J.. Skrevet 21. august 2017 #1701 Del Skrevet 21. august 2017 4 minutter siden, orfeus skrev: Har hun hatt noen modelloppdrag det siste året? Ja hun var i Sverige (?) på shoot men bildene med henne i ble ikke brukt på nettsiden til klesmerke de shootet for engang.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. august 2017 #1702 Del Skrevet 21. august 2017 1 minutt siden, Snuppah00 skrev: Det er det vel ingen som vet. Så lenge hun kan. Og nettopp derfor er jo en utdannelse som kan gi fast jobb/inntekt når bloggen flopper,enda viktigere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. august 2017 #1703 Del Skrevet 21. august 2017 5 minutter siden, J.. skrev: Og nettopp derfor er jo en utdannelse som kan gi fast jobb/inntekt når bloggen flopper,enda viktigere. Ikke bare det, men viktigheten av utdanningen kan ikke understrekes for ofte. I dagens samfunn begynner det å bli langt og fjernt mellom de arbeidsstillingene du kan ta uten relevant utdannelse hhv. et vitnemål/bevis som beviser at du behersker noe - så fremt det ikke er snakk om "studentjobber". For mitt vedkommende måtte jeg avlegge en eksamen i engelsk for å bevise at jeg "kan" engelsk. At jeg har studert flere år i USA - og med engelsk som et av primærfagene - hjalp fint lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 21. august 2017 #1704 Del Skrevet 21. august 2017 1 time siden, Jenki skrev: Kristine har en blogg hun kan leve av, og hun har lyst til å teste ut modellyrket. Dette er muligheter hun har nå, -muligheten til å gå på skole har hun når som helst. Ettersom hun heller ikke vet helt hva hun vil jobbe med i fremtiden synes jeg hun har tatt et fornuftig valg jeg. Så dra utenlands da, hvorfor stikker ikke begge avgårde til NYC? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 21. august 2017 #1705 Del Skrevet 21. august 2017 2 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Ikke bare det, men viktigheten av utdanningen kan ikke understrekes for ofte. I dagens samfunn begynner det å bli langt og fjernt mellom de arbeidsstillingene du kan ta uten relevant utdannelse hhv. et vitnemål/bevis som beviser at du behersker noe - så fremt det ikke er snakk om "studentjobber". For mitt vedkommende måtte jeg avlegge en eksamen i engelsk for å bevise at jeg "kan" engelsk. At jeg har studert flere år i USA - og med engelsk som et av primærfagene - hjalp fint lite. Jeg er helt enig med deg i at utdannelse er viktig, men hvis man ikke vet hva man vil, og samtidig har mulighet til å vente litt med å skaffe seg en utdannelse synes jeg det er smart. Kjenner flere med høye studielån som knapt nok var innom det de hadde utdannet seg til før de fant ut at det ikke passet for dem, og de måtte ta en utdannelse til... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 21. august 2017 #1706 Del Skrevet 21. august 2017 2 minutter siden, filifjonka skrev: Så dra utenlands da, hvorfor stikker ikke begge avgårde til NYC? Fabian studerer vel på BI om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. august 2017 #1707 Del Skrevet 21. august 2017 5 minutter siden, Jenki skrev: Jeg er helt enig med deg i at utdannelse er viktig, men hvis man ikke vet hva man vil, og samtidig har mulighet til å vente litt med å skaffe seg en utdannelse synes jeg det er smart. Kjenner flere med høye studielån som knapt nok var innom det de hadde utdannet seg til før de fant ut at det ikke passet for dem, og de måtte ta en utdannelse til... Selvsagt - vet man ikke helt hva man ønsker å studere, så har det heller ikke mye hensikt å sette seg ned på skolebenken. Samtidig finnes det jo en del generelle fag som kan tas som deltids-/nettstudium, og det er bedre enn ingenting. Hadde en person på KUs alder spurt meg, så ville jeg nok ha sagt: "Ta deg et eller to skikkelige friår etter videregående, reis, opplev og utforsk verden, lær nye språk, møt nye mennesker, utfordre deg selv, gå ukjente veier, lær deg selvstendighet og ydmykhet. Men når du kommer hjem, så ordner du deg en utdannelse - og sitter ikke på kafé i Tigerstaden og tror at du er faen til feier og verdensborger!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 21. august 2017 #1708 Del Skrevet 21. august 2017 17 minutter siden, Jenki skrev: Jeg er helt enig med deg i at utdannelse er viktig, men hvis man ikke vet hva man vil, og samtidig har mulighet til å vente litt med å skaffe seg en utdannelse synes jeg det er smart. Kjenner flere med høye studielån som knapt nok var innom det de hadde utdannet seg til før de fant ut at det ikke passet for dem, og de måtte ta en utdannelse til... Enig. Angrer hun, så kan hun studere til neste høst. Er hun usikker og ikke helt vet hva hun vil, så er det vel ingen grunn til å ta noens plass og heller droppe ut etter 2 måneder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 22. august 2017 #1709 Del Skrevet 22. august 2017 Gud bedre det siste innlegget på Raw-bloggen. Lurer på om han skjønner sjøl hva han skriver.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 22. august 2017 #1710 Del Skrevet 22. august 2017 Greit det at de vil bli skuespillere og modeller, men tror at å flytte til New York vil bli for skummelt for begge to. Der må du virkelig jobbe for å slå gjennom, det holder ikke å skrive en blogg for å bli berømt. Det er ingen som forteller hvor spesielle og unike individer de er og hvis hun tror det er vanskelig å få ekte venner Oslo, så burde hun prøve seg der hvor alle ser på deg som en konkurrent. Nei de to der bør nok bli i Norge for sin egen psykiske helses skyld, så kan de fortsette å slenge om seg med engelske ord og virke kultiverte med sine sponsede ferier til Kroatia 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 22. august 2017 #1711 Del Skrevet 22. august 2017 42 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Gud bedre det siste innlegget på Raw-bloggen. Lurer på om han skjønner sjøl hva han skriver.. kan du legge ut "screen dump" så jeg slipper klikke meg inn der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 23. august 2017 #1712 Del Skrevet 23. august 2017 På 22.8.2017 den 7.14, Regnskapssekretær skrev: kan du legge ut "screen dump" så jeg slipper klikke meg inn der? Et lite utdrag. Vitalt å fordype seg i mer enn et felt. Også viktig deversifisere energien sin på flere punkter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 23. august 2017 #1713 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) Unnskyld meg altså, men HAHAHAHA "han pleier å si" Kiss my ass Endret 23. august 2017 av elisaday A little mistake. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 23. august 2017 #1714 Del Skrevet 23. august 2017 4 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Et lite utdrag. Vitalt å fordype seg i mer enn et felt. Også viktig deversifisere energien sin på flere punkter. Auda. Der var det mange fine ord brukt helt feil. Kanskje han skal ta et norskkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 23. august 2017 #1715 Del Skrevet 23. august 2017 Men han er jo flink til å så forskjellige frø i flere åkre da, det skal han ha. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 23. august 2017 #1716 Del Skrevet 23. august 2017 herregud, jeg har neste ikke ord! Har så vanvittig lyst til å overhøre en samtale han har en gang, bare fordi jeg nekter å tro at noen (aller minst ham) bruker slikt språk til vanlig. Diversifisere 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 23. august 2017 #1717 Del Skrevet 23. august 2017 Bahahaha Så komisk han prøver å skrive så voksent og bruke store ord, som han sikkert ikke vet hva betyr en gang. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. august 2017 #1718 Del Skrevet 23. august 2017 2 timer siden, Tjukk Norris skrev: Et lite utdrag. Vitalt å fordype seg i mer enn et felt. Også viktig deversifisere energien sin på flere punkter. Åh hjelpes... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 23. august 2017 #1719 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) Han er hvertfall veldig opptatt av å (prøve og) fremstå som en intelligent fyr. Endret 23. august 2017 av Viernes 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 23. august 2017 #1720 Del Skrevet 23. august 2017 4 hours ago, Tjukk Norris said: Men han er jo flink til å så forskjellige frø i flere åkre da, det skal han ha. Ha ha ha ha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå