Viernes Skrevet 25. juli 2017 #1521 Del Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, orfeus skrev: Noe så tåpelig og helt på grensen til sjikane, om ikke godt over grensen. Det er stor forskjell på å veksle blikk med en venninne og å legge ut video av blikkvekslingen. Her er svaret hun ga i kommentarfeltet sitt ang det. Kan evt fikse screenshot litt senere. Sitat KRISTINE ULLEBØ 23.07.2017 KL. 23:29 Marie,comment: Åja, jeg filmet kun t-skjorten bakfra fordi den var morsom OM man kunne se hvem det var så beklager jeg det på det sterkeste, det ville jeg aldri gjort så klart. Bare å sende politianmeldelse om du ser at jeg mobber noen på Snapchat, for det vet jeg veldig godt selv at jeg ikke gjør Ellers ønsker jeg deg en fin søndagskveld videre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 25. juli 2017 #1522 Del Skrevet 25. juli 2017 20 minutter siden, Viernes skrev: Her er svaret hun ga i kommentarfeltet sitt ang det. Kan evt fikse screenshot litt senere. Her trengs det virkelig litt oppdragelse og forklaring av årsaker og virkning. Håper foreldrene hennes tar oppgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 25. juli 2017 #1523 Del Skrevet 25. juli 2017 8 minutter siden, orfeus skrev: Her trengs det virkelig litt oppdragelse og forklaring av årsaker og virkning. Håper foreldrene hennes tar oppgaven. Hun er voksen og myndig og må ta konsekvensene for sin egen oppførsel. Jeg tror det kommer til å slå hardt tilbake på henne en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. juli 2017 #1524 Del Skrevet 25. juli 2017 19 timer siden, Nasken skrev: Dette med å overse og la vær å svare på kritikk er vel et bloggersyndrom. Man lukker ørene og later som ingenting. Tror forøvrig man ikke kan anmelde mobbing som KU oppfordrer til. Æreskrenkelser derimot... Ærlig, hadde det vært min pappa som var blitt filmet og latterliggjort slik den eldre mannen ble, hadde jeg blitt rasende! Man kan ikke skylde på at man ikke ser fjeset hans, det er så utrolig dårlig gjort! Jeg forsøker å lære elevene mine nettvett, og med tanke på at hun og kjæresten har mange unge følgere på snap, gjør de ikke akkurat den jobben noe lettere. Karma har en finurlig måte å bite folk i ræva. Håper den glefser herr Raw noe vakent en dag for oppførselen hans kan ikke unnskyldes på noen som helst måte. Og hun skal bli psykolog... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
st1234 Skrevet 25. juli 2017 #1525 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) . Endret 5. august 2017 av st1234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 25. juli 2017 #1526 Del Skrevet 25. juli 2017 Det er forskjell å sende til noen venner og legge det ut til tusenvis av folk. Synes det er uting at folk driver å filmer fremmede bare for de "skiller" seg ut fra normen. Jeg bryr meg ikke om hva som stod på skjorten, det er barnslig og respektløst. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 25. juli 2017 #1527 Del Skrevet 25. juli 2017 9 timer siden, CecilieX skrev: Er det mulig? Man kan si hva man vil om påvirkningen som andre har på en, men det unnskylder ikke de valg man tar selv. Kristine er pr definisjon voksen og burde ha utviklet et moralsk kompass, men dengang ei. Takk!👐 Er så lei av at alle bare sier at hun er så ung enda, prøver å finne seg selv eller legger skylden over på Fabian. Greit han er en douche, men hun er voksen nok til å ta egne valg! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 25. juli 2017 #1528 Del Skrevet 25. juli 2017 51 minutter siden, st1234 skrev: Altså så noen av dere hva som faktisk stod på skjorten til mannen? Hadde jeg sett det i virkeligheten hadde jeg nok blitt like mye creepet ut og tatt bilde av skriften for å sende til venner. Slutt å vær så pirkete. Om det stod noe morsomt bakpå min T-skjorte hadde jeg ikke brydd meg om noen tok bilde/filmet baksiden så lenge det var alt Hva stod det da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 25. juli 2017 #1529 Del Skrevet 25. juli 2017 2 timer siden, Honey Dew skrev: Og hun skal bli psykolog... Nå er det vel ikke det hun skal, ser ikke ut til at det var profesjonsstudiet hun kom inn på. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. juli 2017 #1530 Del Skrevet 25. juli 2017 Ryddet for kommentar til moderering og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 25. juli 2017 #1531 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Dissinga er i gang igjen på Raw sin snap. hadde jeg bare bodd i Oslo.. skulle jeg ha snublet et par ganger innom kaffebrenneriet og tilfeldigvis ha mistet noen brus over tlf og skinnbuksa hans. Egentlig kunne jeg ha tenkt meg å vafla til han, men en får holde seg nogenlunde sivilisert. Endret 26. juli 2017 av Edie Ryddet for krenkende utsagn. Edie, mod. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. juli 2017 #1532 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) 18 timer siden, Tjukk Norris skrev: Dissinga er i gang igjen på Raw sin snap. hadde jeg bare bodd i Oslo.. skulle jeg ha snublet et par ganger innom kaffebrenneriet og tilfeldigvis ha mistet noen brus over tlf og skinnbuksa hans. Egentlig kunne jeg ha tenkt meg å vafla til han, men en får holde seg nogenlunde sivilisert. Du kan jo vafle han med en vaffel Endret 26. juli 2017 av Edie Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 25. juli 2017 #1533 Del Skrevet 25. juli 2017 Hun har blitt en drittunge i en alder av 20 år, enkelt og greit... Hun snakker så svulstig og "Ari Behn". Hadde noen sånne i klassen min jeg også, når jeg var 14 år... 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 25. juli 2017 #1534 Del Skrevet 25. juli 2017 Kristines logikk: Hun står ikke ansvarlig for kjærestens handlinger, men hvilke venner folk har sier alt om hvordan man er som person. Skjønn det den som kan. Burde ikke valg av kjæreste si vel så mye om deg som person Kristine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. juli 2017 #1535 Del Skrevet 26. juli 2017 Ryddet for krenkende utsagn. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jewelz Skrevet 26. juli 2017 #1536 Del Skrevet 26. juli 2017 18 timer siden, Sejekk skrev: Kristines logikk: Hun står ikke ansvarlig for kjærestens handlinger, men hvilke venner folk har sier alt om hvordan man er som person. Skjønn det den som kan. Burde ikke valg av kjæreste si vel så mye om deg som person Kristine? Rødmet nesten litt av det innlegget der. Hun syns det var så smart av Fabian å si noe så banalt som at "hvilke venner du har sier mye om deg som person". Hun er lett å imponere, i hvert fall! Virker som om hun biter på alle pseudodype ting han sier, og dessverre tror det er kjempeoriginale tanker det dreier seg om... Får håpe litt studier gjør at hun ser at han ikke er så dyp som hun tror. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 26. juli 2017 #1537 Del Skrevet 26. juli 2017 13 minutter siden, Jewelz skrev: Rødmet nesten litt av det innlegget der. Hun syns det var så smart av Fabian å si noe så banalt som at "hvilke venner du har sier mye om deg som person". Hun er lett å imponere, i hvert fall! Virker som om hun biter på alle pseudodype ting han sier, og dessverre tror det er kjempeoriginale tanker det dreier seg om... Får håpe litt studier gjør at hun ser at han ikke er så dyp som hun tror. Det stemmer veldig godt at man blir blind av forelskelse.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 27. juli 2017 #1538 Del Skrevet 27. juli 2017 På 25.7.2017 den 23.51, lille humla skrev: Hun har blitt en drittunge i en alder av 20 år, enkelt og greit... Hun snakker så svulstig og "Ari Behn". Hadde noen sånne i klassen min jeg også, når jeg var 14 år... 14-åringer som snakker som Ari Behn? Jøss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 27. juli 2017 #1539 Del Skrevet 27. juli 2017 34 minutter siden, justcurious skrev: 14-åringer som snakker som Ari Behn? Jøss Og Aune Sand... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jewelz Skrevet 28. juli 2017 #1540 Del Skrevet 28. juli 2017 Ikke at man blir noe smartere av å vokse opp i by, men jeg tenker at hun nok er et vel lett "offer" for sånne typer som denne Fabian. Da jeg var tjue hadde jeg møtt en drøss av disse svulstige, innbilske karene allerede på ulike utesteder. Vi så igjennom pisspreiket deres etter kort tid. Men Kristine lar seg faktisk imponere av det! Hun virker temmelig naiv og "gudsord fra landet"-aktig, bare ikke i klesstilen. Håper, og tror, hun kommer til å våkne mer opp innen et år eller to. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå