Viernes Skrevet 8. september 2017 #1821 Del Skrevet 8. september 2017 1 time siden, fitnessjenta skrev: Ja er det mulig. Og når osten kommer, så tar han det med hendene? Rett etter at han stappet hånda si ned i buksa! Så jævlig ekkelt Usj ja, la merke til at han var borti annen ost enn den han tok og. Altså, er det håp for de to? Synd at Kristine har utviklet seg i en såpass negativ retning etter at hun møtte han, hun var jo så flott og oppegående. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 8. september 2017 #1822 Del Skrevet 8. september 2017 22 minutter siden, Viernes skrev: Usj ja, la merke til at han var borti annen ost enn den han tok og. Altså, er det håp for de to? Synd at Kristine har utviklet seg i en såpass negativ retning etter at hun møtte han, hun var jo så flott og oppegående. Hvor er disse videoene dere snakker om..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. september 2017 #1823 Del Skrevet 8. september 2017 1 minutt siden, Cocogirl skrev: Hvor er disse videoene dere snakker om..? Snapchat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. september 2017 #1824 Del Skrevet 8. september 2017 To fjortiser på tur 🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 8. september 2017 #1825 Del Skrevet 8. september 2017 1 time siden, Viernes skrev: Usj ja, la merke til at han var borti annen ost enn den han tok og. Altså, er det håp for de to? Synd at Kristine har utviklet seg i en såpass negativ retning etter at hun møtte han, hun var jo så flott og oppegående. Hva har jeg gått glipp av her? NÅR var Kristine Ullebø "flott og oppegående" jeg har lest den bloggen siden jenta var fjortis og jeg har ikke sett annet enn en hoven, arrogant pro-ana blogger som nekter å ta til seg saklig kritikk. Er så lei de som mener Fabian drar ned stakkars uskyldige Kristine. Kristine var ufordragelig før hun møtte Fabian, på lik linje med at Fabian var ufordragelig før han møtte Kristine. Fin kombo. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 8. september 2017 #1826 Del Skrevet 8. september 2017 2 timer siden, Viernes skrev: Usj ja, la merke til at han var borti annen ost enn den han tok og. Altså, er det håp for de to? Synd at Kristine har utviklet seg i en såpass negativ retning etter at hun møtte han, hun var jo så flott og oppegående. Virkelig? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 8. september 2017 #1827 Del Skrevet 8. september 2017 Siste snapen der han filmer at Kristine drikker whiskey fra flaska på toget, og sier det er godt. Hun er blitt en klone av han jo. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 8. september 2017 #1828 Del Skrevet 8. september 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 8. september 2017 #1829 Del Skrevet 8. september 2017 10 minutter siden, Liima skrev: Oki unnskyld meg... Dette var bare kleint for meg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 8. september 2017 #1830 Del Skrevet 8. september 2017 1 time siden, Liima skrev: Siste snapen der han filmer at Kristine drikker whiskey fra flaska på toget, og sier det er godt. Hun er blitt en klone av han jo. Ønsket noen kunne legge dette ut her... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bersemor Skrevet 8. september 2017 #1831 Del Skrevet 8. september 2017 4 minutter siden, Cocogirl skrev: Oki unnskyld meg... Dette var bare kleint for meg... Nei, dette synes jeg er kjempeflott! :D Det er ikke til å stikke under en stol at mange ser opp til Kristine og at hun (endelig) bruker stemmen sin på å gjøre noe FORNUFTIG er et steg i riktig retning tenker jeg! Hvis hun kan sitte der å si at hun ikke gidder å være kronisk glattbarbert letter det nok presset blant oss som føler oss litt ustelte hvis vi har pigger (det er kanskje ikke en sunn holdning å ha til kroppshår). 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 8. september 2017 #1832 Del Skrevet 8. september 2017 2 minutter siden, Bersemor skrev: Nei, dette synes jeg er kjempeflott! :D Det er ikke til å stikke under en stol at mange ser opp til Kristine og at hun (endelig) bruker stemmen sin på å gjøre noe FORNUFTIG er et steg i riktig retning tenker jeg! Hvis hun kan sitte der å si at hun ikke gidder å være kronisk glattbarbert letter det nok presset blant oss som føler oss litt ustelte hvis vi har pigger (det er kanskje ikke en sunn holdning å ha til kroppshår). Du har nok en poeng der ja, tenkte ikke slikt. Beklager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bersemor Skrevet 8. september 2017 #1833 Del Skrevet 8. september 2017 19 minutter siden, Cocogirl skrev: Du har nok en poeng der ja, tenkte ikke slikt. Beklager. Ingenting å beklage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 8. september 2017 #1834 Del Skrevet 8. september 2017 2 timer siden, Tjukk Norris skrev: Hva har jeg gått glipp av her? NÅR var Kristine Ullebø "flott og oppegående" 2 timer siden, Rubella skrev: Virkelig? Ja, det var hvertfall inntrykket jeg hadde av henne, leste bloggen litt overfladisk tidligere. Så typ fokus på skole-innlegg osv. Jeg synes hun har forandret seg til det negative etter at F kom inn i bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 8. september 2017 #1835 Del Skrevet 8. september 2017 Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett og svar til dette. Dark Angelina, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 9. september 2017 #1836 Del Skrevet 9. september 2017 13 hours ago, Viernes said: Ja, det var hvertfall inntrykket jeg hadde av henne, leste bloggen litt overfladisk tidligere. Så typ fokus på skole-innlegg osv. Jeg synes hun har forandret seg til det negative etter at F kom inn i bildet. Jeg har lest bloggen lenge, og jeg synes alltid det har vært noe negativt der. Fremstilling av kropp, vandre rundt halvnaken midt på kalde vinteren som om det er helt normalt. Men det var positive ting også, som du nevner. Det var alltid noe negativt der, men nå har det gått over til så å si bare negativt. F har hatt en ekstremt dårlig påvirkning på henne. Trist å se på, og jeg håper hun får øynene opp og kommer seg bort derfra. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 9. september 2017 #1837 Del Skrevet 9. september 2017 Hun er 20 år og vet ikke hva hun skal gjøre når brannalarmen går.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 9. september 2017 #1838 Del Skrevet 9. september 2017 2 timer siden, Solivagant skrev: Hun er 20 år og vet ikke hva hun skal gjøre når brannalarmen går.. She is a spoiled brat... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 9. september 2017 #1839 Del Skrevet 9. september 2017 Er det bare meg som føler at hun er skikkelig klisjé? Når hun skriver så skal alt være så "dypt", gråte fordi ting er så vakkert, trenger bare rødvin og en malerkost. Croissants til frokost og drikke rødvin mens man hører på fransken som smelter i øret...kan go on and on. Det er bare så veldig påtatt. Særlig når man klarer og lire av seg at man tror man kjenner mer på fe vakre tingene enn andre? Bare hva? Excuse moi! LOL 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 9. september 2017 #1840 Del Skrevet 9. september 2017 2 timer siden, Breakeven skrev: Er det bare meg som føler at hun er skikkelig klisjé? Når hun skriver så skal alt være så "dypt", gråte fordi ting er så vakkert, trenger bare rødvin og en malerkost. Croissants til frokost og drikke rødvin mens man hører på fransken som smelter i øret...kan go on and on. Det er bare så veldig påtatt. Særlig når man klarer og lire av seg at man tror man kjenner mer på fe vakre tingene enn andre? Bare hva? Excuse moi! LOL Ja det er så påtatt at jeg blir flau! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå