Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bra ho skal studere. Men er ikke spesielt vanskelig å komme inn på årsstudium i psyk i Oslo. Tror folk misforstår. Det er profesjon det er vanskelig å komme inn på: Det krever at man fullfører årsstudiet med kun Aer evt et par Ber. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Maryan190686 skrev:

Bra ho skal studere. Men er ikke spesielt vanskelig å komme inn på årsstudium i psyk i Oslo. Tror folk misforstår. Det er profesjon det er vanskelig å komme inn på: Det krever at man fullfører årsstudiet med kun Aer evt et par Ber. 

Men fant vi ut om det var årsstudiet hun søkte inn på da?  Står bare psykologi på snap. Det er vi nok alle enige om at ikke er noen bragd. 

Kan vel søke rett inn på profesjon uten å ta årsstudiet først?

Endret av Pipa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Pipa skrev:

Men fant vi ut om det var årsstudiet hun søkte inn på da?  Står bare psykologi på snap. Det er vi nok alle enige om at ikke er noen bragd. 

Kan vel søke rett inn på profesjon uten å ta årsstudiet først?

Nope. Må ha årsstudium først :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Hun burde virkelig studere, det er for korttenkt å lene seg bare på blogging. Hun kan sette av en time pr dag til blogging og fint holde samme standard som nå. Håper hun har venner og familie som kan støtte henne, mr Raw virker dessverre lite egnet som som støttespiller ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun er smart nok til å skjønne at hun trenger utdanning, i motsetning til en viss mammablogger. Virker som et spennende studie, og uansett hva det er, skader det ikke å adde litt modenhet og refleksjon to da mix. Ikke minst virker det som hun trenger noe mer meningsfullt å gjøre på. For all del, fest, moro og kafebesøk hører ungdomstiden til, men for de fleste i tjueårene er jo det noe man gjør mellom slaga av studier og jobbing. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
På 17.7.2017 den 22.48, Prorsum skrev:

I natt drømte jeg at jeg skjelte ut Mr. Bavian på busstoppet i Sannergata fordi han smugfilmet meg. Har egentlig litt lyst å gjøre det IRL også. 

Haha😂 Mr. Bavian 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
8 timer siden, Solivagant skrev:

Hun klarte å motbevise alle dere som tvilte på henne, da. Gratulerer til Kristine!

Kanskje hun ikke kom inn på profesjon siden hun virker skuffet. Hun burde bli psykolog slik at hun kan hjelpe kjæresten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man må ikke ta årsstudiet først, dette gjelder kun i Tromsø. I Oslo, Bergen og Trondheim gjelder kun karakterer fra vgs.

Ellers: jeg håper hun takker ja uansett, og få seg en liten wake up call! Det virker som hun tror hun vet det meste. MEN hvis det er profesjon, syns jeg det er uggent å takke ja og droppe ut fordi hun ikke gidder mer eventuelt. Hun burde, etter min mening, være litt sikker på at det er dette hun vil :) (selv om alle kan velge feil) 

Endret av mm456
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun takker ja. Jenta virker smart selv om det virker som fyfabian tapper henne for hjerneceller til tider. Håper hun snart forstår hvilken tufs denne klovnen er. Hadde han filmet meg, fy faen, da hadde jeg knust telefonen hans. Den snikfilmingen er så frekt at jeg har ikke ord! Håper noen anmelder han en gang. Ufyselig type. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maryan190686 skrev:

Nei, det må man ikke. Det var sånn tidligere, men nå er det kun Tromsø som fremdeles følger den ordningen. I Bergen, Trondheim og Oslo kan man komme rett inn på profesjonsstudiet uten årsstudium.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ewna skrev:

Nei, det må man ikke. Det var sånn tidligere, men nå er det kun Tromsø som fremdeles følger den ordningen. I Bergen, Trondheim og Oslo kan man komme rett inn på profesjonsstudiet uten årsstudium.

Ah, takk for oppklaring :) Jeg gjorde årsstudium i 2013 nettopp i Tromsø skjønner du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maryan190686 skrev:

Ah, takk for oppklaring :) Jeg gjorde årsstudium i 2013 nettopp i Tromsø skjønner du. :)

Vurderte å søke det i år selv, men blir for usikkert for min del. Håper Tromsø også går vekk fra den ordningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst ser hun bra ut, men hva skjer med å filme kroppen sin på snap på den måten? :flau::flau:

Jeg blir også frustrert over at hun for et par mnd siden snakket om at hun ikke hadde noen "faste" venner som det bare var å ringe opp. Idag er visst alt det glemt, og alt har på magisk vis ordnet seg. De få gangene bloggere skriver om noe som en vanlig person kanskje kan relatere seg til, så er problemet løst noen innlegg senere. Sukk. Jaja :)

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La inn en kommentar på bloggen hennes nå 

Sitat

"Fått så fint og tykt hår pga *annonseprodukt*": http://krisssy.blogg.no/1493141885_jeg_har_jo_ftt_langt_hr_igjen.html

"Håret mitt har ALDRI vært så tykt som det her, tror jeg. Takk for genene, mamma og pappa!" : http://krisssy.blogg.no/1500463466_victorias_secret_sin_stylist_klipper_hret_mitt.html#comment

Så, er det genene eller produktet i det betalte innlegget som gir deg tykt hår? Skjønner du at dette fremstår lite troverdig?

Blir spennende å se hva hun svarer. Nei, jeg mener om hun svarer. Nei vent, det gjør hun jo så og si aldri.

Edit: Den kommentaren havner forresten under "kommentaren avventer moderering før publisering" (ellerno' sånt) En annen kommentar jeg la igjen med spørsmål om når svarene på spørsmålsrunden kommer gikk rett igjennom. Noen som har noen teorier om hvorfor? Er det pga et av ordene (troverdig?) eller er det pga link?

Endret av Viernes
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Viernes skrev:

Blir spennende å se hva hun svarer. Nei, jeg mener om hun svarer. Nei vent, det gjør hun jo så og si aldri.

Edit: Den kommentaren havner forresten under "kommentaren avventer moderering før publisering" (ellerno' sånt) En annen kommentar jeg la igjen med spørsmål om når svarene på spørsmålsrunden kommer gikk rett igjennom. Noen som har noen teorier om hvorfor? Er det pga et av ordene (troverdig?) eller er det pga link?

Mange Wordpress-blogger har den innstillingen at kommentarer som inneholder to eller flere lenker, automatisk går til moderering. Det er en presumpsjon for at det spam. Det vil si at hun må godkjenne den manuelt, i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bloggleseren skrev:

Mange Wordpress-blogger har den innstillingen at kommentarer som inneholder to eller flere lenker, automatisk går til moderering. Det er en presumpsjon for at det spam. Det vil si at hun må godkjenne den manuelt, i så fall.

Aha, okei. Takk for svar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 19.7.2017 den 10.31, Maryan190686 skrev:

Det må man ikke nei. Den ordningen ble avviklet for lenge siden. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2017 den 16.05, Viernes skrev:

Sitat

"Fått så fint og tykt hår pga *annonseprodukt*": http://krisssy.blogg.no/1493141885_jeg_har_jo_ftt_langt_hr_igjen.html

"Håret mitt har ALDRI vært så tykt som det her, tror jeg. Takk for genene, mamma og pappa!" : http://krisssy.blogg.no/1500463466_victorias_secret_sin_stylist_klipper_hret_mitt.html#comment

Så, er det genene eller produktet i det betalte innlegget som gir deg tykt hår? Skjønner du at dette fremstår lite troverdig?

Denne kommentaren publiserte hun ikke gitt. Hårsår? :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...