elisaday Skrevet 5. mai 2017 #701 Del Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Selma1984 skrev: Denne venjar er på ferde igjen, filmet en mann med krykke på banen, og hinter til at vedkommende har drukket. Altså...hva er det han ikke skjønner??! Tror han mangler basic intellektuell og sosial kompetanse. Enkelt og greit. Too far gone. Lykke til K. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 5. mai 2017 #702 Del Skrevet 5. mai 2017 Så noen la ved link til denne saken fra NRK i kommentarfeltet hans. Han har åpenbart ikke giddet å lese den og/eller bryr seg ikke, selv om det han driver på med er ulovlig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smn1995 Skrevet 5. mai 2017 #703 Del Skrevet 5. mai 2017 Skulle ønske han "dissa" noen i min familie/vennekrets. Ikke fordi de fortjener det, men da hadde han fått det han fortjener. Hadde klikka, anmeldt han og gjort alt jeg kunne for at han skulle angre... syns IKKE dette er greit 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 5. mai 2017 #704 Del Skrevet 5. mai 2017 Dersom han snikfilmer folk på f.eks. Kaffebrenneriet, vil det da være mulig å be de ansatte om å kaste han ut/nekte han inngang? Helt hypotetisk 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 5. mai 2017 #705 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) 9 minutter siden, Llise skrev: Så noen la ved link til denne saken fra NRK i kommentarfeltet hans. Han har åpenbart ikke giddet å lese den og/eller bryr seg ikke, selv om det han driver på med er ulovlig. Tror ikke han bryr seg en dritt om hvem han tråkker på på sin vei til 15 (20) minutes of fame. Blir kvalm av hele typen og skjems over at jeg gidder å bry meg om hva han gjør. Men fy f... For en type. De snap greiene hans er HELT på trynet! Forstår ikke at K ikke gjennomskuer spillet hans. Han er så vemmelig. På så utrolig mange måter. Godt gjort mr "raw". Håper det er verdt det for dere begge.... Endret 5. mai 2017 av elisaday + 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. mai 2017 #706 Del Skrevet 5. mai 2017 1 time siden, Selma1984 skrev: Denne venjar er på ferde igjen, filmet en mann med krykke på banen, og hinter til at vedkommende har drukket. Altså...hva er det han ikke skjønner??! Herlighet, kanskje mannen har en diagnose som gjør han har dårlig balanse? Ikke sikkert han hadde drukket! Blir kvalm av hele fyren! Er det virkelig lov å snikfilme folk uten de sin tillatelse?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missblogg Skrevet 5. mai 2017 #707 Del Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, Rose11 skrev: Herlighet, kanskje mannen har en diagnose som gjør han har dårlig balanse? Ikke sikkert han hadde drukket! Blir kvalm av hele fyren! Er det virkelig lov å snikfilme folk uten de sin tillatelse?! Greia er jo at det faktisk ikke er lov.. Man MÅ ha godkjennelse fra vedkommende om man filmer/tar bilder og legger ut hvis personen kan identifiseres på noen som helst måte.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 5. mai 2017 #708 Del Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, Rose11 skrev: Herlighet, kanskje mannen har en diagnose som gjør han har dårlig balanse? Ikke sikkert han hadde drukket! Blir kvalm av hele fyren! Er det virkelig lov å snikfilme folk uten de sin tillatelse?! Leste på jodel at han har en beinsykdom, og er en meget hyggelig fyr. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 5. mai 2017 #709 Del Skrevet 5. mai 2017 1 time siden, Selma1984 skrev: Denne venjar er på ferde igjen, filmet en mann med krykke på banen, og hinter til at vedkommende har drukket. Altså...hva er det han ikke skjønner??! Fy faen for en dust! Hadde jeg vært den mannen hadde jeg klaska krykka hardt i hue på'n! Snikfilming er hverken lovlig eller akseptabelt! Håper han blir anmeldt en gang og får en klekkelig bot. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 5. mai 2017 #710 Del Skrevet 5. mai 2017 At K ikke reagerer, hun satt jo rett ved siden av den fantastiske kjæresten() sin når han hengte ut den mannen på t-banen. Blir kvalm av oppførselen hans, men hva sier det ikke om henne når hun flere ganger er med han imens han driver på sånn? Hadde kjæresten min holdt på sånn, og kun til sine venner på snap, og ikke hvem som helst som vil følge han, så hadde jeg seriøst satt ned foten og kjefta han opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. mai 2017 #711 Del Skrevet 5. mai 2017 4 minutter siden, Salka skrev: Fy faen for en dust! Hadde jeg vært den mannen hadde jeg klaska krykka hardt i hue på'n! Snikfilming er hverken lovlig eller akseptabelt! Håper han blir anmeldt en gang og får en klekkelig bot. Håper han filmer meg engang. Da kommer han til å svi så lommeboken blir kullsvart 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 5. mai 2017 #712 Del Skrevet 5. mai 2017 58 minutter siden, Honey Dew skrev: Håper han filmer meg engang. Da kommer han til å svi så lommeboken blir kullsvart Håhå, ja det hadde han fortjent! Ikke godt å si hva jeg hadde gjort altså. Hadde han filmet meg på kaffebrenneriet hadde jeg sikkert helt sikkert helt kaffen over hodet på han og smelt telefonen hans i bakken så den knuste. Jeg kan bare ikke fatte hva Kristine ser i den tufsen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 5. mai 2017 #713 Del Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Salka skrev: Håhå, ja det hadde han fortjent! Ikke godt å si hva jeg hadde gjort altså. Hadde han filmet meg på kaffebrenneriet hadde jeg sikkert helt sikkert helt kaffen over hodet på han og smelt telefonen hans i bakken så den knuste. Jeg kan bare ikke fatte hva Kristine ser i den tufsen. Er sikkert den fine dunbarten som fikk henne til å falle pladask. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. mai 2017 #714 Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg så nettopp en dokumentar om narsissime på Youtube. Jeg sier ikke mer... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 5. mai 2017 #715 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) 3 timer siden, Rubella skrev: Er sikkert den fine dunbarten som fikk henne til å falle pladask. Haha, ja, må være barten! Endret 5. mai 2017 av Salka 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 5. mai 2017 #716 Del Skrevet 5. mai 2017 Fyren er 25, men skulle tro han var en 5 åring på trikken som filmet folk med moras tlf, uten at hun var var klar over det. Så umoden han er. Hjelpes! Hadde han filmet meg, så hadde jeg fiket til han så hodet hadde spunnet rundt! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 5. mai 2017 #717 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) Altså... Har ikke for vane å sjekke IG til folk. Men når man som en 25 år gammel mann legger ut gamle bilder av Leonardo Dicaprio som et "throwback" bilde av "seg selv" samtidig som man digger på gamle bilder av nevnte skuespiller(og flere andre), så har man et feilslått bilde av seg selv. Har forresten ikke sett en instagram profil som er ført av en "mann" som poster såå mange bilder av profilerte, sexy menn heller, men er ikke så bevandret på IG. Tydelig HVA han vil være. Han er bare lysår ifra å være noe i nærheten av det han vil være. Litt trist. Han er jo 25. Ikke 15. Endret 5. mai 2017 av elisaday + 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 5. mai 2017 #718 Del Skrevet 5. mai 2017 21 timer siden, Citronella skrev: Jeg skjønner ikke denne pirkingen og analysen av K sitt indre liv og at hun er i en eller annen slags fare og behøver en real intervensjon. Ok. Fabian er en posør. Men tidligere posører har fått ekte prinsesser! K er ung og på steget inn i en verden hvor hun skal oppleve, lære, forstå, la seg inspirere, vokse, kanskje falle litt. Hun griper sitt liv og kvinnen har vokst på meg Og jeg synes det er så jævlig befriende med en ung kvinne som lever slik som unge skal leve! Teste, prøve ut, finne seg selv. Kanskje bli dumpa. Kanskje dumpe. Lese og være glupsk på livet! AH. Jeg kjenner meg så igjen med henne! Og det ble folk av meg også. Helt enig og veldig godt forklart. Det bare er noe ved Kristine som snakker rett til meg. Ærlig, uutspjåket, nysgjerrig, en original stemme. Som 20-åring ville jeg f.eks. aldri ha våget å si høyt til noen at det luktet vondt av underlivet mitt, selv om det hadde gjort det. Jeg bare digger at hun sier sånt rett ut og derved gjør en tabu jenteting helt naturlig - 100 x mer girlpower enn hemmelige rumpeoperasjoner, jf. diverse andre rosabloggere. Desto mer overraskende at hun har falt for en så totalt middelmådig og uimponerende fjott av en type. Det må skyldes aldersforskjellen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. mai 2017 #719 Del Skrevet 5. mai 2017 http://krisssy.blogg.no/1463761183_bloggere_p_fest.html På denne tiden i fjor skrev hun hvor mye hun hater når folk tar snikbilder av henne .. 🙄 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 6. mai 2017 #720 Del Skrevet 6. mai 2017 I en bloggpost den 06.05 skriver i at hun skal holde seg unna alkohol fremover.. for det gikk så bra, nakne jenter, noen uten bh, en kun i undertøy, selv k sitter i undertøy og det hele virker som det snart kommer til å bli en skikkelig orgie. Ref snapchat når man trodde hun ikke kunne synke lavere, så kan hun tydeligvis det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå