Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er på ferie sammen, men det eneste de gjør er å filme hverandre med telefonen og legge ut på snapchat...gjerne mens den andre også stirrer på telefonen...

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, fitnessjenta skrev:

De er på ferie sammen, men det eneste de gjør er å filme hverandre med telefonen og legge ut på snapchat...gjerne mens den andre også stirrer på telefonen...

Spesielt viktig å filme den andre mens de skåler med vinglasset eller mens de spiser.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som de har et give and give forhold. Ikke noe gi og ta. K bare gir, gir og gir littt til, og kommer til å gå til grunne hvis hun fortsetter. Hun skrøt av at Linnea Myhre hadde kommentert på bloggen hennes. Kommentaren gikk på fremtiden hennes i storbyen "Det tar litt tid å komme seg inn i riktig miljø og vennegjeng, og få byen på avstand.." Dette tok hun som et kompliment. Selvinnsikt much? Nah. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elisaday skrev:

Det virker som de har et give and give forhold. Ikke noe gi og ta. K bare gir, gir og gir littt til, og kommer til å gå til grunne hvis hun fortsetter. Hun skrøt av at Linnea Myhre hadde kommentert på bloggen hennes. Kommentaren gikk på fremtiden hennes i storbyen "Det tar litt tid å komme seg inn i riktig miljø og vennegjeng, og få byen på avstand.." Dette tok hun som et kompliment. Selvinnsikt much? Nah. 

Sikkert stas at Linnéa kommenterer bloggen hennes, men det der var jo alt annet enn et kompliment. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Solivagant skrev:

Sikkert stas at Linnéa kommenterer bloggen hennes, men det der var jo alt annet enn et kompliment. 

My point exactly.... Ta et hint liksom. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir nok slettet, men alikevel. Fra 3 mai: "Og så fikk jeg en tilbakemelding på mandag, fra Linneá Myhre faktisk, og det gjorde meg så glad at hun sa akkurat de ordene: Det tar litt tid å komme seg inn i riktig miljø og vennegjeng, og få byen på avstand.. Jeg har bodd her i 9 måneder, og allerede på den tiden føler jeg at jeg har kommet et godt stykke.".... 

9 måneder i storbyen. En type som åpenbart suger til seg all oppmerksomhet som er mulig. Overdreven drikking. Ekstrem eksponering. Utlevering på et nytt nivå. Noen tvil om hvem som har påvirket bloggen og henne negativt? Naivt å ignorere dette for de av dere som følger denne tidligere relativt oppegående bloggeren. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elisaday skrev:

Dette blir nok slettet, men alikevel. Fra 3 mai: "Og så fikk jeg en tilbakemelding på mandag, fra Linneá Myhre faktisk, og det gjorde meg så glad at hun sa akkurat de ordene: Det tar litt tid å komme seg inn i riktig miljø og vennegjeng, og få byen på avstand.. Jeg har bodd her i 9 måneder, og allerede på den tiden føler jeg at jeg har kommet et godt stykke.".... 

9 måneder i storbyen. En type som åpenbart suger til seg all oppmerksomhet som er mulig. Overdreven drikking. Ekstrem eksponering. Utlevering på et nytt nivå. Noen tvil om hvem som har påvirket bloggen og henne negativt? Naivt å ignorere dette for de av dere som følger denne tidligere relativt oppegående bloggeren. 

Man ser jo åpenbart når denne forandringen skjedde. Det var ikke de første månedene i Oslo, for å si det sånn! Jeg var tidligere veldig glad i Kristines blogg, og synes det er synd hun går mer og mer mot feil retning. Håper det snart går opp for henne hva som skjer, og hvem som har påvirket dette. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke alle hva dette er snakk om; mamma og pappas bortskjemte, overbeskytta naive prinsesse, som aldri et blitt sagt imot eller blitt krevd noe av...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun skal ta seg en tur til legen asap med det myggstikket, i stedet for å spamme my story med det...? Skal jo ikke hovne opp på den måten. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
5 minutter siden, Solivagant skrev:

Ser nesten ut som hun er allergisk eller noe. Det burde hun få noe for.

Håper hun tenker på å få i seg antihistaminer kjapt når hun vet at hun reagerer som hun gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, TomineB skrev:

Håper hun tenker på å få i seg antihistaminer kjapt når hun vet at hun reagerer som hun gjør

Ser ikke sånn ut. Hun er opptatt med å pose med vinglasset sitt nå.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Solivagant skrev:

Ser ikke sånn ut. Hun er opptatt med å pose med vinglasset sitt nå.

Tsss!

Har jo ikke drukket alkohol i juni hun da!

:sarkasme:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Tsss!

Har jo ikke drukket alkohol i juni hun da!

:sarkasme:

Woops, my bad 🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser de andre bloggerne (Andrea Badendyck, Anna Edwin, Julia Nyland, Erica Kvam) koser seg sammen i Stockholm, mens Kristine som også er der, filmer bare Fabian?

Edit: Etter at de andre har kost seg sammen i timesvis, er hun endelig med de. 

Endret av Solivagant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at hun fikk svært gode karakterer på vgs. Er nok en mulighet for at hun kommer inn på profesjonsstudiet i psykologi, som hun har søkt på. Kanskje det kan være med på å dra henne i riktig retning? Samtidig må jeg nok si at jeg ikke hadde gått til henne dersom jeg trengte psykologtimer. Nå vet jo jeg hvem hun er, men selv om jeg ikke visste ville jeg googlet psykologens navn, bare for å vite hva jeg gikk til. Og henne hadde jeg ikke gått til.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ewna skrev:

Har inntrykk av at hun fikk svært gode karakterer på vgs. Er nok en mulighet for at hun kommer inn på profesjonsstudiet i psykologi, som hun har søkt på. Kanskje det kan være med på å dra henne i riktig retning? Samtidig må jeg nok si at jeg ikke hadde gått til henne dersom jeg trengte psykologtimer. Nå vet jo jeg hvem hun er, men selv om jeg ikke visste ville jeg googlet psykologens navn, bare for å vite hva jeg gikk til. Og henne hadde jeg ikke gått til.

Tviler ikke på at hun kommer inn. Men jeg tenker det samme som deg, og det gjør nok mange flere også. Jeg googler alltid psykologers navn, og det er vel ganske vanlig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så klein på vegne av Fabian. Sitter og filmer andre som har det gøy, samtidig som han snakker engelsk til seg selv.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...