" ... trooor muligens ikke det var derfor folk stirra Så hvorfor tror du folk stirret? Ingen i Paris vet hvem de er og de er et fint par. (Hvis man kun tenker utseendemessig) så kan godt være de fikk blikk fordi folk synes de var et fint par Fabian ser dog ikke ut som en rockestjerne da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. september 2017 #1865 Del Skrevet 12. september 2017 24 minutter siden, Christy89 skrev: Så hvorfor tror du folk stirret? Ingen i Paris vet hvem de er og de er et fint par. (Hvis man kun tenker utseendemessig) så kan godt være de fikk blikk fordi folk synes de var et fint par Fabian ser dog ikke ut som en rockestjerne da De stirret nok fordi de sprang rundt i gatene og brølte. Da hadde jeg stirret og tenkt mitt også. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 12. september 2017 #1866 Del Skrevet 12. september 2017 De lurte sikkert på hvor Kristine hadde kjøpt de lekre "läderhosen" sine og om barten til Fabian var ekte. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 12. september 2017 #1867 Del Skrevet 12. september 2017 1 time siden, J.. skrev: De stirret nok fordi de sprang rundt i gatene og brølte. Da hadde jeg stirret og tenkt mitt også. Sprang og brølte de i gatene? Huff da. Ikke veldig voksent. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. september 2017 #1868 Del Skrevet 12. september 2017 1 minutt siden, Christy89 skrev: Sprang og brølte de i gatene? Huff da. Ikke veldig voksent. Jepp. Ja det kan du si.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Piruette Skrevet 12. september 2017 Populært innlegg #1869 Del Skrevet 12. september 2017 Nyeste videon til Fabian på snapchat. For en ufordragelig mann (gutt). Han står rett ovenfor en rumensk tigger og filmer han opp og ned, opp og ned. Tiggeren står med en pappkopp og har tredd en sort søppelsekk over klærne. På videon står det "Sorry I stopped financing drug cartels with my student loan :(". Jeg driter i hvorfor folk ikke velger å gi penger til div tiggere. Men man står for faen ikke åpenlyst og filmer en person som står og tigger. Hva er det han tror han er for noe? USJJJ 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 12. september 2017 #1870 Del Skrevet 12. september 2017 Jeg har sett Kristine på løkka i Oslo mange ganger, og hun var et blikkfang før jeg skjønte hvem det var jeg så på. Det var mest fordi hun (og Fabian) virkelig er to spradebasser i ordets rette forstand! En gang gikk hun med noe som liknet en svær pelsjakke og en biiiiiitteliten shorts langt oppi baken, pluss knestøvletter. Det er jo et litt uvanlig syn, så det tiltrakk jo blikket mitt. Og så ser det bare så komisk ut når man går med nesa rett opp og har en veldig dramatisk gåstil. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 12. september 2017 #1871 Del Skrevet 12. september 2017 52 minutter siden, Piruette skrev: Nyeste videon til Fabian på snapchat. For en ufordragelig mann (gutt). Han står rett ovenfor en rumensk tigger og filmer han opp og ned, opp og ned. Tiggeren står med en pappkopp og har tredd en sort søppelsekk over klærne. På videon står det "Sorry I stopped financing drug cartels with my student loan :(". Jeg driter i hvorfor folk ikke velger å gi penger til div tiggere. Men man står for faen ikke åpenlyst og filmer en person som står og tigger. Hva er det han tror han er for noe? USJJJ Hva i alle dager?! Nesten rart tiggeren ikke bare måket til han. En dag filmer han feil person. Fabian virker veldig full av seg selv. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 12. september 2017 #1872 Del Skrevet 12. september 2017 44 minutter siden, Piruette skrev: Nyeste videon til Fabian på snapchat. For en ufordragelig mann (gutt). Han står rett ovenfor en rumensk tigger og filmer han opp og ned, opp og ned. Tiggeren står med en pappkopp og har tredd en sort søppelsekk over klærne. På videon står det "Sorry I stopped financing drug cartels with my student loan :(". Jeg driter i hvorfor folk ikke velger å gi penger til div tiggere. Men man står for faen ikke åpenlyst og filmer en person som står og tigger. Hva er det han tror han er for noe? USJJJ Lurer mer og mer på om det feiler han noe 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hererjeg2 Skrevet 12. september 2017 #1873 Del Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Piruette skrev: Nyeste videon til Fabian på snapchat. For en ufordragelig mann (gutt). Han står rett ovenfor en rumensk tigger og filmer han opp og ned, opp og ned. Tiggeren står med en pappkopp og har tredd en sort søppelsekk over klærne. På videon står det "Sorry I stopped financing drug cartels with my student loan :(". Jeg driter i hvorfor folk ikke velger å gi penger til div tiggere. Men man står for faen ikke åpenlyst og filmer en person som står og tigger. Hva er det han tror han er for noe? USJJJ fy faen. det er faktisk noe av det ekleste jeg har sett på lenge! Angrer på at jeg så på den snapen. Han blir jo bare værre og værre! For en kvalm type! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. september 2017 #1874 Del Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Piruette skrev: Nyeste videon til Fabian på snapchat. For en ufordragelig mann (gutt). Han står rett ovenfor en rumensk tigger og filmer han opp og ned, opp og ned. Tiggeren står med en pappkopp og har tredd en sort søppelsekk over klærne. På videon står det "Sorry I stopped financing drug cartels with my student loan :(". Jeg driter i hvorfor folk ikke velger å gi penger til div tiggere. Men man står for faen ikke åpenlyst og filmer en person som står og tigger. Hva er det han tror han er for noe? USJJJ Nei, vet du hva? Jeg liker ikke tiggere jeg heller, men kunne aldri oppført meg slik mot et menneske i en sårbar situasjon. Jeg blir kvalm! Forsøker disse to å bli norges mest upopulære par? Det kan virke sånn. Jeg er så sjokkert og sint at jeg står i fare for å bli stum her jeg sitter. Kvalmende mennesker 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. september 2017 #1875 Del Skrevet 12. september 2017 27 minutter siden, fitnessjenta skrev: Lurer mer og mer på om det feiler han noe Det gjør det. Det heter narcissisme 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 12. september 2017 #1876 Del Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Honningmor skrev: Jeg har sett Kristine på løkka i Oslo mange ganger, og hun var et blikkfang før jeg skjønte hvem det var jeg så på. Det var mest fordi hun (og Fabian) virkelig er to spradebasser i ordets rette forstand! En gang gikk hun med noe som liknet en svær pelsjakke og en biiiiiitteliten shorts langt oppi baken, pluss knestøvletter. Det er jo et litt uvanlig syn, så det tiltrakk jo blikket mitt. Og så ser det bare så komisk ut når man går med nesa rett opp og har en veldig dramatisk gåstil. Haha, spot on! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotti87 Skrevet 12. september 2017 #1877 Del Skrevet 12. september 2017 De to der minner om Heidi Montag og Spencer Pratt i deres storhetstid 😫 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helhvete Skrevet 12. september 2017 #1878 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) 1 hour ago, Christy89 said: Hva i alle dager?! Nesten rart tiggeren ikke bare måket til han. En dag filmer han feil person. Fabian virker veldig full av seg selv. 50 minutes ago, Honey Dew said: Nei, vet du hva? Jeg liker ikke tiggere jeg heller, men kunne aldri oppført meg slik mot et menneske i en sårbar situasjon. Jeg blir kvalm! Forsøker disse to å bli norges mest upopulære par? Det kan virke sånn. Jeg er så sjokkert og sint at jeg står i fare for å bli stum her jeg sitter. Kvalmende mennesker https://streamable.com/yqq8j Endret 12. september 2017 av Helhvete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 12. september 2017 #1879 Del Skrevet 12. september 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opie Skrevet 12. september 2017 #1880 Del Skrevet 12. september 2017 Dette er det kvalmeste Fabian har klart å komme med (hittil). Jeg er helt målløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå