Stjernekikkeren Skrevet 29. august 2017 #1801 Del Skrevet 29. august 2017 På 27.8.2017 den 17.17, Solivagant skrev: " I dag våknet jeg helt fin, uten den fylleangsten jeg pleier å ha." Fra hennes siste innlegg. Vel.. Spørs hvem hun prøver å overbevise ved å si sånt, leserene eller seg selv... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. august 2017 #1802 Del Skrevet 29. august 2017 1 time siden, Stjernekikkeren skrev: Spørs hvem hun prøver å overbevise ved å si sånt, leserene eller seg selv... Ding ding ding ding ding: BINGO! Jeg tror ikke KU har et alkoholproblem per se, men jeg er ganske sikker på at hun tror at hun har et alkoholproblem. Blogginnleggene veksler til stadighet mellom forherligelse av "fest og spetakkel" og bot, bedring og hyllest av edruskap. Når det er sagt, så har jeg også inntrykk av at hun prøver å løsrive seg fra hvem hun har vært, men uten at hun har det klart for seg hvem hun vil være. Det er forsåvidt helt greit, og heller ikke noe nytt - de fleste av oss går gjennom slike "identitetskriser" i vekslingsfasen fra tenåring til ung voksen på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 29. august 2017 #1803 Del Skrevet 29. august 2017 1 time siden, Lafemmemauvaise skrev: Ding ding ding ding ding: BINGO! Jeg tror ikke KU har et alkoholproblem per se, men jeg er ganske sikker på at hun tror at hun har et alkoholproblem. Blogginnleggene veksler til stadighet mellom forherligelse av "fest og spetakkel" og bot, bedring og hyllest av edruskap. Når det er sagt, så har jeg også inntrykk av at hun prøver å løsrive seg fra hvem hun har vært, men uten at hun har det klart for seg hvem hun vil være. Det er forsåvidt helt greit, og heller ikke noe nytt - de fleste av oss går gjennom slike "identitetskriser" i vekslingsfasen fra tenåring til ung voksen på en eller annen måte. Du er inne på det nå ja, det smeller vel litt opp og ned også retter det seg ut etterhvert og man blir voksen. Men jeg må si at jeg er sjeleglad for at blogging og facebook ikke akkurat var så vanlig når jeg var på den alderen, så ikke mine feil og hormoner spredde seg på den vide webben for alle som ville se.. Greit nok at samfunnet tydeligvis handler om å eksponere seg selv mest mulig på nettet, og nærmest leve på nettet, og at en pupp "bare" er en pupp, men jeg synes ikke at det nå er det. Hvis alle de som følger Fabian hadde stått foran dem og fulgt med, hadde da Fabian og Kristine gjort de samme tingene som på snap da? Hadde hun tatt av seg klærne foran alle de fremmede folkene? De burde begynne å tenke over det, hvis det er ting du aldri kunne tenke deg å gjøre i full offentlighet, så hvertfall ikke gjør det på internett, der kan alle som vil se. Selv om Kristine og Fabian ikke ser dem.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. august 2017 #1804 Del Skrevet 29. august 2017 5 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Du er inne på det nå ja, det smeller vel litt opp og ned også retter det seg ut etterhvert og man blir voksen. Men jeg må si at jeg er sjeleglad for at blogging og facebook ikke akkurat var så vanlig når jeg var på den alderen, så ikke mine feil og hormoner spredde seg på den vide webben for alle som ville se.. Greit nok at samfunnet tydeligvis handler om å eksponere seg selv mest mulig på nettet, og nærmest leve på nettet, og at en pupp "bare" er en pupp, men jeg synes ikke at det nå er det. Hvis alle de som følger Fabian hadde stått foran dem og fulgt med, hadde da Fabian og Kristine gjort de samme tingene som på snap da? Hadde hun tatt av seg klærne foran alle de fremmede folkene? De burde begynne å tenke over det, hvis det er ting du aldri kunne tenke deg å gjøre i full offentlighet, så hvertfall ikke gjør det på internett, der kan alle som vil se. Selv om Kristine og Fabian ikke ser dem.. Helt enig med deg (som vanlig ). Må alt vises for Gud og hvermannsen? Må alt publiseres og offentliggjøres? Hvis noe ikke er behørig dokumentert på FB, IG, Twitter, Snap osv. - fant det da aldri sted? Alle mennesker nærer et ønske om å bli sett på et eller annet vis - men denne tankeløse turbo-eksponeringen og kunstig skapte behovet er som å pisse i buksa ei iskald vinternatt. Fint og varmt ei kortvarig stund, men så blir det skikkelig ufyselig kaldt. Psykisk tror jeg heller ikke det er sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 29. august 2017 #1805 Del Skrevet 29. august 2017 19 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Helt enig med deg (som vanlig ). Må alt vises for Gud og hvermannsen? Må alt publiseres og offentliggjøres? Hvis noe ikke er behørig dokumentert på FB, IG, Twitter, Snap osv. - fant det da aldri sted? Alle mennesker nærer et ønske om å bli sett på et eller annet vis - men denne tankeløse turbo-eksponeringen og kunstig skapte behovet er som å pisse i buksa ei iskald vinternatt. Fint og varmt ei kortvarig stund, men så blir det skikkelig ufyselig kaldt. Psykisk tror jeg heller ikke det er sunt. Takk, jeg har lest dine innlegg her i tråden, gode reflekterte og saklige tanker fra deg, veldig behagelig å se Du har helt rett i det du sier, den kortvarige rusen er like givende som å pisse i buksa for å varme seg, helt korrekt sammenligning. Dette kjøret og jaget om oppmerksomhet og bekreftelse er verre enn jeg noen gang har sett det. Så et tv program en gang om en gruppe mennesker som rett og slett ikke fungerte i det daglige liv hvis de ikke fikk minst 20 likes på bildene de la ut. Og med en gang likes kom, slo humøret rett rundt. Eksponering og bekreftelse på sosiale medier har blitt det nye dopet, snart ser du egne klinikker som avruser folk fra det. Burde vært i allefall, jeg har selv venner som kan bruke halve festen på å ta bilder av seg selv for å poste på nettet. Ser helt rart ut når alle andre sitter der og en person begynner å posere for selfier hehe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opie Skrevet 30. august 2017 #1806 Del Skrevet 30. august 2017 Hva er det Fabian jobber med/som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. august 2017 #1807 Del Skrevet 30. august 2017 21 minutter siden, opie skrev: Hva er det Fabian jobber med/som? Han studerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 30. august 2017 #1808 Del Skrevet 30. august 2017 10 timer siden, J.. skrev: Han studerer. hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. august 2017 #1809 Del Skrevet 30. august 2017 16 minutter siden, Regnskapssekretær skrev: hva da? Nei akkurat det vet jeg ikke. Vet bare at han studerer på BI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 31. august 2017 #1810 Del Skrevet 31. august 2017 10 hours ago, Regnskapssekretær said: hva da? Sin egen navle... 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 31. august 2017 #1811 Del Skrevet 31. august 2017 Fyren sitter jo med svarene på alt selv så hva han gjør på BI er for meg en gåte. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marteet Skrevet 6. september 2017 #1812 Del Skrevet 6. september 2017 Noen som vil gjette på hva dette er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 6. september 2017 #1813 Del Skrevet 6. september 2017 Syns det er veldig spesielt å være i Paris, og kun filme hverandre på hotellrommet og legge ut på snap? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 6. september 2017 #1814 Del Skrevet 6. september 2017 27 minutter siden, Marteet skrev: Noen som vil gjette på hva dette er? "Hippetobakk".. 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 7. september 2017 #1815 Del Skrevet 7. september 2017 11 timer siden, Marteet skrev: Noen som vil gjette på hva dette er? Er tobakk dette... ikke noe uvanlig for håpe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 7. september 2017 #1816 Del Skrevet 7. september 2017 22 hours ago, fitnessjenta said: Syns det er veldig spesielt å være i Paris, og kun filme hverandre på hotellrommet og legge ut på snap? Ser veldig godt at de andre "store motebloggerne" som er med til Paris er veldig utilpass med filmingen deres (og oppførselen vil jeg påstå) Dette er et jobboppdrag, de andre har ikke med seg noen.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 7. september 2017 #1817 Del Skrevet 7. september 2017 58 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev: Ser veldig godt at de andre "store motebloggerne" som er med til Paris er veldig utilpass med filmingen deres (og oppførselen vil jeg påstå) Dette er et jobboppdrag, de andre har ikke med seg noen.. Ja la merke til det jeg og, hvor kleint de andre syns det er, haha 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 8. september 2017 #1818 Del Skrevet 8. september 2017 (endret) Håper taxien reiste fra de. De var tydeligvis mer opptatt av å snappe (og flire av) at de venter på at osten skal komme på frokostbordet enn å komme seg ut i taxien som venter på de. Utrolig uprofesjonelt, spesielt siden hun er på jobboppdrag. Endret 8. september 2017 av Viernes 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 8. september 2017 #1819 Del Skrevet 8. september 2017 18 minutter siden, Viernes skrev: Håper taxien reiste fra de. De var tydeligvis mer opptatt av å snappe (og flire av) at de venter på at osten skal komme på frokostbordet enn å komme seg ut i taxien som venter på de. Utrolig uprofesjonelt, spesielt siden hun er på jobboppdrag. Henne virker ikke så særlig voksen med han rundt seg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 8. september 2017 #1820 Del Skrevet 8. september 2017 2 timer siden, Viernes skrev: Håper taxien reiste fra de. De var tydeligvis mer opptatt av å snappe (og flire av) at de venter på at osten skal komme på frokostbordet enn å komme seg ut i taxien som venter på de. Utrolig uprofesjonelt, spesielt siden hun er på jobboppdrag. Ja er det mulig. Og når osten kommer, så tar han det med hendene? Rett etter at han stappet hånda si ned i buksa! Så jævlig ekkelt 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå