Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, verpesyk skrev:

mora mi begynte i fjor, hun er 51 og ganske oppegående - til tross for at hun begynte å røyke i voksen alder. 

Vel, vi får være enige i og være uenige om det😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hva skal det bety?

At neste gang noen skal ta gruppebilde av vennegjengen sin,får hun droppe og bli med,uinvitert.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
1 time siden, Alcudia skrev:

Det er en veldig fin tanke, men tror du ikke de hadde kryssa henne ut så man ikke hadde sett hvem det var i så fall? :)

Jeg har som sagt ikke sett bildet, så jeg antok at ansiktet var krysset ut slik at man ikke så hvem det var. Hvis det er slik at man fortsatt kjenner igjen KU, så kan det skyldes slurv, at vedkommende ikke visste hvem KU er, erting osv. - men alt dette blir bare spekulasjoner, og unnskylder uansett ikke den heller drakoniske reaksjonen til KU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Kristine kommer inn på psykologistudiet hun har søkt på, for hun har virkelig mye å lære når det kommer til psykologi. Fy fader, altså.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker veldig mye KU gjør og oppførselen hennes. Samtidig er hun et menneske med følelser. Å krysse ut en person fra et bilde på SNAP, for å vise henne at "du er ikke en av oss", er utrolig barnslig og dårlig gjort. En voksen person ville latt bildet være som det er og heller ta et nytt bilde senere, hvis det var så viktig. Selv om man ikke liker en person, trenger man ikke å såre de bevisst. Det er sånt man gjør på ungdomsskolen når man er svært usikker på seg selv. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Jeg misliker veldig mye KU gjør og oppførselen hennes. Samtidig er hun et menneske med følelser. Å krysse ut en person fra et bilde på SNAP, for å vise henne at "du er ikke en av oss", er utrolig barnslig og dårlig gjort. En voksen person ville latt bildet være som det er og heller ta et nytt bilde senere, hvis det var så viktig. Selv om man ikke liker en person, trenger man ikke å såre de bevisst. Det er sånt man gjør på ungdomsskolen når man er svært usikker på seg selv. 

Helt enig. Synes det barnslig å krysse noen ut fra et bilde. Ærlig talt. Som du sier, hun kunne vel heller bare tatt et nytt bilde uten Kristine da, men ikke legg bilde ur på Snap for å vise alle hun ikke er del av gjengen. Herregud 🙄

Ser en over her sier hun ikke skal være med på bilde fordi hun ikke er med i gjengen og får finne sin egen vennegjeng. Så når man ikke er med i en bestemt vennegjeng, så kan man bare drite i å ta bilder ned de? Typisk 9 klasse. "Du er ikke med i vår gjeng, så finn din egen gjeng. Vi vil ikke ha deg med på bilde" Hjelpes.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, smalls skrev:

Helt enig. Synes det barnslig å krysse noen ut fra et bilde. Ærlig talt. Som du sier, hun kunne vel heller bare tatt et nytt bilde uten Kristine da, men ikke legg bilde ur på Snap for å vise alle hun ikke er del av gjengen. Herregud 🙄

Ser en over her sier hun ikke skal være med på bilde fordi hun ikke er med i gjengen og får finne sin egen vennegjeng. Så når man ikke er med i en bestemt vennegjeng, så kan man bare drite i å ta bilder ned de? Typisk 9 klasse. "Du er ikke med i vår gjeng, så finn din egen gjeng. Vi vil ikke ha deg med på bilde" Hjelpes.

Tiltredes! Alskens dårlig og mobbete oppførsel er visst greit når det rettes mot en blogger man ikke liker.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
17 timer siden, Solivagant skrev:

Håper Kristine kommer inn på psykologistudiet hun har søkt på, for hun har virkelig mye å lære når det kommer til psykologi. Fy fader, altså.

Det er mange raringer som blir psykologer ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Tiltredes! Alskens dårlig og mobbete oppførsel er visst greit når det rettes mot en blogger man ikke liker.

Jeg er ikke fan av Kristine, men dette var barnslig og dårlig gjort mot henne. Hadde jeg vært på fest og tatt bilde med noen andre jenter, så hadde jeg faktisk blitt såret om noen krysset meg ut fra bilde. Ingen god følelse :(

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jo ingen hva som skjedde verken før eller etter bildet ble tatt. Så vi burde slutte å spekulere for det kommer vi ingen fornuftig vei med. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, elisaday skrev:

Nå vet jo ingen hva som skjedde verken før eller etter bildet ble tatt. Så vi burde slutte å spekulere for det kommer vi ingen fornuftig vei med. 

Enig. Det kan være at hun bare poppet opp da de tok bildet og grunnen til at de satte kryss over henne, var fordi en ikke skal legge ut bilder av andre uten deres tillatelse, så istedet for å spørre, valgte de å gjøre dette på en annen måte

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt barnslig å legge ut bilde av henne på Snap med henne krysset ut. De kunne ta et nytt bilde hvor hun ikke var med på og heller legge ut det. Hvis de ikke ville ha henne på bildet, så kunne de heller ha sagt det. Jeg synes ikke det var greit uansett hva som skjedde før og etter.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bloggleseren skrev:

Det er sant 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Honey Dew skrev:

Enig. Det kan være at hun bare poppet opp da de tok bildet og grunnen til at de satte kryss over henne, var fordi en ikke skal legge ut bilder av andre uten deres tillatelse, så istedet for å spørre, valgte de å gjøre dette på en annen måte

Nettopp. Men er man en selvopptatt blogger er det selvfølgelig verdens undergang å bli visket ut på et bilde. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, smalls skrev:

Det er fortsatt barnslig å legge ut bilde av henne på Snap med henne krysset ut. De kunne ta et nytt bilde hvor hun ikke var med på og heller legge ut det. Hvis de ikke ville ha henne på bildet, så kunne de heller ha sagt det. Jeg synes ikke det var greit uansett hva som skjedde før og etter.

Ja, det var barnslig og unødvendig gjort uansett hva bakhistorien er. Men Kristine hadde virkelig ikke trengt å henge henne ut til 30 000 mennesker. Da synker hun jo bare ned på samme nivå og er enda barnslighet. Nei, det var ikke greit å krysse henne ut fra bildet, men det var heller ikke greit å henge henne ut.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Solivagant skrev:

Ja, det var barnslig og unødvendig gjort uansett hva bakhistorien er. Men Kristine hadde virkelig ikke trengt å henge henne ut til 30 000 mennesker. Da synker hun jo bare ned på samme nivå og er enda barnslighet. Nei, det var ikke greit å krysse henne ut fra bildet, men det var heller ikke greit å henge henne ut.

Jeg har heller ikke sagt at var greit. Jeg hadde blitt lei meg hvis var Kristine, men hadde ikke hengt personen ut på Snap.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at mange mener Kristine ser opp til Kate Moss på 90-tallet. Heroin chic, tror jeg stilen het. Det blir bare så utrolig tåpelig å prøve seg på den stilen når du kommer fra Førde og har flyttet til "storbyen" Oslo! Så utrolig flaut!

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Mkay skrev:

Jeg ser at mange mener Kristine ser opp til Kate Moss på 90-tallet. Heroin chic, tror jeg stilen het. Det blir bare så utrolig tåpelig å prøve seg på den stilen når du kommer fra Førde og har flyttet til "storbyen" Oslo! Så utrolig flaut!

Folk må få kle seg sånn de liker uavhengig av hvor de er fra da. Det skader vel ingen i hele verden

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...