Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ikke mange dagene siden skrev hun på snap at hun ikke røykte. Nå filmet hun akkurat seg selv danse med en røyk i hånden. Hvorfor lyge om det?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Solivagant skrev:

Tviler ikke på at hun kommer inn. Men jeg tenker det samme som deg, og det gjør nok mange flere også. Jeg googler alltid psykologers navn, og det er vel ganske vanlig.

Jeg på min side har store tvil til om hun kommer inn på et profesjonsstudie...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solivagant skrev:

For ikke mange dagene siden skrev hun på snap at hun ikke røykte. Nå filmet hun akkurat seg selv danse med en røyk i hånden. Hvorfor lyge om det?

Ja, her er altså et bilde av hun som ikke røyker

Endret av Viernes
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, filifjonka skrev:

Vi får se. Vet karakterene hennes fra vgs er ganske gode iallfall, hun er skoleflink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ewna skrev:

Har inntrykk av at hun fikk svært gode karakterer på vgs. Er nok en mulighet for at hun kommer inn på profesjonsstudiet i psykologi, som hun har søkt på. Kanskje det kan være med på å dra henne i riktig retning? Samtidig må jeg nok si at jeg ikke hadde gått til henne dersom jeg trengte psykologtimer. Nå vet jo jeg hvem hun er, men selv om jeg ikke visste ville jeg googlet psykologens navn, bare for å vite hva jeg gikk til. Og henne hadde jeg ikke gått til.

4 timer siden, Solivagant skrev:

Tviler ikke på at hun kommer inn. Men jeg tenker det samme som deg, og det gjør nok mange flere også. Jeg googler alltid psykologers navn, og det er vel ganske vanlig.

17 minutter siden, filifjonka skrev:

Har spurt om det før, men hun har vel ikke sagt at hun har søkt på profesjon? Det er godt mulig hun mente årsstudium eller bachelor i psykologi. Mener å huske at hun bare skrev "psykologi" uten å spesifisere. Man kan jo studere psykologi uten å ville bli psykolog. 

Endret av Helhvete
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Viernes skrev:

Ja, her er altså et bilde av hun som ikke røyker 

Linken funker ikke. Men jeg har sett kveldens story, å påstå at hun ikke røyker er jo bare dumt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Helhvete skrev:

Har spurt om det før, men hun har vel ikke sagt at hun har søkt på profesjon? Det er godt mulig hun mente årsstudium eller bachelor i psykologi. Mener å huske at hun bare skrev "psykologi" uten å spesifisere.  

Hun skrev bare psykologi: http://krisssy.blogg.no/1492540363_jeg_har_skt_p_psykologistudie.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Helhvete skrev:

Har spurt om det før, men hun har vel ikke sagt at hun har søkt på profesjon? Det er godt mulig hun mente årsstudium eller bachelor i psykologi. Mener å huske at hun bare skrev "psykologi" uten å spesifisere. Man kan jo studere psykologi uten å ville bli psykolog. 

Hun har ikke spesifisert det nei, men hun sa hun bare vil se om hun kommer inn, så da er jo egentlig årsstudium, bachelor og master utelukket da de ikke har særlig høyt snitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Solivagant skrev:

Linken funker ikke. Men jeg har sett kveldens story, å påstå at hun ikke røyker er jo bare dumt. 

Merket det, så har fikset den nå. Det er jo en ærlig sak å røyke, å nekte for det en dag for så å legge ut video av det den neste er jo helt latterlig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Viernes skrev:

Merket det, så har fikset den nå. Det er jo en ærlig sak å røyke, å nekte for det en dag for så å legge ut video av det den neste er jo helt latterlig. 

Ja, det gjør meg ingenting at hun røyker, det er hennes valg. Rett og slett latterlig å holde på sånn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker litt som om når hun er full, så synes hun røyking er kult. Det er det ikke. Det blir så påtatt, på samme måte som hun må omtale Grunerløkka som "løkka" hele tiden. Det er heller ikke kult. 

Festrøyking er det mange som gjør. Men hun bør være seg bevisst det ansvaret hun har med sin unge, lett påvirkelige leserskare. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nasken skrev:

Det virker litt som om når hun er full, så synes hun røyking er kult. Det er det ikke. Det blir så påtatt, på samme måte som hun må omtale Grunerløkka som "løkka" hele tiden. Det er heller ikke kult. 

Festrøyking er det mange som gjør. Men hun bør være seg bevisst det ansvaret hun har med sin unge, lett påvirkelige leserskare. 

Hun sender ut dårlige signaler til unge lesere, det har du helt rett i. Det er bare et par dager siden hun skrev ordrett "jeg røyker ikke" etter å ha filmet Fabian som røykte. Røyking er på ingen måte kult, og det er i hvert fall ikke kult å pose med røyken slik hun gjør. Det går da an å røyke/festrøyke uten å dele det på den måten.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nasken skrev:

De fleste jeg kjenner som bor her kaller g.løkka for løkka, så det gjør a nok ikke for å være "kul"...

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2017-06-19 den 21.34, Solivagant skrev:

Kanskje hun skal ta seg en tur til legen asap med det myggstikket, i stedet for å spamme my story med det...? Skal jo ikke hovne opp på den måten. 

Jeg reagerer akkurat liit på myggestikk. Ja, det ser helt jævlig ut, men ingen grunn til å dra til legen.

2 timer siden, Solivagant skrev:

Vi får se. Vet karakterene hennes fra vgs er ganske gode iallfall, hun er skoleflink.

Aldri i verden om hun kommer in på profesjon. Er vel et typ års-studium hun har slengt inn en søknad på. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-06-20 den 23.15, Nasken skrev:

Tror dette med røyking har blitt en "hipstergreie". Da jeg var ungdom på begynnelsen av 2000-tallet røkte alle de "kule", siden ble det "ut", og alle skulle drikke flaskevann å være og sunne og "fit". 

I dag er det jo ingen som røker lengre, og derfor tror jeg at slike som, Kristine ser på dette som kult og "crazy". 

Endret av Perle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vittig at Fabian skal filme lær-håndjernene han har pakket ned i kofferten. Snart blir det vel krisssy fotoshoot i undertøy (eller uten) med håndjern på!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med røyking. Synes det er litt rart å komme med den der "hun er et forbilde for mange og sender ut dårlige signaler". Hun kan jo ikke røyke på gata da uten snap, fordi da kan jo noen blogglesere se henne. Hvor skal hun røyke da? Inne? Nei uff.

Er enig i mye her inne, men GUD mye dere kommer med er skikkelig pirking altså!

Endret av fannyfab
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, fannyfab skrev:

Dette med røyking. Synes det er litt rart å komme med den der "hun er et forbilde for mange og sender ut dårlige signaler". Hun kan jo ikke røyke på gata da uten snap, fordi da kan jo noen blogglesere se henne. Hvor skal hun røyke da? Inne? Nei uff.

Er enig i mye her inne, men GUD mye dere kommer med er skikkelig pirking altså!

For min del kan hun fint røyke, men er det nødvendig å stappe røyken opp i kameraet på snap titt og ofte, samtidig som hun sier at hun ikke røyker? 

Synes også det er en vesentlig forskjell på å røyke på gaten hvor en bloggleser eller to kanskje kan se det, og på å snappe det ofte hvor flere tusen mennesker får det med seg. For hun fremstiller det jo som kult, som er det største problemet med røykingen, samtidig som hun har unge og lett påvirkelige lesere. 

Røyk i vei, men ikke trykk røyken opp i kameraet. Er ikke så vanskelig å unngå.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Perle skrev:

Jeg reagerer akkurat liit på myggestikk. Ja, det ser helt jævlig ut, men ingen grunn til å dra til legen.

Aldri i verden om hun kommer in på profesjon. Er vel et typ års-studium hun har slengt inn en søknad på. 

Hun hadde vel bare femmere og seksere på vgs, så er ikke usannsynlig at hun kommer inn på profesjon. Poenggrensene var jo bare 54,5 i Bergen i fjor.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...