Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun som er så dyp og moden slår til med "knull og tott" igjen i omtale av seg selv og F.

Altså.. really..

Og denne uken er det visst helt innafor å drikke x ganger pr uke..
Så neste uke er vel livet bedre uten alkohol,igjen..

Forutsigbar,kjedelig og alt annet enn dypt og intelligent,som hun liker å rope høyt hun selv er.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges mest ukjente kjendiser blåser opp egoet og tror seg smartere og vakrere enn alle andre. Det er forunderlig hva rosabloggboblene gjør med enkle sinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at hun skriver at hun og F fikk mange blikk da de gikk rundt i Paris, og begrunner dette med at han "så ut som en rockstar og hun gikk rundt i de feteste latex-boksene" ... trooor muligens ikke det var derfor folk stirra

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Litt morsomt at hun skriver at hun og F fikk mange blikk da de gikk rundt i Paris, og begrunner dette med at han "så ut som en rockstar og hun gikk rundt i de feteste latex-boksene" ... trooor muligens ikke det var derfor folk stirra

Haha tenkte det samme 🙊🙊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fitnessjenta skrev:

Hvorfor stirra folk da tro? Fordi de vet at de er elendige bloggere? Eller fordi at de driver å prater engelsk i annenhver ord? Eller fordi de synes de er teite? 

Jeg tror faktisk folk kikka fordi de er et fargerikt pent par, enkelt å greit😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TomineB skrev:

Hvorfor stirra folk da tro? Fordi de vet at de er elendige bloggere? Eller fordi at de driver å prater engelsk i annenhver ord? Eller fordi de synes de er teite? 

enig, folk generelt driver ikke å tenker negativt på alt de ser, hører eller leser. :) jeg hadde nok stirret og tenkt åååå hadde jeg bare vært tyve igjen :) herlig. forøvrig liker jeg din positive innstilling her inne. Flott og forfriskende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
3 minutter siden, TomineB skrev:

Jeg har sett Kristine på gaten flere ganger, og hun vekker positiv oppmerksomhet. Så at folk kikker, er ikke så rart. Selv i Paris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, tidevann skrev:

enig, folk generelt driver ikke å tenker negativt på alt de ser, hører eller leser. :) jeg hadde nok stirret og tenkt åååå hadde jeg bare vært tyve igjen :) herlig. forøvrig liker jeg din positive innstilling her inne. Flott og forfriskende. 

Rødmer litt og sier takk😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Citronella skrev:

Jeg har sett Kristine på gaten flere ganger, og hun vekker positiv oppmerksomhet. Så at folk kikker, er ikke så rart. Selv i Paris :)

Har også møtt på henne og hun ser ut som en million dollar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, TomineB skrev:

Har også møtt på henne og hun ser ut som en million dollar😊

bor i oslo selv, men har aldri sett henne. Har lyst, da jeg synes hun er utrolig vakker, veldig spesielt utseende, og en ganske tøff personlighet. Hun gjør som hun vil hun. Blir liksom inspirert av sånne mennesker, hun kle seg akkurat som hun vil. Det liker jeg. inspirert blir jeg og på en måte. Viktig å være seg selv, uavhengig av hva andre sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bersemor skrev:

"Jeg og Fabian fikk helt sinnsykt mange blikk da vi gikk på gata? Jeg som trodde vi blendet bra inn der begge gikk iført hver sin dressjakke i tweed, jeg i hatt og han i sixpence. Hadde til og med kjøpt klærne mine i forkant av turen fordi jeg ville ha den franske looken, haha. Mulig det var energien og attituden vår, og det faktum at han så ut som en rockstar og jeg med latex-bukser og den frekkeste sminken."

Tenk å få seg til å skrive noe sånt! Èn ting er å være selvsikker, det unner jeg faktisk alle å være, men det her! Er nå overbevist om at KU og Raw er overbeviste om at de er *≈*the very most important people*≈*. 

De må da være Norges mest uspiselige par...

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Honey Dew said:

Kristine er ei pen jente, dessverre virker hun relativt usympatisk...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
50 minutter siden, Honey Dew skrev:

Virkelig? DET var jo og en ting og skrive på nett. Herregud så usaklig. Prøv og hold nivået her inne på et litt høyt nivå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...