Chocoloco Skrevet 27. april 2017 #641 Del Skrevet 27. april 2017 Syntes de passer godt sammen! Begge virker å ha noe oppi hodet og tørr å være seg selv. Digger begge sin stil, selvfølgelig vil en kjæreste påvirke den andre litt. Sånn er det da man tilbringer hver dag med en person. Både på godt og vondt? Jeg har hvertfall lest Kristine sin blogg i mange år og snakket med fabian (på snap) (lenge siden) og ingen virker å ha endret seg drastisk? Skjønner ikke helt hva folk her skal frem til. Sjalusi mener jeg (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 27. april 2017 #642 Del Skrevet 27. april 2017 Måtte inn på bloggen til han derre Fabian bare for å se, nysgjerrigheten tok overhånd. Fy fabian så teit han virker! Er det virkelig mulig...? Hadde han sniksnappet meg hadde han fått så øra flagrer for å si det sånn! Jævlig frekt gjort å holde på sånn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. april 2017 #643 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) 54 minutter siden, Salka skrev: Måtte inn på bloggen til han derre Fabian bare for å se, nysgjerrigheten tok overhånd. Fy fabian så teit han virker! Er det virkelig mulig...? Hadde han sniksnappet meg hadde han fått så øra flagrer for å si det sånn! Jævlig frekt gjort å holde på sånn. Du hadde ikke vært alene om det. Jeg hadde kontaktet alle lovlige instanser for at han skulle betale for å henge meg ut på en blogg/snap med bilder og stygge kommentarer. Endret 27. april 2017 av Honey Dew 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 27. april 2017 #644 Del Skrevet 27. april 2017 1 time siden, Chocoloco skrev: Syntes de passer godt sammen! Begge virker å ha noe oppi hodet og tørr å være seg selv. Digger begge sin stil, selvfølgelig vil en kjæreste påvirke den andre litt. Sånn er det da man tilbringer hver dag med en person. Både på godt og vondt? Jeg har hvertfall lest Kristine sin blogg i mange år og snakket med fabian (på snap) (lenge siden) og ingen virker å ha endret seg drastisk? Skjønner ikke helt hva folk her skal frem til. Sjalusi mener jeg (: Ja. Dritsjalu på Fabian. 😳 er du seriøs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 27. april 2017 #645 Del Skrevet 27. april 2017 7 timer siden, Chocoloco skrev: Syntes de passer godt sammen! Begge virker å ha noe oppi hodet og tørr å være seg selv. Digger begge sin stil, selvfølgelig vil en kjæreste påvirke den andre litt. Sånn er det da man tilbringer hver dag med en person. Både på godt og vondt? Jeg har hvertfall lest Kristine sin blogg i mange år og snakket med fabian (på snap) (lenge siden) og ingen virker å ha endret seg drastisk? Skjønner ikke helt hva folk her skal frem til. Sjalusi mener jeg (: Ironi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 28. april 2017 #646 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg synes hun hele tiden må bevise hun er så sikker og stolt av kroppen sin siden hun alltid legger ut lettkledde bilder. Man kan fortsatt være stolt av kroppen sin selv om man ikke legger ut slike bilder hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 28. april 2017 #647 Del Skrevet 28. april 2017 Hvordan stygge kommentarer er det han legger til ved snapper? Er ikke på snap så følger han ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMiMy Skrevet 28. april 2017 #648 Del Skrevet 28. april 2017 Syns Kristine har endret seg en del ja, syns innleggene hennes har blitt kjedelig og hun har begynt og skrive engelsk samme som Fabian. Og det er så dølt og blande to språk. Leser derfor ikke bloggen hennes lenger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 28. april 2017 #649 Del Skrevet 28. april 2017 Ryddet for persondebatt og spekulasjoner ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 28. april 2017 #650 Del Skrevet 28. april 2017 Ler godt av det siste blogginnlegget til fabian, et stakkarslig forsøk på ansvarsfraskrivelse. Babler usammenhengende om standard pyskologiske begreper som ego og super-ego, og avslutter seansen sin med at det han driver med på snap er helt ok for bare se hva NRK har fått tillatelse til å sende på riksdekkende TV "xD lulz" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitlife Skrevet 28. april 2017 #651 Del Skrevet 28. april 2017 Synes det er litt morsomt at Fabian anser deg selv for å være i den "kulturelle eliten" men har så mange skrivefeil. Dessuten skinner det gjennom at ordene han bruker faller ikke naturlig for han, det virker som at han prøver å overbevise leseren om at han er så fantastisk reflektert og kunnskapsrik, men feiler. Det verste med det siste innlegget han har skrevet og lagt ut er at han sammenligner eldre mennesker som ikke klarer å ta vare på seg selv (på grunn av alderdom som ingen kan gjøre noe med eller "ta ansvar for") med unge mennesker med hanekam og alternativ klesstil og med humor-produksjon av NRK tv. Hallo?!!! Denne eldre mannen han la ut bilde av på snapchat var gammel og skrøpelig, sannsynligvis på grunn av alderdom. Alle som blir gamle får skavanker og trenger mer og mer hjelp i hverdagen. Det er ikke noe en "må ta ansvar for" og det er ikke noe å lage humor ut av, nettopp fordi "ofrene" eller de som blir utsatt for alderdom er fullstendig uskyldige og en VELGER ikke det selv. Eller, en kan jo velge å ta selvmord, men det ligger i menneskets natur å leve så lenge som mulig. Det er ikke greit å produsere humor av noen uten samtykke. Jeg tviler sterkt på at NRK (som han refererer til) gjør narr av mennesker og sender det på TV eller publiserer det på nett uten vedkommendes samtykke. Det ville vært brudd på loven. På en annen side tror jeg han oppnår akkurat det han ønsker: å få reaksjoner, oppmerksomhet og å provosere. Til Fabian hvis du leser dette: gratulerer! Du har i alle fall lykkes med å provosere meg. Ikke på en bra måte, men det bryr du deg vel ikke om. Så smart og oppegående som du er synes jeg du kunne brukt tiden din til noe mer meningsfylt og samfunnsnyttig. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. april 2017 #652 Del Skrevet 29. april 2017 11 timer siden, fitlife skrev: Synes det er litt morsomt at Fabian anser deg selv for å være i den "kulturelle eliten" men har så mange skrivefeil. Dessuten skinner det gjennom at ordene han bruker faller ikke naturlig for han, det virker som at han prøver å overbevise leseren om at han er så fantastisk reflektert og kunnskapsrik, men feiler. Det verste med det siste innlegget han har skrevet og lagt ut er at han sammenligner eldre mennesker som ikke klarer å ta vare på seg selv (på grunn av alderdom som ingen kan gjøre noe med eller "ta ansvar for") med unge mennesker med hanekam og alternativ klesstil og med humor-produksjon av NRK tv. Hallo?!!! Denne eldre mannen han la ut bilde av på snapchat var gammel og skrøpelig, sannsynligvis på grunn av alderdom. Alle som blir gamle får skavanker og trenger mer og mer hjelp i hverdagen. Det er ikke noe en "må ta ansvar for" og det er ikke noe å lage humor ut av, nettopp fordi "ofrene" eller de som blir utsatt for alderdom er fullstendig uskyldige og en VELGER ikke det selv. Eller, en kan jo velge å ta selvmord, men det ligger i menneskets natur å leve så lenge som mulig. Det er ikke greit å produsere humor av noen uten samtykke. Jeg tviler sterkt på at NRK (som han refererer til) gjør narr av mennesker og sender det på TV eller publiserer det på nett uten vedkommendes samtykke. Det ville vært brudd på loven. På en annen side tror jeg han oppnår akkurat det han ønsker: å få reaksjoner, oppmerksomhet og å provosere. Til Fabian hvis du leser dette: gratulerer! Du har i alle fall lykkes med å provosere meg. Ikke på en bra måte, men det bryr du deg vel ikke om. Så smart og oppegående som du er synes jeg du kunne brukt tiden din til noe mer meningsfylt og samfunnsnyttig. Håper han møter seg selv i døren vedr alderdommen, hvis han lever så lenge 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 29. april 2017 #653 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg leste en gang et sitat i en artikkel om politisk liberalisme. Den handla om i hvor stor grad man som enkeltindivider kan gjøre som man vil. Det lød noe ca dette: "min frihet slutter der din begynner". Synes dette er en god tommelfingerregel, og til syvende og sist så tråkker fabian over ei grense når han gjør narr av vanlige uvitende mennesker i helt hverdagslige situasjoner. De har da rett til å kunne leve livet sitt fritt for uthenging på snappen hans. Bare fordi jeg synes noe er morsomt betyr ikke at jeg kan bruke det som frikort til å gjøre som jeg vil med andre. (Håper du leser dette Fabian, evt. Kristine så du skjønner for en tufs han kan være) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. april 2017 #654 Del Skrevet 29. april 2017 På 27.4.2017 den 17.24, Chocoloco skrev: Syntes de passer godt sammen! Begge virker å ha noe oppi hodet og tørr å være seg selv. Digger begge sin stil, selvfølgelig vil en kjæreste påvirke den andre litt. Sånn er det da man tilbringer hver dag med en person. Både på godt og vondt? Jeg har hvertfall lest Kristine sin blogg i mange år og snakket med fabian (på snap) (lenge siden) og ingen virker å ha endret seg drastisk? Skjønner ikke helt hva folk her skal frem til. Sjalusi mener jeg (: Lær deg forskjellen på sjalusi og misunnelse! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 29. april 2017 #655 Del Skrevet 29. april 2017 Har dere fått med dere dette med Fabian og Emilie? Hvem er Emilie, og hva har han gjort? :o 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 29. april 2017 #656 Del Skrevet 29. april 2017 (endret) Jeg skjønner ikke at folk lar seg provosere av denne patetiske, lille spradebassen! Ingen hadde visst hvem han var hvis han ikke var med Ullebø! En slapp utgave av Ari Behn... Selvtillitten matcher ikke merittene. Endret 29. april 2017 av Hummingbird2 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 29. april 2017 #657 Del Skrevet 29. april 2017 (endret) Altså jeg bor på Majorstuen (aka beste Frogner) ifølge Raw. Jeg er ofte på Vestkanttorget, ikke så mange skatter man kan finner der, ingen kupp osv. Eller jo kanskje noen MK vesker. Gå heller på andre siden av markedet, det er en frukt/grønnsakshandler: de har fine oljer og god frukt! (: Endret 29. april 2017 av lille humla 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. april 2017 #658 Del Skrevet 30. april 2017 Tråden er ryddet for kommentarer om kropp og spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 30. april 2017 #659 Del Skrevet 30. april 2017 23 timer siden, meningsløs skrev: Har dere fått med dere dette med Fabian og Emilie? Hvem er Emilie, og hva har han gjort? :o Hvorfor spør du om dette? Hvor har du hørt om ei "Emilie" og i hvilken sammenheng? 😯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Luppa Skrevet 30. april 2017 Populært innlegg #660 Del Skrevet 30. april 2017 Elsker at han trekker fram Borettslaget når han forsvarer snik-filminga si med tv-serier som bruker skjult kamera. Tror han Borettslaget er en ekte dokumentar? 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå