Anonym90059005 Skrevet 20. mai 2017 #861 Del Skrevet 20. mai 2017 25 minutter siden, Aaula skrev: Synes hun har utstråling 😏👌🏼 Ikke alle som tør å være seg selv Og å være seg selv innebærer å flashe rundt i gatene på lørdagskvelden i undertøyet og leke kul? Eller er det utstråling kanskje? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 21. mai 2017 #862 Del Skrevet 21. mai 2017 Og HVORFOR går hun i bh, svær pelsjakke og joggebukse ute blandt folk?! 😲 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. mai 2017 #863 Del Skrevet 21. mai 2017 31 minutter siden, Liima skrev: Og HVORFOR går hun i bh, svær pelsjakke og joggebukse ute blandt folk?! 😲 YOLO? 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. mai 2017 #864 Del Skrevet 21. mai 2017 Det har jo klikket helt etter hun flyttet til Oslo og møtte Fabien 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiaan Skrevet 21. mai 2017 #865 Del Skrevet 21. mai 2017 Syns han fabian virker dritklein og alt for desperat på å bli kjent. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 21. mai 2017 #866 Del Skrevet 21. mai 2017 Jeg lurer på når blogging skal legges ned, sånn at bloggere kan bidra til noe i samfunnet? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 21. mai 2017 #867 Del Skrevet 21. mai 2017 Trist å se at hun er på vei utfor i stor fart 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 21. mai 2017 #868 Del Skrevet 21. mai 2017 3 timer siden, Liima skrev: Og HVORFOR går hun i bh, svær pelsjakke og joggebukse ute blandt folk?! 😲 Bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Dramaqueen Skrevet 21. mai 2017 #869 Del Skrevet 21. mai 2017 1 minutt siden, ricecrispies skrev: Bilde! Det ligger på mystoryen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. mai 2017 #870 Del Skrevet 21. mai 2017 Joggebukse, bh og pelsjakke, fin kombinasjon gitt 🙄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 21. mai 2017 #871 Del Skrevet 21. mai 2017 Lurer på hvilket terningkast Jan Thomas hadde gitt det antrekket der. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 21. mai 2017 #872 Del Skrevet 21. mai 2017 26 minutter siden, smalls skrev: Joggebukse, bh og pelsjakke, fin kombinasjon gitt 🙄 Jeg hadde ikke gått ut med søppelet en gang i det "antrekket" der! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 21. mai 2017 #873 Del Skrevet 21. mai 2017 2 uker uten Pepsi Max? Jeg leser ikke bloggen hennes men utifra det jeg så på Bloggerne konsumerte hun visstnok ganske mye PM? Har hun skrevet noe om hodeverk el lign på bloggen? Jeg var også fast PM drikker, ca en halv liter-liter til dagen. Da jeg bestemte meg for å slutte hadde jeg hodeverk hver eneste dag i ca 1 mnd. (Drikker ikke kaffe, PM var "min kaffe") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 21. mai 2017 #874 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Hun og typen er definisjonen på "å prøve for hardt". Har klikka helt jo. Endret 21. mai 2017 av Prorsum 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 21. mai 2017 #875 Del Skrevet 21. mai 2017 23 timer siden, Aaula skrev: Synes hun har utstråling 😏👌🏼 Ikke alle som tør å være seg selv Hvor er hun seg selv? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 21. mai 2017 #876 Del Skrevet 21. mai 2017 Jeg er helt for at folk skal få ha sin egen stil og gå kledd som de vil altså.. det er nok av jenter (i spesielt den alderen) som går kledd kliss likt. Men hva er det hun driver med? Elle hva er det hun prøver på? Virker jo som ho drar det ekstra langt for en grunn?! Eller så har det bare klikka litt for henne. Noe må det da være. Greit å finne sin egen stil, som sagt, men dette..?? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 21. mai 2017 #877 Del Skrevet 21. mai 2017 Reklamerer for hårpiller nå på bloggen, altså; de bildene er ikke tatt edru. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. mai 2017 #878 Del Skrevet 22. mai 2017 Virker jo som kristne drikker veldig ofte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 22. mai 2017 #879 Del Skrevet 22. mai 2017 (endret) Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett, spekulasjoner, kommentarer på kropp og svar til disse. Edit: + kommentarer på modereringen (som skal skje på PM eller Ris og Ros). Alice i Eventyrland, mod Endret 22. mai 2017 av Alice i Eventyrland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 22. mai 2017 #880 Del Skrevet 22. mai 2017 Bloggomtoppbloggere skriver om Kristine som viser seg frem med en joint. https://bloggomtoppbloggere.wordpress.com/2017/05/21/ukas-sett-og-hort-for-uke-20/ Jeg velger å stole på denne kilden siden flere av dere også skriver at dere har sett det og må si at en ting er hva Kristine selv velger å gjøre, men det å fremstille seg som en hasjrøyker når hun har unge lesere det er så tanketomt at jeg har lyst til å grine. Du har følgere som ser opp til deg og som beundrer deg, tenk deg litt om for f**n. Det burde være en lisens for å få lov til å blogge. FORDI det er en stor forskjell på ha oversikt over hvem du når ut til og ikke. Kristine vet lite om hva slags lesere og følgere hun har. At hun har et behov for å vimse rundt og vise kropp og annen type oppførsel som er definert som lovbrudd er åpenbart, men det burde være mulig å se forbi dette behovet og spørre seg hva slags effekt dette har på unge lesere. Blogger du, så har du et ansvar for hva slags holdninger du formidler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå