smalls Skrevet 16. mai 2017 #821 Del Skrevet 16. mai 2017 Har lest litt i kommentarfeltet hennes og noen er direkte stygge! Får de bedre selvfølelse av å være så frekk og slenge dritt til henne? Lyser sjalusi lang vei. De hadde nok aldri turt å gå opp til henne på gata og si det. Synes hun burde stenge kommentarfeltet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 16. mai 2017 #822 Del Skrevet 16. mai 2017 13 timer siden, XaoS skrev: Jeg syns hun får litt for mye hat for tiden, og jeg liker det ikke i det hele tatt. Ja, hun sier og gjør mye som ikke virker så veldig gjennomtenkt, og hun henger med Oslos største posør, men jeg ser ikke noe vondt i denne jenta. Hun famler seg bare gjennom en usikker tid, og trår litt feil her og der. Men bloggen hennes har blitt et rent mobbefelt. Det er en bøddelmentalitet i kommentarfeltet som er skikkelig urovekkende. Jeg vet ikke, kanskje mange syns at hun "fortjener det", men noen av de kommentarene hun får er skikkelig drøye. Ekkel oppførsel. Enig. Hun virker genuint snill - det er nok av bloggere som smiler søtt når du stryker dem med hårene, men som flekker tenner og viser seg som ganske uspiselige straks de får et snev av kritikk. Når det er sagt, er jeg ikke så ofte innom bloggen lenger, jeg forstår meg ikke helt på disse Oslo-greiene hennes, men det gjør hun vel ikke selv heller, det er sånn det er å famle seg frem. Og kommentarfeltet gjør det ikke bedre, det gjør meg bare trist. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. mai 2017 #823 Del Skrevet 16. mai 2017 (endret) Forøvrig har jeg nettopp sett ferdig "13 reasons why" Spoiler som handler om selvmordet til en jente. Begynnelsen på hennes vei mot avgrunnen er nettopp seksualiseringen som gutta på skolen utsetter henne for. Hun får spredd et bilde, som ut av kontekst kan se ut som om hun er i en seksuell setting. Det ødelegger henne, og hun mister sin verdi som menneske, og guttene på skolen overgår hverandre i å objektivisere henne. En av de kvinnelige bipersonene i filmen, som også er med på objektiviserer henne, er likevel sannhetsvitne på hvordan skolens klan av populære gutter har definert at jenter kan brukes på denne måten. Det er rimelig naivt å tro at man som blogger ikke bidrar til at slike holdninger ikke spres. Hennes bilder handler ikke om å eie sin egen seksualitet. Endret 16. mai 2017 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 16. mai 2017 #824 Del Skrevet 16. mai 2017 Jeg liker ikke at den ekle klysa av en fyr klatrer oppover topplisten til blogg.no. Kan dere ikke vææærsåsnill unngå å besøke bloggen hans? Iallefall begrens det, heh.. Han fortjener det ikke, og jeg er sikker på at dette er en av hovedgrunnene til at han er sammen med Kristine. Skjønner at det frister å titte innom, han er jo en dust poenget er at om han skal tjene penger på bloggen så er det jo likegyldig for han om folk besøker bloggen hans for å håne han, for han tjener jo penger på klikk etterhvert om han klatrer lenger opp 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carebear50 Skrevet 16. mai 2017 #825 Del Skrevet 16. mai 2017 Nå klikker det for Kristine på Snap 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smn1995 Skrevet 16. mai 2017 #826 Del Skrevet 16. mai 2017 2 minutter siden, Carebear50 skrev: Nå klikker det for Kristine på Snap 😂 Så det.. :O 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. mai 2017 #827 Del Skrevet 16. mai 2017 7 minutter siden, Carebear50 skrev: Nå klikker det for Kristine på Snap 😂 Fortel! Jeg har ikke snap 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 16. mai 2017 #828 Del Skrevet 16. mai 2017 10 minutter siden, Honey Dew skrev: Fortel! Jeg har ikke snap Hun klikker fordi buksa har blitt misfarget. Ikke rart denne dama trenger sinnemestring! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. mai 2017 #829 Del Skrevet 16. mai 2017 9 minutter siden, Miranda16 skrev: Hun klikker fordi buksa har blitt misfarget. Ikke rart denne dama trenger sinnemestring! Stakkar henne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 16. mai 2017 #830 Del Skrevet 16. mai 2017 Tråden er ryddet for kommentarer om kropp, personangrep og spoiling. Alice i Eventyrland, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitlife Skrevet 16. mai 2017 #831 Del Skrevet 16. mai 2017 Lurer på om episoden med misfarget bukse på snap var ekte eller et stunt for å få oppmerksomhet. Hun arbeider jo i underholdningsbransjen, tross alt. Synd buksa ble misfarget, hun har jo rost denne buksa opp i skyene flere ganger så det er tydelig at hun likte den godt. Jeg kan forstå at det er kjipt, men hva med å lære seg å vaske klær riktig, da? Det har jo også vært flere ganger hun har misfarget/ødelagt t-skjorter til Fabian (usikker på om det er én t-skjorte eller flere, det har i alle fall blitt omtalt flere ganger). Hun har jo skrevet en del om hvor mye hun har lært og utviklet seg etter at hun har flyttet. Vel, det er fortsatt mer å lære. Sier ikke at jeg kan å vaske klær selv, men det er vel ganske selvsagt å ikke vaske hvite med mørke klær eller klær med andre farger, og ikke vaske et plagg det står "håndvask" på på 60 grader. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. mai 2017 #832 Del Skrevet 16. mai 2017 37 minutter siden, fitlife skrev: Lurer på om episoden med misfarget bukse på snap var ekte eller et stunt for å få oppmerksomhet. Hun arbeider jo i underholdningsbransjen, tross alt. Synd buksa ble misfarget, hun har jo rost denne buksa opp i skyene flere ganger så det er tydelig at hun likte den godt. Jeg kan forstå at det er kjipt, men hva med å lære seg å vaske klær riktig, da? Det har jo også vært flere ganger hun har misfarget/ødelagt t-skjorter til Fabian (usikker på om det er én t-skjorte eller flere, det har i alle fall blitt omtalt flere ganger). Hun har jo skrevet en del om hvor mye hun har lært og utviklet seg etter at hun har flyttet. Vel, det er fortsatt mer å lære. Sier ikke at jeg kan å vaske klær selv, men det er vel ganske selvsagt å ikke vaske hvite med mørke klær eller klær med andre farger, og ikke vaske et plagg det står "håndvask" på på 60 grader. Akkurat det med å ha noen vasketabber når man flytter for seg selv tror jeg er en del av læringskurven.. Hadde selv noen blemmer på den fronten husker jeg. Har selv ei datter på samme alder, og jeg fikk jevnlig meldinger om hvordan hun skulle vaske hva etter at hun flyttet for seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. mai 2017 #833 Del Skrevet 18. mai 2017 På 17.5.2017 den 0.08, skruf skrev: Akkurat det med å ha noen vasketabber når man flytter for seg selv tror jeg er en del av læringskurven.. Hadde selv noen blemmer på den fronten husker jeg. Har selv ei datter på samme alder, og jeg fikk jevnlig meldinger om hvordan hun skulle vaske hva etter at hun flyttet for seg selv. Lærer dere ikke barna deres slikt før de flytter ut? Husker jeg lærte å vaske klærne mine selv da jeg var 12. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 18. mai 2017 #834 Del Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, Maydis8 skrev: Lærer dere ikke barna deres slikt før de flytter ut? Husker jeg lærte å vaske klærne mine selv da jeg var 12. Jeg lærte å vaske klærne mine selv også, men det betyr vel ikke at man blir 100% feilfri resten av livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 18. mai 2017 #835 Del Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, Maydis8 skrev: Lærer dere ikke barna deres slikt før de flytter ut? Husker jeg lærte å vaske klærne mine selv da jeg var 12. Det er nok veldig individuelt. Mamma prøvde gang på gang å få meg til å lære å vaske klær da jeg bodde hjemme, men det gikk ikke Ble heller noen telefonsamtaler for å være 100% sikker på at jeg ikke gjorde noe feil, heheh Skjønner Kristine kan gjøre noen feil altså, men kjedelig å ødelegge (andres) klær også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 18. mai 2017 #836 Del Skrevet 18. mai 2017 Jeg flyttet selv ut for to år siden og har heldigvis ikke hatt noen vasketabber, så jeg skjønner ikke hvordan hun har klart å gulne buksa? Den var jo tydeligvis veldig dyr (5k), så man skulle tro det fikk henne til å være ekstra forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 18. mai 2017 #837 Del Skrevet 18. mai 2017 9 minutter siden, Sejekk skrev: Jeg flyttet selv ut for to år siden og har heldigvis ikke hatt noen vasketabber, så jeg skjønner ikke hvordan hun har klart å gulne buksa? Den var jo tydeligvis veldig dyr (5k), så man skulle tro det fikk henne til å være ekstra forsiktig. Jeg tipper at den buksen ikke skulle vært vasket i maskinen i det hele tatt... Hadde jeg hatt en bukse til 5000 kr så hadde jeg knapt turd å gå med den og behandlet den med andakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. mai 2017 #838 Del Skrevet 18. mai 2017 Ja,ja, jeg vet at Sophie Elise fortalte at hun var pensum for de som studerte markedsføring, så jeg lurer på om noen unge studenter kan forklare meg tanken bak Kristine sitt innlegg om sushi. Vakkert illustrert med bilder av sushi på sengen og posering med buksen nedbrettet i livet og synlig trusestrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. mai 2017 #839 Del Skrevet 18. mai 2017 3 timer siden, Maydis8 skrev: Lærer dere ikke barna deres slikt før de flytter ut? Husker jeg lærte å vaske klærne mine selv da jeg var 12. Joa, hun har absolutt satt på noen maskiner her hjemme, men hos oss (og sikkert mange andre) så er det jeg som vasker det meste av klær (eget valg). Grunnsortering av klær kunne hun. Men enkelte finplagg var hun usikker på i starten av sitt hybelliv. Jeg har aldri vært prinsippfast på at barna har måtte vaske klærne sine selv etterhvert som de blir eldre. Når maskina er full så setter jeg den på, ser ikke poenget i å kaste bort strøm, vann og vaskemidler på å vaske to og to bukser liksom. Bare pga de må vaske selv. Hvis alle her i huset skulle ha vasket sine egne klær så hadde det bare blitt sinnsykt mye klesvask. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. mai 2017 #840 Del Skrevet 18. mai 2017 Visste ikke at denne tråden handlet om klesvask... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå