Viernes Skrevet 15. august 2017 #1661 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) 2 timer siden, Solivagant skrev: Noen som så videoen med svarene på spørsmålsrunden? Ja, skuffende og ikke verdt å se egentlig. Svarte på ca ingen spørsmål, og de hun svarte på var stort sett kosespørsmål. Skulle gjerne sett at hun svarte på spørsmål om eksponering av kropp/(dårlig) reklamemerking/snikfilming osv Edit: Hun snakket litt om kropp, men mest 'jeg er komfortabel i egen kropp og jeg er og født naken'-greier osv. Så sier hun "Jeg har aldri lagt ut lettkledde bilder for å provosere" Ånei, neivel du. Endret 15. august 2017 av Viernes 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 16. august 2017 #1662 Del Skrevet 16. august 2017 9 timer siden, dillyduzit skrev: Ehhhmmm, liksooom, eeeeeg. Alt i en svært høylytt utestemme. Sånn oppsummert. (For å faktisk svare, 5 spørsmål besvart og ingen som er av "gossip" betydning) 8 timer siden, Viernes skrev: Ja, skuffende og ikke verdt å se egentlig. Svarte på ca ingen spørsmål, og de hun svarte på var stort sett kosespørsmål. Skulle gjerne sett at hun svarte på spørsmål om eksponering av kropp/(dårlig) reklamemerking/snikfilming osv Edit: Hun snakket litt om kropp, men mest 'jeg er komfortabel i egen kropp og jeg er og født naken'-greier osv. Så sier hun "Jeg har aldri lagt ut lettkledde bilder for å provosere" Ånei, neivel du. Skuffende, men ikke overraskende akkurat. Takk for svar, da dropper jeg å se den for å si det sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 16. august 2017 #1663 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Irriterende når bloggere skal svare på spørsmålsrunden, så svarer de nesten bare på hyggelige og de lette spørsmålene. Dropper alle de kritiske spørsmålene som vi vil ha svar på. Booooooring Pilotfrue pleier å være flink til å ta med kritiske spørsmål og. SE hadde i hvert fall en eller to spørsmålsrunder på bloggen etter hun opererte ræva. Flere spurte om ræva var fake, men de spørsmålene hoppet hun elegant over 🙄 Endret 16. august 2017 av LeilaS 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 16. august 2017 #1664 Del Skrevet 16. august 2017 Og der skulle hun bli Victoria Secrets modell, igjen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 18. august 2017 #1665 Del Skrevet 18. august 2017 Siste snapen til Raw(han vil ha oppmerksomhet for dette, men..) her filmer han private samtaler hvor en kar snakker om at han sitter på info om kriminalitet, ansiktet hans er identifiserbart. igjen, jeg vet Fabian vil ha oppmerksomheten, og jeg vil egentlig ikke gi ham den, men dette er vel av såpass grov karakter at det kan tas til retten tenker jeg. Er vel flere paragrafer som kan brukes her.. fader jeg håper den fyren får ei skikkelig skramme nå. For et heslig vesen. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 18. august 2017 #1666 Del Skrevet 18. august 2017 10 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Siste snapen til Raw(han vil ha oppmerksomhet for dette, men..) her filmer han private samtaler hvor en kar snakker om at han sitter på info om kriminalitet, ansiktet hans er identifiserbart. igjen, jeg vet Fabian vil ha oppmerksomheten, og jeg vil egentlig ikke gi ham den, men dette er vel av såpass grov karakter at det kan tas til retten tenker jeg. Er vel flere paragrafer som kan brukes her.. fader jeg håper den fyren får ei skikkelig skramme nå. For et heslig vesen. Fyren er stokk dum! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 18. august 2017 #1667 Del Skrevet 18. august 2017 (endret) Feil tråd Endret 18. august 2017 av Liima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. august 2017 #1668 Del Skrevet 18. august 2017 33 minutter siden, Liima skrev: Fyren er stokk dum! Han er ikke dum. Han er slem og nesten ond 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 18. august 2017 #1669 Del Skrevet 18. august 2017 1 time siden, Honey Dew skrev: Han er ikke dum. Han er slem og nesten ond Han er ødelagt. Når man oppfører seg som han når man teknisk sett er "voksen" så er det noe fundamentalt galt. Og alle dere som mener Kristine er så moden og fornuftig: vis meg dine venner og jeg skal si deg hvem du er. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. august 2017 #1670 Del Skrevet 18. august 2017 "....redd for å tråkke noen over tærne" Janeidet.. 🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 18. august 2017 #1671 Del Skrevet 18. august 2017 (endret) 6 timer siden, Tjukk Norris skrev: Siste snapen til Raw(han vil ha oppmerksomhet for dette, men..) her filmer han private samtaler hvor en kar snakker om at han sitter på info om kriminalitet, ansiktet hans er identifiserbart. igjen, jeg vet Fabian vil ha oppmerksomheten, og jeg vil egentlig ikke gi ham den, men dette er vel av såpass grov karakter at det kan tas til retten tenker jeg. Er vel flere paragrafer som kan brukes her.. fader jeg håper den fyren får ei skikkelig skramme nå. For et heslig vesen. Kjekk type han Fabian, altså. Dette er vel det groveste hittil. Så snappene og satt igjen med store øyne. Veldig lett å se hvem han er for de som kjenner han. Håper noen som ser snappene kjenner vedkommende og tipser han om det. Endret 18. august 2017 av Viernes 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 18. august 2017 #1672 Del Skrevet 18. august 2017 3 minutter siden, Viernes skrev: Kjekk type han Fabian, altså. Dette er vel det groveste hittil. Så snappene og satt igjen med store øyne. Veldig lett å se hvem han er for de som kjenner han. Håper noen som ser snappene kjenner vedkommende og tipser han om det. Jeg tror ikke det er han han filmer som snakker. For han på filmen sitter utenfor vinduet. Tror han bare tilfeldigvis rettet telefonen mot han. For det som blir sagt stemmer ikke overens med munnen slik jeg ser det. Ikke at det gjør saken noe bedre, det er allikevel et stort overtramp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 18. august 2017 #1673 Del Skrevet 18. august 2017 28 minutter siden, Hattifnatten skrev: Jeg tror ikke det er han han filmer som snakker. For han på filmen sitter utenfor vinduet. Tror han bare tilfeldigvis rettet telefonen mot han. For det som blir sagt stemmer ikke overens med munnen slik jeg ser det. Ikke at det gjør saken noe bedre, det er allikevel et stort overtramp. Aha, det er godt mulig. Men gjør det saken noe bedre? Her gir jo Fabian han som blir filmet en kriminell bakgrunn (hvis noen skjønner hva jeg mener, mista orda litt der) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 18. august 2017 #1674 Del Skrevet 18. august 2017 (endret) 6 minutter siden, Viernes skrev: Aha, det er godt mulig. Men gjør det saken noe bedre? Her gir jo Fabian han som blir filmet en kriminell bakgrunn (hvis noen skjønner hva jeg mener, mista orda litt der) Som jeg skrev: "ikke at det gjør saken noe bedre". Det er virkelig ikke greit å gjøre noe sånt for å henge ut folk. Endret 18. august 2017 av Hattifnatten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 18. august 2017 #1675 Del Skrevet 18. august 2017 3 timer siden, Hattifnatten skrev: Som jeg skrev: "ikke at det gjør saken noe bedre". Det er virkelig ikke greit å gjøre noe sånt for å henge ut folk. Hehe, ja det gjorde du gitt. Var på vei ut døra og klarte tydeligvis ikke å lese skikkelig. Men da er vi enige da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 19. august 2017 #1676 Del Skrevet 19. august 2017 Åh, er det ingen som ser at han snikfilmer de? Han får jo bare holde på og får null konsekvenser! Håper han en dag snikfilmer feil person og virkelig kommer til å angre! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. august 2017 #1677 Del Skrevet 19. august 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 19. august 2017 #1678 Del Skrevet 19. august 2017 Kristine svarer på jodel: http://www.vgtv.no/#!/video/145230/kristine-ulleboe-vs-jodel-svarer-paa-sex-paastander Har ikke sett hele så kan ikke uttale meg om hvor spennende det er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 19. august 2017 #1679 Del Skrevet 19. august 2017 Synes hun svarte bra for seg, jeg. Men hun tar stor plass, og det er sikkert ikke for alle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 19. august 2017 #1680 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) På 15.8.2017 den 19.03, Tjukk Norris skrev: Hun har skrevet det det der med å snakke bokmål før og. Du kan pugge deg til gode karakterer, gjør deg ikke smart. Det der er et ekte brødhode som leker smart. Synes ikke hun skriver så godt i alle fall. Jeg fikk så godt inntrykk av henne første gangen jeg så henne, på TV. Synes hun var veldig flink til å prate for seg og virket reflektert og smart. Ble litt skuffa når jeg besøkte bloggen.. Endret 19. august 2017 av justcurious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå