Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Liima skrev:

Ja! Jeg tror ALLE har hatt et sånt forhold, der de har tenkt "Hva faen tenkte jeg med?" etterpå.

Jepp. Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor jeg var sammen med en fjott av en idiot i tenårene 🙈 Hadde jo aldri blitt sammen med en sånn fyr i dag 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, smalls skrev:

Jepp. Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor jeg var sammen med en fjott av en idiot i tenårene 🙈 Hadde jo aldri blitt sammen med en sånn fyr i dag 

Hahaha enig! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2017 den 19.35, elisaday skrev:

Hahaha 😂 var en tur innom bloggen hans nå, måtte jo det etter denne tortillaomtalen. Hva er skaden hans liksom? Han prøver S Å hardt og det blir jo BARE kleint! Han bruker masse ord han tydeligvis ikke forstår helt, og denne norsk-engelsken, hva er det? Kult og "edgy" liksom? Det verste er jo at han faktisk er såpass voksen som 25 år og kommer sannsynligvis aldri til å bli noe bedre heller, mest sannsynlig bare verre. Herregud for en type... Etter å ha sett klippet fra Bloggerne der han ligger med en pensel i kjeften og oppfører seg som en ekkel kladd og snakker om exen så forsto jeg ikke hva hun ser i ham. Etter å ha vært inne på bloggen hans forstår jeg det enda mindre. Men hey, man må jo kysse noen frosker... Og han her ville jeg kalt en padde 🐸

Kristines blogg er om ikke enda kleinere. Eneste grunnen til att folk leser bloggen hennes er fordi vi legger ut så mye piss av det blir morsomt å lese😀😀😀 Fabian er normal sammenlignet med henne. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Mye rykter som spres her. Hva er galt om denne Fabian holder rundt en dame på fest, er ikke det ganske normalt da?

Jeg håper dere tenker dere godt om når dere kommenterer i denne tråden. Kristine er en ung kvinne, som nå lever sine første formative år som ung voksen. I den fasen (og også senere i livet forsåvidt) er det lov å feile og famle seg frem. Jeg har lest bloggen og ser kun en Kristine som lever et liv slik en ung kvinne skal leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
1 time siden, Viernes skrev:

Jaja dere, nå kommer hvertfall svarene på spørsmålsrunden hennes snart da. Hun har lovet at den kommer ut i slutten av denne uken. Ref kommentarfeltet hennes her

Oj! Du er dedikert fan! ;) La nå Kristine svare når hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Citronella skrev:

Oj! Du er dedikert fan! ;) La nå Kristine svare når hun vil.

Ja, kjempefan er jeg altså. Kan ikke tvinge henne til noe som helst jeg, så hun skal få svare når hun vil, men jeg ser frem til svarene/hvilke spørsmål hun har tatt med.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp og ryktespredning

- pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, J.. skrev:

Fra spørsmålsrunden :

"Herregud så festlig hvor mye dialekten din har forandret seg til mer og mer bokmål!!! Hører virkelig stor forskjell, lurte på om du merker det selv?
Vet du, det har jeg faktisk ikke merket før dere har påpekt det. Jeg ELSKER nynorsk og skal alltid bevare dialekten min, men noe påvirket blir man jo så klart av å omgås omtrent kun mennesker som prater annerledes enn deg. Blir spennende å dra hjem til Førde og se om jeg legger om til slik jeg pratet før! Mamma har jo bokmål som morsmål, så jeg har jo blitt litt påvirket der også."

Til å være så smart (skoleflink) er hun jammen ganske dum.

Javel, så skreiv hun feil, det betyr ikke at hun er kjempe dum 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, J.. skrev:

Fra spørsmålsrunden :

"Herregud så festlig hvor mye dialekten din har forandret seg til mer og mer bokmål!!! Hører virkelig stor forskjell, lurte på om du merker det selv?
Vet du, det har jeg faktisk ikke merket før dere har påpekt det. Jeg ELSKER nynorsk og skal alltid bevare dialekten min, men noe påvirket blir man jo så klart av å omgås omtrent kun mennesker som prater annerledes enn deg. Blir spennende å dra hjem til Førde og se om jeg legger om til slik jeg pratet før! Mamma har jo bokmål som morsmål, så jeg har jo blitt litt påvirket der også."

Til å være så smart (skoleflink) er hun jammen ganske dum.

Fullstendig clueless spør du meg...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, smalls skrev:

Javel, så skreiv hun feil, det betyr ikke at hun er kjempe dum 

Eller at hun bare ikke vet forskjellen?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skrevet det det der med å snakke bokmål før og. Du kan pugge deg til gode karakterer, gjør deg ikke smart. Det der er et ekte brødhode som leker smart.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det overrasket meg at hun svarer leserne sine med såpass krass og arrogant tone. Skjønner godt hva hun mener når hun snakker om "sinneproblemet" sitt, for hun blir fort veldig hissig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tjukk Norris skrev:

Hun har skrevet det det der med å snakke bokmål før og. Du kan pugge deg til gode karakterer, gjør deg ikke smart. Det der er et ekte brødhode som leker smart.

Var nettopp dette jeg mente..

Hun ER skoleflink.

Men spesielt glup er hun ikke..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah jeg får vont i øynene av skosmaken hennes! De hun viser på snap ser ut som de hører hjemme i skapet hos en gigolo fra 80 tallet :fnise:     (Lange, spisse og firkantet samtidig i "skinn?") 

Jaa! Er fullt klar over at smaken er som baken. Men jeg forstår ikke hvorfor noen vil at det skal se ut som de bruker str52 i sko, når de åpenbart ikke gjør det.  :briller2:

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorvidt man er smart har ingenting med hvilken kunnskap du har å gjøre? Det at hun ikke vet at bokmål ikke er et muntlig språk er ikke dumskap, det er uvitenhet. 

Svarene hennes på folk som setter spørsmålstegn ved ting hun har uttalt seg om som ikke henger på greip synes jeg derimot er veldig unødvendig krasse. Smarte mennesker vet som regel at de ikke vet alt og møter ikke konstruktiv kritikk med hersketeknikker og sinne. 

Endret av Alcudia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solivagant skrev:

Noen som så videoen med svarene på spørsmålsrunden?

Jepp!

Mye smatting og laaaang praaaaat..

Omtrent som da hu skriver.. blir liksom "rotete"..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solivagant skrev:

Noen som så videoen med svarene på spørsmålsrunden?

Ehhhmmm, liksooom, eeeeeg. 

Alt i en svært høylytt utestemme. Sånn oppsummert. (For å faktisk svare, 5 spørsmål besvart og ingen som er av "gossip" betydning) 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...