Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men er virkelig en pupp så oppsiktsvekkende lenger? Det finnes millioner av dem på internett. Jeg skjønner at kontekst er alt, men så lenge hun føler at hun eier den selv, ser jeg ikke det store problemet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Galaxy X

Syns det er usmakelig og barnslig å legge ut bilder av andres kropp på det viset, selv om det helt sikkert er godkjent av person avbildet. Men det er bare en pupp. Ro ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snappen ble slettet fra storyen hans..

Så "bare en pupp" var visst kansje ikke "bare" alikevel? 

Til å "gi helt faen" gir hun ikke helt faen alikevel.

Synd skaden allerede er skjedd.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
5 minutter siden, J.. skrev:

Snappen ble slettet fra storyen hans..

Så "bare en pupp" var visst kansje ikke "bare" alikevel? 

Til å "gi helt faen" gir hun ikke helt faen alikevel.

Synd skaden allerede er skjedd.

Er fortsatt bare en pupp. Men det fikk nok ikke den reaksjonen de håpet på, de tenkte kanskje det var mer edgy og "tøft", men det hele var bare barnslig og vulgært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Galaxy X skrev:

Er fortsatt bare en pupp. Men det fikk nok ikke den reaksjonen de håpet på, de tenkte kanskje det var mer edgy og "tøft", men det hele var bare barnslig og vulgært. 

Ja,det er bare en kroppsdel,helt enig i den.

Men ser ingen grunn til å drite seg ut på den måten.

Hun som skryter av at hun har vokst så mye det siste året,er jo mer bak mål en noensinne tidligere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele kroppen er jo bare kropp...skal vi bare begynne å dele bilder ukritisk likevel? Vennene mine hadde blitt sjokkert hvis jeg snappet brystene mine og underlivet til gubben på en lørdagskveld!Kropp er topp, god helg! 😜

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hadde vært overvektig, hadde det vært greit. Eller...?

Ehh...nei!! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hadde vært overvektig, hadde det vært greit. Eller...?

Hadde tenkt akkurat det samme da,at det ikke var innafor.

Så nei,dette er ikke bodyshaming.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Hadde tenkt akkurat det samme da,at det ikke var innafor.

Så nei,dette er ikke bodyshaming.

Jeg har alltid grublet på dette. Nakne,overvektige damer har alltid blitt hyllet i media, mens nakne, slanke damer har fått kritikk. Det var derfor jeg lurte

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Moongirl skrev:

Ehh...nei!! 

Da ville alle ha hyllet vedkommende med en sånn type tekst: "Det er slik ekte kvinner skal se ut!"..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Jeg har alltid grublet på dette. Nakne,overvektige damer har alltid blitt hyllet i media, mens nakne, slanke damer har fått kritikk. Det var derfor jeg lurte

Det har jeg også lagt merke til..

Bodyshaming er aldri greit.

Men ser ikke noen som helst mening i at ingenting er privat lenger,absolutt ingenting.

Ikke tanker,ikke kropp..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Isitfair skrev:

Da ville alle ha hyllet vedkommende med en sånn type tekst: "Det er slik ekte kvinner skal se ut!"..

Enig. Det er litt merkelig

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Honey Dew skrev:

Enig. Har aldri skjønt greia at store damer skal bli hyllet mens slanke bare får masse kritikk. Veldig teit

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje bare en pupp, men det er ikke alle som ser slik på det. Fremtidige arbeidsgivere, for eksempel. Jeg ville ikke sett annerledes på det om det var en overvektig person. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest CecilieX

Det har vært opplysningsarbeid og kampanjer rundt det å dele nakenbilder av seg selv med andre. Mange jenter (aldri hørt saker om gutter, men mulig det skjer) har fått problemet når slike bilder kommer på avveie. Alt dette er bortkastet arbeid dersom KU med slike bilder bidrar til at andre jenter i ubetenksomme øyeblikk lar andre ta slike bilder og dermed mister kontrollen over dem. 

Greit at KU føler hun eier verden og ikke kunne brydd seg mindre, men jeg misliker at slike bilder skal være normalt. Hvem som helst kan bruke det som "pressmiddel", "se hun gjorde det, vær litt kul a", eller bare en indre forståelse av at dette er helt greit, uten å forstå hva slags konsekvenser det kan ha. 

Men jeg antar KU gir faen. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, CecilieX said:

Det har vært opplysningsarbeid og kampanjer rundt det å dele nakenbilder av seg selv med andre. Mange jenter (aldri hørt saker om gutter, men mulig det skjer) har fått problemet når slike bilder kommer på avveie. Alt dette er bortkastet arbeid dersom KU med slike bilder bidrar til at andre jenter i ubetenksomme øyeblikk lar andre ta slike bilder og dermed mister kontrollen over dem. 

Greit at KU føler hun eier verden og ikke kunne brydd seg mindre, men jeg misliker at slike bilder skal være normalt. Hvem som helst kan bruke det som "pressmiddel", "se hun gjorde det, vær litt kul a", eller bare en indre forståelse av at dette er helt greit, uten å forstå hva slags konsekvenser det kan ha. 

Men jeg antar KU gir faen. 

Det gjør hun helt sikkert, akkurat som med alt annet. Enten innser hun ikke, eller så nekter hun å innse, hvor stor påvirkningskraft hun har ovenfor leserne sine. Og flertallet er yngre, usikre jenter med KU som forbilde. De gjør hva som helst for å ligne på henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Moongirl skrev:

Hele kroppen er jo bare kropp...skal vi bare begynne å dele bilder ukritisk likevel? Vennene mine hadde blitt sjokkert hvis jeg snappet brystene mine og underlivet til gubben på en lørdagskveld!Kropp er topp, god helg! 😜

Veldig godt poeng. Hvor mange hadde ikke blitt støtt av at en mannlig kjendis la ut penis bilde på snap f.eks? Hadde blitt rabalder i alle medier. Men når en dame viser pupp så er det liksom feminisme. Altså; jeg blir ikke skadet av å se andres nakne kropper men hvorfor skal jeg ha interesse av å se puppene til Kristine, SE osv. ?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...