Gjest TomineB Skrevet 9. mai 2017 #761 Del Skrevet 9. mai 2017 5 minutter siden, dansestjerna skrev: HVORFOR vil hun ha stive brystvorter HELE tiden? Ingen har jo det?? Hun synes vel det er fint, da. Men det er jo såååå utgått på dato! Mange år siden Victoria Beckham gikk rundt med fake stive brystvorter🙊 Kristine får kjøpe seg et par😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athleisure Skrevet 9. mai 2017 #762 Del Skrevet 9. mai 2017 56 minutter siden, dansestjerna skrev: HVORFOR vil hun ha stive brystvorter HELE tiden? Ingen har jo det?? Jeg har stive hele tiden. Det er helt normalt og ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dansestjerna Skrevet 9. mai 2017 #763 Del Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, Athleisure skrev: Jeg har stive hele tiden. Det er helt normalt og ser bra ut Ok, da er det nok normalt for noen å alltid ha stive brystvorter. Jeg trodde det normale var å variere etter ytre/indre stimuli. Hva som ser bra ut er vel veldig subjektivt. Du er jo heldig som synes det ser bra ut med konstant stive brystvorter, siden det er det du har. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 9. mai 2017 #764 Del Skrevet 9. mai 2017 20 timer siden, lille humla skrev: Hun har blitt bitt av "hipp Oslo syndrom". Det er litt morsomt med det syndromet der. Vi som er født og oppvokst her er liksom helt "vanlige" folk, hverken mer eller mindre hippe enn andre. Så har du innflytterne fra bygda da, som kommer til Oslo og nærmest ser lyset for første gang. Bosetter seg på Løkka, blir stamgjester på en gatekafé, bruker briller uten styrke, og har med seg en oppslått bok som de egentlig aldri har lest i. De skal liksom være så studenter, og de skal liksom være så urbane. For oss vanlige oslofolk blir det litt krampeaktig og try hard. Forhåpentligvis vil de sikkert selv se tilbake på det om noen år og le. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 9. mai 2017 #765 Del Skrevet 9. mai 2017 Blir litt trist av å lese bloggen hennes nå. så går jeg inn på fabian sin, da ler jeg meg skakk. Håper ikke hun adopterer alt for mye mer av hans oppførsel og påtatte holdning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. mai 2017 #766 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg la henne til på snap av ren nysgjerrighet.. Mye man kan si om mange bloggere men har faktisk aldri sett de fulle,i ulikhet med Kristine igår.. Bare masse snapper av at hun drikker,røyker og ser dødt i kamera mens andre snakker klein engelsk i bakgrunnen.. Lite sjarmerende,igrunn. Og hvem ved sine fulle fem starter å røyke når man er 19?.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 11. mai 2017 #767 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) For et glamorøst liv! Endret 11. mai 2017 av mjauritz 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 11. mai 2017 #768 Del Skrevet 11. mai 2017 Hva er snappen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. mai 2017 #769 Del Skrevet 11. mai 2017 5 minutter siden, ricecrispies skrev: Hva er snappen hennes? Kristineul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilieiu Skrevet 11. mai 2017 #770 Del Skrevet 11. mai 2017 Utrolig modent av Kristine å fjerne all restylane fra leppene, for deretter å poengtere det gjentatte ganger på bloggen! Forbilde! Åh, nei, vent. Hun glemte visst å nevne at hun kun har gjort det for å gjennomføre en ny type behandling med nettopp restylane (ikke spekulasjon, eger skin clinic har postet bilde og reklame for det på Instagram). 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 11. mai 2017 #771 Del Skrevet 11. mai 2017 2 minutter siden, Cecilieiu skrev: Utrolig modent av Kristine å fjerne all restylane fra leppene, for deretter å poengtere det gjentatte ganger på bloggen! Forbilde! Åh, nei, vent. Hun glemte visst å nevne at hun kun har gjort det for å gjennomføre en ny type behandling med nettopp restylane (ikke spekulasjon, eger skin clinic har postet bilde og reklame for det på Instagram). "Ingen" som legger merke til det vet du. Og bare sånn fyi, dersom dere tror denne tråden er ille, da ville jeg neppe ha sjekket bloggergossip på jodel, for der ligge're mye moderatormat. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise T Fjell Skrevet 11. mai 2017 #772 Del Skrevet 11. mai 2017 31 minutter siden, Cecilieiu skrev: Utrolig modent av Kristine å fjerne all restylane fra leppene, for deretter å poengtere det gjentatte ganger på bloggen! Forbilde! Åh, nei, vent. Hun glemte visst å nevne at hun kun har gjort det for å gjennomføre en ny type behandling med nettopp restylane (ikke spekulasjon, eger skin clinic har postet bilde og reklame for det på Instagram). Seriøst?!?! Fyfader så latterlig opplegg. Alle bloggere er løgnere. Er så ferdig med det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. mai 2017 #773 Del Skrevet 11. mai 2017 Syns det er fascinerende at K kan gjøre så masse dumt men bli unnskyldt med at hun er så ung. SE fikk masse pepper for mye av det samme så hun var rundt 19 - og da kunne folk bare prøve å unnskylde det med alder🙄 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 11. mai 2017 #774 Del Skrevet 11. mai 2017 39 minutter siden, dillyduzit skrev: "Ingen" som legger merke til det vet du. Og bare sånn fyi, dersom dere tror denne tråden er ille, da ville jeg neppe ha sjekket bloggergossip på jodel, for der ligge're mye moderatormat. Hvordan sjekker man bloggergossip på Jodel? Jeg forstår ikke appen... Kommer det ikke bare hva folk i nærområdet snakker om akkurat nå? Hva blir sagt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 11. mai 2017 #775 Del Skrevet 11. mai 2017 Akkurat nå, mjauritz skrev: Hvordan sjekker man bloggergossip på Jodel? Jeg forstår ikke appen... Kommer det ikke bare hva folk i nærområdet snakker om akkurat nå? Hva blir sagt? Det er lagt til grupper hvertfall, fikk det opp når jeg var i oslo (og la til oslo som hjemby). Nederst på appen ((o)) tegn. Tenker om dersom du beveger deg til noen større byer så burde du få det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 11. mai 2017 #776 Del Skrevet 11. mai 2017 45 minutter siden, Cecilieiu skrev: Utrolig modent av Kristine å fjerne all restylane fra leppene, for deretter å poengtere det gjentatte ganger på bloggen! Forbilde! Åh, nei, vent. Hun glemte visst å nevne at hun kun har gjort det for å gjennomføre en ny type behandling med nettopp restylane (ikke spekulasjon, eger skin clinic har postet bilde og reklame for det på Instagram). Har du link til dette bildet? Fant det ikke på instagrammen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 11. mai 2017 #777 Del Skrevet 11. mai 2017 Akkurat nå, Llise skrev: Har du link til dette bildet? Fant det ikke på instagrammen deres? Blar du litt ned så skal det ligge der, hvis ikke ligger det på facebook siden til Eger skin clinic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise T Fjell Skrevet 11. mai 2017 #778 Del Skrevet 11. mai 2017 20 minutter siden, Birdo skrev: Syns det er fascinerende at K kan gjøre så masse dumt men bli unnskyldt med at hun er så ung. SE fikk masse pepper for mye av det samme så hun var rundt 19 - og da kunne folk bare prøve å unnskylde det med alder🙄 16 år er én ting, begge er nå over 18 og holder fortsatt på på samme måte som alltid, så alder er helt uaktuelt å skylde på spør du meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 11. mai 2017 #779 Del Skrevet 11. mai 2017 43 minutter siden, dillyduzit skrev: Det er lagt til grupper hvertfall, fikk det opp når jeg var i oslo (og la til oslo som hjemby). Nederst på appen ((o)) tegn. Tenker om dersom du beveger deg til noen større byer så burde du få det opp. Bor på andre siden av landet, føler jeg går glipp av noe nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mai 2017 #780 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og kommentarer om kropp. Ann Christin, mod Endret 11. mai 2017 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå