Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest TomineB
5 minutter siden, dansestjerna skrev:

HVORFOR vil hun ha stive brystvorter HELE tiden? Ingen har jo det??

Hun synes vel det er fint, da. Men det er jo såååå utgått på dato! Mange år siden Victoria Beckham gikk rundt med fake stive brystvorter🙊 Kristine får kjøpe seg et par😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Athleisure
56 minutter siden, dansestjerna skrev:

HVORFOR vil hun ha stive brystvorter HELE tiden? Ingen har jo det??

Jeg har stive hele tiden. Det er helt normalt og ser bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Athleisure skrev:

Jeg har stive hele tiden. Det er helt normalt og ser bra ut

Ok, da er det nok normalt for noen å alltid ha stive brystvorter. Jeg trodde det normale var å variere etter ytre/indre stimuli.  Hva som ser bra ut er vel veldig subjektivt. Du er jo heldig som synes det ser bra ut med konstant stive brystvorter, siden det er det du har.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, lille humla skrev:

Hun har blitt bitt av "hipp Oslo syndrom".  

Det er litt morsomt med det syndromet der. Vi som er født og oppvokst her er liksom helt "vanlige" folk, hverken mer eller mindre hippe enn andre. Så har du innflytterne fra bygda da, som kommer til Oslo og nærmest ser lyset for første gang. Bosetter seg på Løkka, blir stamgjester på en gatekafé, bruker briller uten styrke, og har med seg en oppslått bok som de egentlig aldri har lest i. De skal liksom være studenter, og de skal liksom være urbane. For oss vanlige oslofolk blir det litt krampeaktig og try hard. Forhåpentligvis vil de sikkert selv se tilbake på det om noen år og le. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt trist av å lese bloggen hennes nå.

så går jeg inn på fabian sin, da ler jeg meg skakk. Håper ikke hun adopterer alt for mye mer av hans oppførsel og påtatte holdning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la henne til på snap av ren nysgjerrighet..

Mye man kan si om mange bloggere men har faktisk aldri sett de fulle,i ulikhet med Kristine igår..

Bare masse snapper av at hun drikker,røyker og ser dødt i kamera mens andre snakker klein engelsk i bakgrunnen..

Lite sjarmerende,igrunn.

Og hvem ved sine fulle fem starter å røyke når man er 19?..

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig modent av Kristine å fjerne all restylane fra leppene, for deretter å poengtere det gjentatte ganger på bloggen! Forbilde!  :nordvesta:

Åh, nei, vent. Hun glemte visst å nevne at hun kun har gjort det for å gjennomføre en ny type behandling med nettopp restylane (ikke spekulasjon, eger skin clinic har postet bilde og reklame for det på Instagram). 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cecilieiu skrev:

Utrolig modent av Kristine å fjerne all restylane fra leppene, for deretter å poengtere det gjentatte ganger på bloggen! Forbilde!  :nordvesta:

Åh, nei, vent. Hun glemte visst å nevne at hun kun har gjort det for å gjennomføre en ny type behandling med nettopp restylane (ikke spekulasjon, eger skin clinic har postet bilde og reklame for det på Instagram). 

"Ingen" som legger merke til det vet du. 

Og bare sånn fyi, dersom dere tror denne tråden er ille, da ville jeg neppe ha sjekket bloggergossip på jodel, for der ligge're mye moderatormat. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Cecilieiu skrev:

Seriøst?!?! Fyfader så latterlig opplegg. Alle bloggere er løgnere. Er så ferdig med det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fascinerende at K kan gjøre så masse dumt men bli unnskyldt med at hun er så ung. SE fikk masse pepper for mye av det samme så hun var rundt 19 - og da kunne folk bare prøve å unnskylde det med alder🙄

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, dillyduzit skrev:

"Ingen" som legger merke til det vet du. 

Og bare sånn fyi, dersom dere tror denne tråden er ille, da ville jeg neppe ha sjekket bloggergossip på jodel, for der ligge're mye moderatormat. 

Hvordan sjekker man bloggergossip på Jodel? Jeg forstår ikke appen... Kommer det ikke bare hva folk i nærområdet snakker om akkurat nå? 

Hva blir sagt?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mjauritz skrev:

Hvordan sjekker man bloggergossip på Jodel? Jeg forstår ikke appen... Kommer det ikke bare hva folk i nærområdet snakker om akkurat nå? 

Hva blir sagt?

Det er lagt til grupper hvertfall, fikk det opp når jeg var i oslo (og la til oslo som hjemby). Nederst på appen ((o)) tegn. Tenker om dersom du beveger deg til noen større byer så burde du få det opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Cecilieiu skrev:

Har du link til dette bildet? Fant det ikke på instagrammen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Llise skrev:

Har du link til dette bildet? Fant det ikke på instagrammen deres?

Blar du litt ned så skal det ligge der, hvis ikke ligger det på facebook siden til Eger skin clinic 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Birdo skrev:

Syns det er fascinerende at K kan gjøre så masse dumt men bli unnskyldt med at hun er så ung. SE fikk masse pepper for mye av det samme så hun var rundt 19 - og da kunne folk bare prøve å unnskylde det med alder🙄

16 år er én ting, begge er nå over 18 og holder fortsatt på på samme måte som alltid, så alder er helt uaktuelt å skylde på spør du meg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, dillyduzit skrev:

Det er lagt til grupper hvertfall, fikk det opp når jeg var i oslo (og la til oslo som hjemby). Nederst på appen ((o)) tegn. Tenker om dersom du beveger deg til noen større byer så burde du få det opp. 

Bor på andre siden av landet, føler jeg går glipp av noe nå:fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og kommentarer om kropp.

Ann Christin, mod

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...