J.. Skrevet 5. juni 2017 #1101 Del Skrevet 5. juni 2017 4 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Føler vi må komme oss over blåbærkratt og over på tema igjen: hva har skjedd? Noen grunnsolide teorier? Teorier om hva? Kommentarfeltet som ble stengt? Det har hun selv skrevet om hvorfor hun gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 5. juni 2017 #1102 Del Skrevet 5. juni 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Teorier om hva? Kommentarfeltet som ble stengt? Det har hun selv skrevet om hvorfor hun gjorde. Nei, teorier om status mellom Raw og Kristine. Hva har Raw gjort tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. juni 2017 #1103 Del Skrevet 5. juni 2017 4 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Nei, teorier om status mellom Raw og Kristine. Hva har Raw gjort tro? Ingenting,vil jeg tro. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 5. juni 2017 #1104 Del Skrevet 5. juni 2017 14 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Nei, teorier om status mellom Raw og Kristine. Hva har Raw gjort tro? Kan godt hende det har skjedd noe, men det virker ikke som det var veldig alvorlig. Fabian la ut bilde av Kristine på snapchat sent i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 5. juni 2017 #1105 Del Skrevet 5. juni 2017 14 minutter siden, J.. skrev: Ingenting,vil jeg tro. Han har garanter gjort noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 5. juni 2017 #1106 Del Skrevet 5. juni 2017 5 minutter siden, Llise skrev: Kan godt hende det har skjedd noe, men det virker ikke som det var veldig alvorlig. Fabian la ut bilde av Kristine på snapchat sent i går. Hun har vel tilgitt han da, som alle unge jenter gjør når forelskelsen gjør dem blind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. juni 2017 #1107 Del Skrevet 5. juni 2017 Kan ikke tro blindt på alt sladder som skrives på nett/i kommentarfeltet.. Han er ganske klysete,men tror de har det helt greit sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helhvete Skrevet 5. juni 2017 #1108 Del Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, TomineB skrev: Han har garanter gjort noe Hvorfor "garantert"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skam4life Skrevet 5. juni 2017 #1109 Del Skrevet 5. juni 2017 3 timer siden, J.. skrev: Bh stropper er så tacky så her går hun uten istedet.. Og det er igrunn helt greit. Men det er alt bloggen sirkulerer rundt for tiden.. vindrikking og bilder av puppene hennes i hvite topper uten bh.. Ganske kjedelig i lengden. Herregud, la nå jenta gå i topper uten bh uten at det skal handle om kroppen hennes. Noen jenter liker å gå uten bh, meg selv inkludert, betyr ikke at jeg vil at folk skal fokusere på det eller snakke om kroppen min. Og angående Raw/Kristine og rykter, syns jeg vi skal legge ballen død. Ingen vet noen ting om hva som faktisk har skjedd, om det faktisk har skjedd noe, så si dere selv for gode til å drive å spekulere vær så snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 5. juni 2017 #1110 Del Skrevet 5. juni 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep, brudd på opphavsrett, kommentarer om kropp og avsporinger. Alice i Eventyrland, mod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 6. juni 2017 #1111 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Dette bilde har teksten "It's all clear to me now". http://imgur.com/a/bAzyf Sjekk siste kommentaren, som ble postet i går. Endret 6. juni 2017 av Mayoo 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 6. juni 2017 #1112 Del Skrevet 6. juni 2017 30 minutter siden, Mayoo skrev: Dette bilde har teksten "It's all clear to me now". http://imgur.com/a/bAzyf Sjekk siste kommentaren, som ble postet i går. Skulle til å poste dette selv Dette postet hun etter festen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 6. juni 2017 #1113 Del Skrevet 6. juni 2017 En kommentar som kan tolkes på fler måter,er liksom bevis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 6. juni 2017 #1114 Del Skrevet 6. juni 2017 14 minutter siden, J.. skrev: En kommentar som kan tolkes på fler måter,er liksom bevis? Hvor skrev jeg at det var bevis for noe som helst? Skjerp deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 6. juni 2017 #1115 Del Skrevet 6. juni 2017 Hvorfor bruker hun aldri øyesminke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 6. juni 2017 #1116 Del Skrevet 6. juni 2017 10 minutter siden, Maydis8 skrev: Hvorfor bruker hun aldri øyesminke? Gråter sikkert for mye til det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 6. juni 2017 #1117 Del Skrevet 6. juni 2017 45 minutter siden, Maydis8 skrev: Hvorfor bruker hun aldri øyesminke? Er visst "in"med full makeup og ingen øyesminke for tiden. Og hun føler seg vel komfortabel slik. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. juni 2017 #1118 Del Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, filifjonka skrev: Gråter sikkert for mye til det. Eller kanskje hun liker å gå uten øyensminke og føler ikke behov for det? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 6. juni 2017 #1119 Del Skrevet 6. juni 2017 2 timer siden, Maydis8 skrev: Hvorfor bruker hun aldri øyesminke? Kan være noe så enkelt som at hun kanskje ikke vil det.. Jeg foretrekker å bruke bare maskara, og ingenting annet av sminke. Man må ikke bruke sminke i hele ansiktet 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 6. juni 2017 #1120 Del Skrevet 6. juni 2017 2 timer siden, Minlillesky skrev: Kan være noe så enkelt som at hun kanskje ikke vil det.. Jeg foretrekker å bruke bare maskara, og ingenting annet av sminke. Man må ikke bruke sminke i hele ansiktet Og hvor står det at man MÅ sminke hele ansiktet? Siktet mer til at hun aldri har noe på vippene, men gjerne fullt med sminke ellers i ansiktet... ergo - øyesminke... yeah yeah... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå