Gå til innhold

Kristine Ullebø

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 timer siden, JackIost skrev:

Du er kanskje litt i overkant engasjert i denne personen om du faktisk drømmer om vedkommende :)

For meg er det uforståelig at man skal bruke tid på å gjøre denne personen til en kjendis gjennom endeløs omtale her inne :)

For meg er det uforståelig at noen gidder å sitte å forsvare bloggere i det endeløse hvor kritikk er berettiget. 

• Liker 37
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, gjestgitt skrev:

For meg er det uforståelig at noen gidder å sitte å forsvare bloggere i det endeløse hvor kritikk er berettiget. 

Det er jeg enig i, derfor er det overdreven og ikke berettiget kritikk jeg reagerer spesielt på :)

• Liker 2
Skrevet

Noen som vet hva Kristine har planer om til høsten? Skal hun studere? I så fall hva da? :) 

Skrevet (endret)

Nå har fjomsepetter tatt del i klimadebatten. Han oppfordrer på bloggen til å spise kylling fremfor storfe til tacoen da det forurenser mindre siden kuer avgir metangass. 

Endret av Pipa
  • Liker 21
Skrevet
10 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Noen som vet hva Kristine har planer om til høsten? Skal hun studere? I så fall hva da? :) 

Hun har ikke sagt noe om det enda tror jeg, men vi har fått svar på søknadene nå.

fant vi ut hva hun skulle studere egentlig? Årsstudium i psykologi?

Skrevet
1 time siden, Pipa skrev:

Nå har fjomsepetter tatt del i klimadebatten. Han oppfordrer på bloggen til å spise kylling fremfor storfe til tacoen da det forurenser mindre siden kuer avgir metangass. 

:daane:

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, gjestgitt skrev:

Enig. Går aldri lei han.

• Liker 7
Skrevet
4 timer siden, JackIost skrev:

Det er jeg enig i, derfor er det overdreven og ikke berettiget kritikk jeg reagerer spesielt på :)

Tror vi er uenig om hva som overdreven kritikk da.

• Liker 3
Skrevet

Sjekk siste innlegg på Bloggomtoppbloggere!

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, Katten skrev:

Sjekk siste innlegg på Bloggomtoppbloggere!

Skjønner godt at de reagerer! Vil heller ikke bli snik-filmet når jeg er på mitt mest uattraktive. 

Hva hjelper det at han har beklaget seg til senteret,det er tross alt ikke de han har utlevert.  Det er jo akkurat derfor den filmingen hans fortsetter, det er ingen konsekvenser i det hele tatt! Håper noen kyler telefonen hans i gulvet en dag.

• Liker 17
Gjest ricecrispies
Skrevet

Uproft av det treningssenteret 👎🏻

Skrevet

Klapp på skulderen til ledelsen på treningssenteret for årets dårligste håndtering av en kundeklage. :riste:

• Liker 32
Skrevet
2 timer siden, Liima skrev:

Screenshot_20170719-020228.png

Screenshot_20170719-020234.png

Hun klarte å motbevise alle dere som tvilte på henne, da. Gratulerer til Kristine!

• Liker 10
Skrevet

trenger vel ikke mange dagene på skolen før det går opp et lys for henne ang en viss person  (håper jeg)

• Liker 37
Skrevet

Håper for all del hun starter på dette studiet. Blogging er ikke noe å satse på i det lange løp. Start på skolen Kristine, du kan blogge ved siden av. 

• Liker 25
Skrevet

Det synes jeg faktisk er skikkelig kult om hun gjennomfører! Heier på henne. Skulle ønske jeg hadde valgt det når jeg var ung. 

ville tro et slikt studie gjør at man tenker litt over både egne og andres valg/livsstil på en mer reflektert måte. Våkner litt opp.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Pipa skrev:

Det synes jeg faktisk er skikkelig kult om hun gjennomfører! Heier på henne. Skulle ønske jeg hadde valgt det når jeg var ung. 

ville tro et slikt studie gjør at man tenker litt over både egne og andres valg/livsstil på en mer reflektert måte. Våkner litt opp.

Enig. Heier også på henne :)

Men seriøst, fjotten får jo ingen konsekvenser! Han kan bsre fortsette med å snikfilme andre. Håper han snikfilmer feil person og får seg en på trynet!

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, LeilaS skrev:

Enig. Heier også på henne :)

Men seriøst, fjotten får jo ingen konsekvenser! Han kan bsre fortsette med å snikfilme andre. Håper han snikfilmer feil person og får seg en på trynet!

Så hun hadde skrevet på snap at hun var usikker på om hun skulle takke ja. Håper ikke fjotten får henne bort fra tanken om skole!

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...