Speedmaster Skrevet 22. juli 2017 #1501 Del Skrevet 22. juli 2017 Viernes skrev (På 22.7.2017 den 17.26): Denne kommentaren publiserte hun ikke gitt. Hårsår? Ekspander Hehe. Tipper det😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 23. juli 2017 #1502 Del Skrevet 23. juli 2017 Har hun egentlig sagt om det er profesjonsstudiet hun har kommet inn på eller ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 24. juli 2017 #1503 Del Skrevet 24. juli 2017 ewna skrev (På 23.7.2017 den 18.36): Har hun egentlig sagt om det er profesjonsstudiet hun har kommet inn på eller ikke? Ekspander Nei, så vi kan jo anta at det er årsstudiet siden det ikke er noe spesielt å skryte av? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 24. juli 2017 #1504 Del Skrevet 24. juli 2017 Flere som synes hun dummer seg ut i kommentarfeltet sitt for tiden? Spiller uvitende (ang mobbing/uthenging på snap) og svarer spydig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 24. juli 2017 #1505 Del Skrevet 24. juli 2017 Ja har aldri lest kommentarfeltet hennes før, men nå ber hun folk om å politianmelde henne om de mener hun er så grusom på snap. Lukter av påvirkning fra fjomsepetter lang vei spør du meg! Flere hiver seg på hvor de sier at de ikke ønsker å anmelde henne, bare få henne til å slutte. Da repeterer hun at det bare er å anmelde siden det er veldig enkelt å gjøre Hun får ganske mange ugreie og lite konstruktive kommentarer ser jeg, men i stedet for å svare spydig burde hun bare la være å svare. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 24. juli 2017 #1506 Del Skrevet 24. juli 2017 Skjedde visst noe drama på den bryggen (fra innlegget "oslo-sommer"), hvor kristine og venninnen kristina hadde mobbet noen andre som var der. Spennende å se om det kommer fram. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 24. juli 2017 #1507 Del Skrevet 24. juli 2017 Likte bloggen hennes tidligere, men nå er jeg ikke fullt så begeistret lenger. Hun har endret seg veldig etter at Fabian kom inn i bildet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 24. juli 2017 #1508 Del Skrevet 24. juli 2017 Hun fremstår som lite ydmyk i svarene sine til kritikken i kommentarfeltet. Hun har hatt en kjip utvikling siden Fabian kom i bildet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 24. juli 2017 #1509 Del Skrevet 24. juli 2017 Har hun mobbet? Hvornår? I tillegg, ser ikke noe galt i måten hun svarer på? De som skriver om mobbingen er ikke akkurat så ydmyke selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasken Skrevet 24. juli 2017 #1510 Del Skrevet 24. juli 2017 Dette med å overse og la vær å svare på kritikk er vel et bloggersyndrom. Man lukker ørene og later som ingenting. Tror forøvrig man ikke kan anmelde mobbing som KU oppfordrer til. Æreskrenkelser derimot... Ærlig, hadde det vært min pappa som var blitt filmet og latterliggjort slik den eldre mannen ble, hadde jeg blitt rasende! Man kan ikke skylde på at man ikke ser fjeset hans, det er så utrolig dårlig gjort! Jeg forsøker å lære elevene mine nettvett, og med tanke på at hun og kjæresten har mange unge følgere på snap, gjør de ikke akkurat den jobben noe lettere. Karma har en finurlig måte å bite folk i ræva. Håper den glefser herr Raw noe vakent en dag for oppførselen hans kan ikke unnskyldes på noen som helst måte. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 24. juli 2017 #1511 Del Skrevet 24. juli 2017 Nasken skrev (På 24.7.2017 den 18.30): Dette med å overse og la vær å svare på kritikk er vel et bloggersyndrom. Man lukker ørene og later som ingenting. Tror forøvrig man ikke kan anmelde mobbing som KU oppfordrer til. Æreskrenkelser derimot... Ærlig, hadde det vært min pappa som var blitt filmet og latterliggjort slik den eldre mannen ble, hadde jeg blitt rasende! Man kan ikke skylde på at man ikke ser fjeset hans, det er så utrolig dårlig gjort! Jeg forsøker å lære elevene mine nettvett, og med tanke på at hun og kjæresten har mange unge følgere på snap, gjør de ikke akkurat den jobben noe lettere. Karma har en finurlig måte å bite folk i ræva. Håper den glefser herr Raw noe vakent en dag for oppførselen hans kan ikke unnskyldes på noen som helst måte. Ekspander Når filmet hun han mannen? Ikke fått det med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 24. juli 2017 #1512 Del Skrevet 24. juli 2017 I tillegg burde hun få kontroll over den mobbingen som foregår i eget kommentarfelt. Veldig ugreit at hun ikke sletter det som handler om "Blåbærkratt". Kan umulig være særlig vanskelig eller tidkrevende å lese gjennom og slette slik drit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 24. juli 2017 #1513 Del Skrevet 24. juli 2017 Klarer hun ikke å kle på seg klær, eller er det bare meg? Jeg vil IKKE se bh eller trusekanten hennes når jeg er ute å bruker penger på Resturant. Stikk å spis på Burger king eller Egon, det er det du er kledd for Kristine. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 24. juli 2017 #1514 Del Skrevet 24. juli 2017 kjøttkaker skrev (På 24.7.2017 den 18.33): Når filmet hun han mannen? Ikke fått det med meg. Ekspander Hun var på en konsert (?) med en venninne for en liten stund siden. Hun filmet en litt eldre mann bakfra, med fokus på skjorten som hadde noe type skrift på seg, så panorerte hun over til venninnen som hadde et type "herregud, hva er det der?"-uttrykk før det ble knist litt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 25. juli 2017 #1515 Del Skrevet 25. juli 2017 Viernes skrev (På 24.7.2017 den 20.48): Hun var på en konsert (?) med en venninne for en liten stund siden. Hun filmet en litt eldre mann bakfra, med fokus på skjorten som hadde noe type skrift på seg, så panorerte hun over til venninnen som hadde et type "herregud, hva er det der?"-uttrykk før det ble knist litt. Ekspander Er det mulig? Man kan si hva man vil om påvirkningen som andre har på en, men det unnskylder ikke de valg man tar selv. Kristine er pr definisjon voksen og burde ha utviklet et moralsk kompass, men dengang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 25. juli 2017 #1516 Del Skrevet 25. juli 2017 Viernes skrev (På 24.7.2017 den 20.48): Hun var på en konsert (?) med en venninne for en liten stund siden. Hun filmet en litt eldre mann bakfra, med fokus på skjorten som hadde noe type skrift på seg, så panorerte hun over til venninnen som hadde et type "herregud, hva er det der?"-uttrykk før det ble knist litt. Ekspander Noe så tåpelig og helt på grensen til sjikane, om ikke godt over grensen. Det er stor forskjell på å veksle blikk med en venninne og å legge ut video av blikkvekslingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 25. juli 2017 #1517 Del Skrevet 25. juli 2017 kjøttkaker skrev (På 24.7.2017 den 17.34): Har hun mobbet? Hvornår? I tillegg, ser ikke noe galt i måten hun svarer på? De som skriver om mobbingen er ikke akkurat så ydmyke selv. Ekspander Du kan bare kikke litt lenger bak i tråden her så ser du hva vi snakker om. Både hun og pjomsepetter legger ut filmer og bilder av folk på Snapchat kun for å vise følgerne hvor teite de ser ut. Skulle likt å se meg selv på en av de snappene for å si det sånn, da hadde jeg personlig trappet opp på døren deres. Mest sannsynlig tatt med meg noen av de andre brukerne i tråden her riktignok, for jeg er litt pysete 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. juli 2017 #1518 Del Skrevet 25. juli 2017 Ryddet krenkende utsagn. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 25. juli 2017 #1519 Del Skrevet 25. juli 2017 Pipa skrev (På 25.7.2017 den 8.04): Du kan bare kikke litt lenger bak i tråden her så ser du hva vi snakker om. Både hun og pjomsepetter legger ut filmer og bilder av folk på Snapchat kun for å vise følgerne hvor teite de ser ut. Skulle likt å se meg selv på en av de snappene for å si det sånn, da hadde jeg personlig trappet opp på døren deres. Mest sannsynlig tatt med meg noen av de andre brukerne i tråden her riktignok, for jeg er litt pysete Ekspander Du kunne tatt med deg en advokat. De burde lært av playboyskrulla som filmet en dame på et treningssenter og la ut videoen som viste at hun lo av damen. Det ble rettssak og straff, men de er kanskje så PR-kåte at de ønsker en anmeldelse, politi og hele pakken? http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40038332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 25. juli 2017 #1520 Del Skrevet 25. juli 2017 orfeus skrev (På 25.7.2017 den 8.13): Du kunne tatt med deg en advokat. De burde lært av playboyskrulla som filmet en dame på et treningssenter og la ut videoen som viste at hun lo av damen. Det ble rettssak og straff, men de er kanskje så PR-kåte at de ønsker en anmeldelse, politi og hele pakken? http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40038332 Ekspander Ja det skal du ikke se bort i fra. All PR er god PR? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå