Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som vi har nok en dobbeltmoralsk og selvhøytidelig blogger in the making her. 

Endret av elisaday
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, jeg forsvarer vanligvis Kristine, men det nyeste innlegget hennes blir for dumt:

http://krisssy.blogg.no/1500277239_ryking_dreper.html

Å sammenligne det å ta med en sigg, som er en løs gjenstand som man velger å ha med, på et bilde med det å ha en tatovering som synes, er helt dustete. For ikke å snakke om at røyk er en liten smule mer farlig enn tatoveringer. Samme gjelder det å si at hun ikke oppfordrer til røyking, mens hun sitter der og poserer med en røyk fordi det ser kult ut (liksom). I det hele tatt det å illustrere en tekst om at røyking dreper med "kule" bilder av en sigg, er virkelig så lavmål som det går an. Det er så idiotisk og dobbeltmoralsk at Sophie Elise antagelig er grønn av misunnelse akkurat nå. Selv de danske leserne hennes kommenterer at det hun skriver ikke gir noen mening. Helt tydelig at den megadusten hun er sammen med, påvirker henne i negativ retning. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elisaday skrev:

Virker som vi har nok en dobbeltmoralsk og selvhøytidelig blogger in the making her. 

Lurer på hva han hadde sagt hvis noen snikfilmet han og gjorde han til latter

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Honey Dew skrev:

Lurer på hva han hadde sagt hvis noen snikfilmet han og gjorde han til latter

Han hadde nok følt seg "totally violated" og "rantet"  litt om hvor vanskelig det er å være en hardt prøvende wannabe etellerannet når andre driver og snikfilmer deg fordi du er "kjent". 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, elisaday skrev:

Han hadde nok følt seg "totally violated" og "rantet"  litt om hvor vanskelig det er å være en hardt prøvende wannabe etellerannet når andre driver og snikfilmer deg fordi du er "kjent". 

Ja, eller en lang pompøs tirade på bloggen om hvor vanskelig det er å fungere i hverdagen når folk blir starstruck når de ser ham. Hvor sjalu de er på hans guddommelige ytre, hans usannsynlig uberstilige klesstil og ikke minst hans utrolig originale smak i musikk. Eller kanskje vi ville vært så heldige å få denne tordentalen på Snapchat med litt engelske ord puttet inn der norsk ikke er dekkende nok. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pipa skrev:

Ja, eller en lang pompøs tirade på bloggen om hvor vanskelig det er å fungere i hverdagen når folk blir starstruck når de ser ham. Hvor sjalu de er på hans guddommelige ytre, hans usannsynlig uberstilige klesstil og ikke minst hans utrolig originale smak i musikk. Eller kanskje vi ville vært så heldige å få denne tordentalen på Snapchat med litt engelske ord puttet inn der norsk ikke er dekkende nok. 

Dette er et scenario jeg ikke har noe problem med å forestille meg i denne sammenheng :kaklehone:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Pipa skrev:

Tror ikke noen blir særlig "starstruck" av å se han...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Honey Dew skrev:

Tror ikke noen blir særlig "starstruck" av å se han...

Neidu, jeg hadde hvertfall gått unna om jeg hadde sett han, i frykt for å bli smugfilmet

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Viernes skrev:

Neidu, jeg hadde hvertfall gått unna om jeg hadde sett han, i frykt for å bli smugfilmet

Jeg hadde sagt så klart ifra at han aldri hadde våget å ta opp mobilen og filme noen som helst mer

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, marthes skrev:

Gud så pinlig jente.... kondolerer til foreldrene hennes som må se på det forfallet... 

Enig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er greia med å filme seg selv i senga mens hun synger, og poster det på mystory??? Har sett Raae gjør det, men han er jo ikke frisk, og nå gjør hun det og? Hvor kleint, herrejesus

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Liima skrev:

Hun er 20 år. På tide å vokse opp!

Og Fabian er 26 og har enda ikke vokst opp. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt drømte jeg at jeg skjelte ut Mr. Bavian på busstoppet i Sannergata fordi han smugfilmet meg. Har egentlig litt lyst å gjøre det IRL også. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Prorsum skrev:

I natt drømte jeg at jeg skjelte ut Mr. Bavian på busstoppet i Sannergata fordi han smugfilmet meg. Har egentlig litt lyst å gjøre det IRL også. 

Du er kanskje litt i overkant engasjert i denne personen om du faktisk drømmer om vedkommende :)

For meg er det uforståelig at man skal bruke tid på å gjøre denne personen til en kjendis gjennom endeløs omtale her inne :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JackIost skrev:

Du er kanskje litt i overkant engasjert i denne personen om du faktisk drømmer om vedkommende :)

For meg er det uforståelig at man skal bruke tid på å gjøre denne personen til en kjendis gjennom endeløs omtale her inne :)

Det skal ikke mer til enn å lese bloggen/diskutere personen/åpne en snap rett før man sovner for å drømme om noen, men ok. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JackIost skrev:

Lol, var nok fordi jeg så en provoserende snap før jeg dubbet av. "Overkant engasjert" i denne personen er jeg hvertfall ikke. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...