filifjonka Skrevet 9. september 2017 #1841 Del Skrevet 9. september 2017 Figuren er komplett latterlig... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. september 2017 #1842 Del Skrevet 9. september 2017 Hun som er så dyp og moden slår til med "knull og tott" igjen i omtale av seg selv og F. Altså.. really.. Og denne uken er det visst helt innafor å drikke x ganger pr uke.. Så neste uke er vel livet bedre uten alkohol,igjen.. Forutsigbar,kjedelig og alt annet enn dypt og intelligent,som hun liker å rope høyt hun selv er. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 10. september 2017 #1843 Del Skrevet 10. september 2017 Norges mest ukjente kjendiser blåser opp egoet og tror seg smartere og vakrere enn alle andre. Det er forunderlig hva rosabloggboblene gjør med enkle sinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 10. september 2017 #1844 Del Skrevet 10. september 2017 Tråden er ryddet for persondebatt. Dark Angelina, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 11. september 2017 #1845 Del Skrevet 11. september 2017 Litt morsomt at hun skriver at hun og F fikk mange blikk da de gikk rundt i Paris, og begrunner dette med at han "så ut som en rockstar og hun gikk rundt i de feteste latex-boksene" ... trooor muligens ikke det var derfor folk stirra 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bersemor Skrevet 11. september 2017 Populært innlegg #1846 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) "Jeg og Fabian fikk helt sinnsykt mange blikk da vi gikk på gata? Jeg som trodde vi blendet bra inn der begge gikk iført hver sin dressjakke i tweed, jeg i hatt og han i sixpence. Hadde til og med kjøpt klærne mine i forkant av turen fordi jeg ville ha den franske looken, haha. Mulig det var energien og attituden vår, og det faktum at han så ut som en rockstar og jeg med latex-bukser og den frekkeste sminken." Tenk å få seg til å skrive noe sånt! Èn ting er å være selvsikker, det unner jeg faktisk alle å være, men det her! Er nå overbevist om at KU og Raw er overbeviste om at de er *≈*the very most important people*≈*. Endret 11. september 2017 av Bersemor 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. september 2017 #1847 Del Skrevet 11. september 2017 51 minutter siden, fitnessjenta skrev: Litt morsomt at hun skriver at hun og F fikk mange blikk da de gikk rundt i Paris, og begrunner dette med at han "så ut som en rockstar og hun gikk rundt i de feteste latex-boksene" ... trooor muligens ikke det var derfor folk stirra Haha tenkte det samme 🙊🙊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 11. september 2017 #1848 Del Skrevet 11. september 2017 Finnes det bilder av denne "franske looken"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 11. september 2017 #1849 Del Skrevet 11. september 2017 2 timer siden, fitnessjenta skrev: Litt morsomt at hun skriver at hun og F fikk mange blikk da de gikk rundt i Paris, og begrunner dette med at han "så ut som en rockstar og hun gikk rundt i de feteste latex-boksene" ... trooor muligens ikke det var derfor folk stirra Hvorfor stirra folk da tro? Fordi de vet at de er elendige bloggere? Eller fordi at de driver å prater engelsk i annenhver ord? Eller fordi de synes de er teite? Jeg tror faktisk folk kikka fordi de er et fargerikt pent par, enkelt å greit😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidevann Skrevet 11. september 2017 #1850 Del Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, TomineB skrev: Hvorfor stirra folk da tro? Fordi de vet at de er elendige bloggere? Eller fordi at de driver å prater engelsk i annenhver ord? Eller fordi de synes de er teite? Jeg tror faktisk folk kikka fordi de er et fargerikt pent par, enkelt å greit😊 enig, folk generelt driver ikke å tenker negativt på alt de ser, hører eller leser. jeg hadde nok stirret og tenkt åååå hadde jeg bare vært tyve igjen herlig. forøvrig liker jeg din positive innstilling her inne. Flott og forfriskende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 11. september 2017 #1851 Del Skrevet 11. september 2017 3 minutter siden, TomineB skrev: Hvorfor stirra folk da tro? Fordi de vet at de er elendige bloggere? Eller fordi at de driver å prater engelsk i annenhver ord? Eller fordi de synes de er teite? Jeg tror faktisk folk kikka fordi de er et fargerikt pent par, enkelt å greit😊 Jeg har sett Kristine på gaten flere ganger, og hun vekker positiv oppmerksomhet. Så at folk kikker, er ikke så rart. Selv i Paris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 11. september 2017 #1852 Del Skrevet 11. september 2017 28 minutter siden, tidevann skrev: enig, folk generelt driver ikke å tenker negativt på alt de ser, hører eller leser. jeg hadde nok stirret og tenkt åååå hadde jeg bare vært tyve igjen herlig. forøvrig liker jeg din positive innstilling her inne. Flott og forfriskende. Rødmer litt og sier takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 11. september 2017 #1853 Del Skrevet 11. september 2017 28 minutter siden, Citronella skrev: Jeg har sett Kristine på gaten flere ganger, og hun vekker positiv oppmerksomhet. Så at folk kikker, er ikke så rart. Selv i Paris Har også møtt på henne og hun ser ut som en million dollar😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidevann Skrevet 11. september 2017 #1854 Del Skrevet 11. september 2017 4 minutter siden, TomineB skrev: Har også møtt på henne og hun ser ut som en million dollar😊 bor i oslo selv, men har aldri sett henne. Har lyst, da jeg synes hun er utrolig vakker, veldig spesielt utseende, og en ganske tøff personlighet. Hun gjør som hun vil hun. Blir liksom inspirert av sånne mennesker, hun kle seg akkurat som hun vil. Det liker jeg. inspirert blir jeg og på en måte. Viktig å være seg selv, uavhengig av hva andre sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. september 2017 #1855 Del Skrevet 11. september 2017 3 timer siden, Bersemor skrev: "Jeg og Fabian fikk helt sinnsykt mange blikk da vi gikk på gata? Jeg som trodde vi blendet bra inn der begge gikk iført hver sin dressjakke i tweed, jeg i hatt og han i sixpence. Hadde til og med kjøpt klærne mine i forkant av turen fordi jeg ville ha den franske looken, haha. Mulig det var energien og attituden vår, og det faktum at han så ut som en rockstar og jeg med latex-bukser og den frekkeste sminken." Tenk å få seg til å skrive noe sånt! Èn ting er å være selvsikker, det unner jeg faktisk alle å være, men det her! Er nå overbevist om at KU og Raw er overbeviste om at de er *≈*the very most important people*≈*. De må da være Norges mest uspiselige par... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 11. september 2017 #1856 Del Skrevet 11. september 2017 4 minutes ago, Honey Dew said: De må da være Norges mest uspiselige par... Kristine er ei pen jente, dessverre virker hun relativt usympatisk... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 11. september 2017 #1857 Del Skrevet 11. september 2017 Hjelpes, så høy de er på seg selv. Fabian the rockstar! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 11. september 2017 #1858 Del Skrevet 11. september 2017 Tråden er ryddet for person- og brukerdebatt, og bilder med opphavsrett - samt svar til dette. Dark Angelina, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 11. september 2017 #1859 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) 23 minutter siden, tidevann skrev: Endret 11. september 2017 av Christy89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidevann Skrevet 11. september 2017 #1860 Del Skrevet 11. september 2017 50 minutter siden, Honey Dew skrev: De må da være Norges mest uspiselige par... Virkelig? DET var jo og en ting og skrive på nett. Herregud så usaklig. Prøv og hold nivået her inne på et litt høyt nivå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå