Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, katee skrev:

Han har faktisk bursdag i dag. Jeg har han som venn på FB og fikk varsel om det. Gikk inn på siden hans nå og er 32 av de over 700 vennene hans som har gratulert han med dagen. Ble litt overrasket, trodde han var supersosial og kjente "alle". 

Kanskje de har gratulert han på snapchat/Instagram 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, katee skrev:

Han har faktisk bursdag i dag. Jeg har han som venn på FB og fikk varsel om det. Gikk inn på siden hans nå og er 32 av de over 700 vennene hans som har gratulert han med dagen. Ble litt overrasket, trodde han var supersosial og kjente "alle". 

Det er ganske få gratulasjoner i forhold til venner uansett om man regner med at enkelte har gratulert med snap, melding osv. Sikkert ikke så godt likt, han der. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
7 timer siden, fitnessjenta skrev:

Fy fader så klein han er på snap, skulle tro han var max 13 år

Han er så ekkel. Kristine tripper rundt han og gjør alt han sier, liker alt han liker og er helt blendet. Lurer på hva det hvite på bildene av henne i truse er. I truse er hun klar til å gi han bursdagsgave 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Astrid68 skrev:

Kanskje de har gratulert han på snapchat/Instagram 

Eller på meldinger. Ikke gratulerer folk på FB

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det stemmer det som @katee skriver. Det kan umulig være mange som virkelig LIKER denne fyren. Kommer bare på Linnea Myhres kommentar på bloggen til K. "Og så fikk jeg en tilbakemelding på mandag, fra Linneá Myhre faktisk, og det gjorde meg så glad at hun sa akkurat de ordene: Det tar litt tid å komme seg inn i riktig miljø og vennegjeng, og få byen på avstand.. Jeg har bodd her i 9 måneder, og allerede på den tiden føler jeg at jeg har kommet et godt stykke."

Godt hun føler hun har komt langt. Tror desverre at hun fremdeles ligger liiiiiitt etter. Pittelitt bare. Hun skjønner det bare ikke. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, TomineB skrev:

Han er så ekkel. Kristine tripper rundt han og gjør alt han sier, liker alt han liker og er helt blendet. Lurer på hva det hvite på bildene av henne i truse er. I truse er hun klar til å gi han bursdagsgave 

Det lurer jeg også på.

Og herre Gud og Moses og Jesus, for et kleint par.Tenker hun ikke konsekvenser over hvor mye hun blotter seg på nett?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Rubella skrev:

Det lurer jeg også på.

Og herre Gud og Moses og Jesus, for et kleint par.Tenker hun ikke konsekvenser over hvor mye hun blotter seg på nett?

Forsøker hun å bli modell i Playboy? Hun tenker ikke på fremtiden sin i det hele tatt. Jeg kan garantere at hun kommer til å angre på alle lettkledd-bildene

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine og Fabian har visstnok blitt kastet ut av treningssenteret de bruker på grunn av all filmingen

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, TheSara skrev:

Kristine og Fabian har visstnok blitt kastet ut av treningssenteret de bruker på grunn av all filmingen

Spekulerer du nå, eller hvem/hva er kilden din?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, TheSara skrev:

http://imgur.com/a/TPC93 Dette ble postet på jodel i Bergen

Ville ikke akkurat si at Jodel er en sikker kilde, men.. Tviler ikke på at folk har klaget til senteret på filmingen hans - for det er absolutt ikke bra. Men, hvorfor skal Kristine bli kastet ut fordi kjæresten hennes smugfilmer andre? Gjør hun det og?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viernes skrev:

Ville ikke akkurat si at Jodel er en sikker kilde, men.. Tviler ikke på at folk har klaget til senteret på filmingen hans - for det er absolutt ikke bra. Men, hvorfor skal Kristine bli kastet ut fordi kjæresten hennes smugfilmer andre? Gjør hun det og?

Fortsatt spekulasjoner, vil jeg si. Kristine filmet folk før men sluttet etter kommentarer på det, såvidt jeg vet. Fabian er ekstrem på det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Solivagant skrev:

Fortsatt spekulasjoner, vil jeg si. Kristine filmet folk før men sluttet etter kommentarer på det, såvidt jeg vet. Fabian er ekstrem på det. 

Klart det er spekulasjoner. Jeg kan legge ut på Jodel at jeg hørte at Fabian har fått livslangt medlemskap hos treningssenteret og en gullstatuett for sitt filmarbeid.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun ikke har blitt kastet ut, men i kommentarfeltet ber folk henne/typen slutte med den filmingen.http://krisssy.blogg.no/1499950784_ikke_lenger_pinnearmer.html

Tviler ikke på at folk klager om det blir ubehagelig nok. Sær hobby, og litt selvmotsigende når hun selv går så hardt ut mot Jodel og netthets. Mens det typen gjør er helt greit? 

Endret av Zaza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jodel Oslo la noen ut et bilde av mailen de sendte til treningssenteret angående snikfilmingen til Fabian. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, Hattifnatten skrev:

På jodel Oslo la noen ut et bilde av mailen de sendte til treningssenteret angående snikfilmingen til Fabian. 

Gleder meg til han kommer i skade for å filme den "rette" personen. Da kommer han til å bli dratt for retten

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hattifnatten skrev:

Bilde?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Solivagant skrev:

Bilde?

Jeg klarer ikke lete det frem igjen. Er ikke så dreven på jodel. Men vedkommende hadde også lagt ved film/bilde av snappen til Raw. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...