Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest orfeus
14 minutter siden, Hattifnatten skrev:

Jeg klarer ikke lete det frem igjen. Er ikke så dreven på jodel. Men vedkommende hadde også lagt ved film/bilde av snappen til Raw. 

Hvis du trykker fram det første bildet kan du sveipe oppover på skjermen - vips, så har du slideshow av alle bildene i feeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, orfeus skrev:

Hvis du trykker fram det første bildet kan du sveipe oppover på skjermen - vips, så har du slideshow av alle bildene i feeden.

Men jeg må jo holde fingeren på skjermen hele tiden for å se bildet? Sveiper jeg opp med en annen finger forsvinner bildet. Sveiper jeg opp med samme finger jeg holder på skjermen skjer det ingenting. :vetikke:

Endret av Hattifnatten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle at de ble kastet ut. Han er så sinnsykt respektløs og ekkel! 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
1 time siden, Hattifnatten skrev:

Men jeg må jo holde fingeren på skjermen hele tiden for å se bildet? Sveiper jeg opp med en annen finger forsvinner bildet. Sveiper jeg opp med samme finger jeg holder på skjermen skjer det ingenting. :vetikke:

Prøv å dra fingeren (du holder på bildet) oppover, da skal det dukke opp noen tall og piler på høyre side av skjermen. Da kan du sveipe opp og ned for og bla mellom bildene som er i feeden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hattifnatten skrev:

På jodel Oslo la noen ut et bilde av mailen de sendte til treningssenteret angående snikfilmingen til Fabian. 

Det innlegget ble slettet:( Men håper de kommer med en oppfølging av hva svaret blir. Og håper flere sender inn klage (av de som trener på samme senter). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Zaza skrev:

At hun selv ikke gjør mer for å stoppe det? Dobbeltmoralen lenge leve.

Tror ikke hun tør å si ordentlig i fra til han. På meg virker det som hun gjør alt for at han skal like henne enda mer, og man hører jo på enkelte av snappene til Fabian at hun ler i bakgrunnen når han snikfilmer. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Honey Dew skrev:

Gleder meg til han kommer i skade for å filme den "rette" personen. Da kommer han til å bli dratt for retten

Ja, haha! Kanskje det hadde fått han til å vokse opp

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fitnessjenta skrev:

Ja, haha! Kanskje det hadde fått han til å vokse opp

Jeg tror desverre ikke det er mulig å vokse fra hva enn det er den mannen har.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg sett at noen filmet folk på treningssenteret uten deres tillatelse, og attpåtil drev og gjorde narr av dem.. Da hadde de fått hørt det, høyt og tydelig. Hadde ikke holdt med en klagemail, for å si det sånn. Herregud, så respektløst. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tjukk Norris skrev:

Jeg tror desverre ikke det er mulig å vokse fra hva enn det er den mannen har.

Er ikke nok mye håp for den fyren, nei. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Solivagant skrev:

Er ikke nok mye håp for den fyren, nei. 

Nei, helt hårreisende at han er 25 år. Yikes! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snuppah00 skrev:

Nei, helt hårreisende at han er 25 år. Yikes! 

26, han hadde bursdag her om dagen. Tviler dog på at han plutselig vokste av seg smugfilmingen sånn over natta.

Endret av Viernes
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

I mangel på bedre akternativer tok jeg en tur innom bloggen til Mr Raae. Han er en morsom skrue. Kanskje ikke så morsom å bo sammen med, siden han ble hevet ut fra rommet der han bodde, fordi de andre var misunnelige på ham. Dessuten lider han fryktelig fordi han jo ønsker seg en kremjobb i media, men han vil for all del ikke starte nederst på stigen. Og som ikke det var nok så var det helt bedritent at han måtte stå opp tidlig noen dager på den sponsede ferieturen, der sponsoren gud forby hadde booket de billigste destinasjonene. 

Det må være hardt å være Mr Raw.

Og så er han så velvillig at han bekymret seg for helseplagene til de med høy BMI. Ja, det er viktig å ta vare på helsa si, sier storrøykeren Fabian. 

Ja,ja. Litt gøy, men ikke minst litt trist. Lurer på om han nok er en del av curling-generasjonen. Livet er jo jevnt over bedritent når det er alle andre som er idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, CecilieX skrev:

I mangel på bedre akternativer tok jeg en tur innom bloggen til Mr Raae. Han er en morsom skrue. Kanskje ikke så morsom å bo sammen med, siden han ble hevet ut fra rommet der han bodde, fordi de andre var misunnelige på ham. Dessuten lider han fryktelig fordi han jo ønsker seg en kremjobb i media, men han vil for all del ikke starte nederst på stigen. Og som ikke det var nok så var det helt bedritent at han måtte stå opp tidlig noen dager på den sponsede ferieturen, der sponsoren gud forby hadde booket de billigste destinasjonene. 

Det må være hardt å være Mr Raw.

Og så er han så velvillig at han bekymret seg for helseplagene til de med høy BMI. Ja, det er viktig å ta vare på helsa si, sier storrøykeren Fabian. 

Ja,ja. Litt gøy, men ikke minst litt trist. Lurer på om han nok er en del av curling-generasjonen. Livet er jo jevnt over bedritent når det er alle andre som er idioter.

Haha så fantastisk innlegg!

Endret av fitnessjenta
Skrivefeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun postet på snap at spørsmålsrunden endelig var svart på, men både innlegget og snapen er borte 🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Solivagant skrev:

Hun postet på snap at spørsmålsrunden endelig var svart på, men både innlegget og snapen er borte 🤔

Åh gikk glipp av det, sikkert noe hun sa som ble reagert på også sletter hun alt itedenfor å svare på kritikk. :frkk:

Tror nok ikke noen av mine bidrag er med, da kommentaren ikke ble godkjent på innlegget hvor hun spurte etter spørsmål. ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo ikke noe bedre, hun filmet en på snap igår hvor intensjonen var å latterliggjøre. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Jeg har mistet helt sansen for Kristine. Jeg synes hun hadde litt kul stil og virket som en oppegående jente, men alle de halvnakne bildene og han sleske typen gjør at jeg orker ikke å se hverken blogg eller bilder lenger. Håper virkelig hun blir mer moden etterhvert for hun har potensiale til å få en bra blogg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Ikke røyk fordi røyking dreper men her er et sexy bilde av meg som røyker fordi jeg synes røyking er kult' 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...