Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ewna skrev (På 23.7.2017 den 18.36):

Har hun egentlig sagt om det er profesjonsstudiet hun har kommet inn på eller ikke?

Ekspander  

Nei, så vi kan jo anta at det er årsstudiet siden det ikke er noe spesielt å skryte av? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som synes hun dummer seg ut i kommentarfeltet sitt for tiden? Spiller uvitende (ang mobbing/uthenging på snap) og svarer spydig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har aldri lest kommentarfeltet hennes før, men nå ber hun folk om å politianmelde henne om de mener hun er så grusom på snap. Lukter av påvirkning fra fjomsepetter lang vei spør du meg! 

Flere hiver seg på hvor de sier at de ikke ønsker å anmelde henne, bare få henne til å slutte. Da repeterer hun at det bare er å anmelde siden det er veldig enkelt å gjøre :ac: 

Hun får ganske mange ugreie og lite konstruktive kommentarer ser jeg, men i stedet for å svare spydig burde hun bare la være å svare. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde visst noe drama på den bryggen (fra innlegget "oslo-sommer"), hvor kristine og venninnen kristina hadde mobbet noen andre som var der. Spennende å se om det kommer fram. :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte bloggen hennes tidligere, men nå er jeg ikke fullt så begeistret lenger. Hun har endret seg veldig etter at  Fabian kom inn i bildet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fremstår som lite ydmyk i svarene sine til kritikken i kommentarfeltet. Hun har hatt en kjip utvikling siden Fabian kom i bildet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun mobbet? Hvornår? I tillegg, ser ikke noe galt i måten hun svarer på? De som skriver om mobbingen er ikke akkurat så ydmyke selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å overse og la vær å svare på kritikk er vel et bloggersyndrom. Man lukker ørene og later som ingenting. 

Tror forøvrig man ikke kan anmelde mobbing som KU oppfordrer til. Æreskrenkelser derimot... Ærlig, hadde det vært min pappa som var blitt filmet og latterliggjort slik den eldre mannen ble, hadde jeg blitt rasende! Man kan ikke skylde på at man ikke ser fjeset hans, det er så utrolig dårlig gjort! Jeg forsøker å lære elevene mine nettvett, og med tanke på at hun og kjæresten har mange unge følgere på snap, gjør de ikke akkurat den jobben noe lettere. 

Karma har en finurlig måte å bite folk i ræva. Håper den glefser herr Raw noe vakent en dag for oppførselen hans kan ikke unnskyldes på noen som helst måte. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasken skrev (På 24.7.2017 den 18.30):

Dette med å overse og la vær å svare på kritikk er vel et bloggersyndrom. Man lukker ørene og later som ingenting. 

Tror forøvrig man ikke kan anmelde mobbing som KU oppfordrer til. Æreskrenkelser derimot... Ærlig, hadde det vært min pappa som var blitt filmet og latterliggjort slik den eldre mannen ble, hadde jeg blitt rasende! Man kan ikke skylde på at man ikke ser fjeset hans, det er så utrolig dårlig gjort! Jeg forsøker å lære elevene mine nettvett, og med tanke på at hun og kjæresten har mange unge følgere på snap, gjør de ikke akkurat den jobben noe lettere. 

Karma har en finurlig måte å bite folk i ræva. Håper den glefser herr Raw noe vakent en dag for oppførselen hans kan ikke unnskyldes på noen som helst måte. 

Ekspander  

Når filmet hun han mannen? Ikke fått det med meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

I tillegg burde hun få kontroll over den mobbingen som foregår i eget kommentarfelt. Veldig ugreit at hun ikke sletter det som handler om "Blåbærkratt". 

Kan umulig være særlig vanskelig eller tidkrevende å lese gjennom og slette slik drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer hun ikke å kle på seg klær, eller er det bare meg? Jeg vil IKKE se bh eller trusekanten hennes når jeg er ute å bruker penger på Resturant. Stikk å spis på Burger king eller Egon, det er det du er kledd for Kristine.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjøttkaker skrev (På 24.7.2017 den 18.33):

Når filmet hun han mannen? Ikke fått det med meg. 

Ekspander  

Hun var på en konsert (?) med en venninne for en liten stund siden. Hun filmet en litt eldre mann bakfra, med fokus på skjorten som hadde noe type skrift på seg, så panorerte hun over til venninnen som hadde et type "herregud, hva er det der?"-uttrykk før det ble knist litt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
  Viernes skrev (På 24.7.2017 den 20.48):

Hun var på en konsert (?) med en venninne for en liten stund siden. Hun filmet en litt eldre mann bakfra, med fokus på skjorten som hadde noe type skrift på seg, så panorerte hun over til venninnen som hadde et type "herregud, hva er det der?"-uttrykk før det ble knist litt.

Ekspander  

Er det mulig? Man kan si hva man vil om påvirkningen som andre har på en, men det unnskylder ikke de valg man tar selv. Kristine er pr definisjon voksen og burde ha utviklet et moralsk kompass, men dengang ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
  Viernes skrev (På 24.7.2017 den 20.48):

Ekspander  

Noe så tåpelig og helt på grensen til sjikane, om ikke godt over grensen. 

Det er stor forskjell på å veksle blikk med en venninne og å legge ut video av blikkvekslingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  kjøttkaker skrev (På 24.7.2017 den 17.34):

Har hun mobbet? Hvornår? I tillegg, ser ikke noe galt i måten hun svarer på? De som skriver om mobbingen er ikke akkurat så ydmyke selv. 

Ekspander  

Du kan bare kikke litt lenger bak i tråden her så ser du hva vi snakker om. Både hun og pjomsepetter legger ut filmer og bilder av folk på Snapchat kun for å vise følgerne hvor teite de ser ut.

Skulle likt å se meg selv på en av de snappene for å si det sånn, da hadde jeg personlig trappet opp på døren deres. Mest sannsynlig tatt med meg noen av de andre brukerne i tråden her riktignok, for jeg er litt pysete  :phaedra:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
  Pipa skrev (På 25.7.2017 den 8.04):

Du kan bare kikke litt lenger bak i tråden her så ser du hva vi snakker om. Både hun og pjomsepetter legger ut filmer og bilder av folk på Snapchat kun for å vise følgerne hvor teite de ser ut.

Skulle likt å se meg selv på en av de snappene for å si det sånn, da hadde jeg personlig trappet opp på døren deres. Mest sannsynlig tatt med meg noen av de andre brukerne i tråden her riktignok, for jeg er litt pysete  :phaedra:

Ekspander  

Du kunne tatt med deg en advokat. De burde lært av playboyskrulla som filmet en dame på et treningssenter og la ut videoen som viste at hun lo av damen. Det ble rettssak og straff, men de er kanskje så PR-kåte at de ønsker en anmeldelse, politi og hele pakken?

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40038332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orfeus skrev (På 25.7.2017 den 8.13):

Du kunne tatt med deg en advokat. De burde lært av playboyskrulla som filmet en dame på et treningssenter og la ut videoen som viste at hun lo av damen. Det ble rettssak og straff, men de er kanskje så PR-kåte at de ønsker en anmeldelse, politi og hele pakken?

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40038332

Ekspander  

Ja det skal du ikke se bort i fra. All PR er god PR? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...