Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Honey Dew skrev:

Det er tydelig at han har dårlig selvbilde. Han latterliggjør andre for å heve seg selv over dem. Problemet er at tyngdekraften er såpass stor at han krymper istedet.

Tyngdekraften har vel heller lite betydning i denne sammenhengen. Det er snakk om menneskelige handlinger, ikke menneskenes fysiske vekt. Face palm:murvegg:. Skjønner poenget og hva du mener. Nysgjerrig på hva han har lagt ut på Mystory i dag, nå skal jeg faktisk sjekke!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre jeg blir kvalm av han derre VENJAR:laugh: Helt latterlig kvalmt når han var på bloggerne, man så jo at han gjorde seg til sånn helt insane. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare synes synd på han. Jeg har lest en del om selvfølelse; de med dårlig selvfølelse er ofte dem som mobber andre (for det er det han gjør) eller snakker stygt om andre. De aksepterer ikke andre for dem de er fordi dem ikke aksepterer seg selv og er ikke glad i seg selv. 

Med det i minne så er det rett og slett tragisk at han ikke stopper og tenker "hvordan vil jeg bli oppfattet?". Jeg tviler på at eneste menneske syns han er kul eller morsom som har det gøy på andres bekostning. Da må man heller by på seg selv i såfall og ikke henge ut andre. 

Peace

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mystory:klaske: Om dere er lei av at han snakker engelsk må dere ikke åpne storyen hans i dag. Bare babbel i overdreven bonde-amerikansk:roll:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvorfor verken han eller Kristine svarer på noen av kommentarene angående snapchat når det gjelder han? Han har fått kommentarer på det på de siste blogginnleggene sine, faktisk er det det eneste folk kommenterer noe om... Det er det som går igjen på Kristines kommentarfelt og. Skal de bare ignorere det helt?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, acetosella skrev:

Dagens mystory:klaske: Om dere er lei av at han snakker engelsk må dere ikke åpne storyen hans i dag. Bare babbel i overdreven bonde-amerikansk:roll:

Også igjen med den siste hvor hun som vanner blomsten i vinduet. Det er så inn i helvete kleint når noen snakker engelsk uten å virkelig måtte det. Jeg blir så kvalm av han der. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på han... prøver han å være morsom eller er han seriøs? Ref. mystory. Hadde kjæresten min holdt på sånn der i den alderen hadde jeg blitt sykt irritert 🙄 

Synes Kristine virka så oppegående og moden på bloggerne ifht alder, men når hun "endte" opp med han der så virker det ikke sånn for meg lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Katten skrev:

Lurer på hvorfor verken han eller Kristine svarer på noen av kommentarene angående snapchat når det gjelder han? Han har fått kommentarer på det på de siste blogginnleggene sine, faktisk er det det eneste folk kommenterer noe om... Det er det som går igjen på Kristines kommentarfelt og. Skal de bare ignorere det helt?

De bryr seg vel ikke noe om det. Tror de kan holde på akkurat som de vil, og at de er så tøffe. 

Også tenker de ikke at dette kan få konsekvenser, det at folk sier det tror de vel bare er oppspinn og ikke gjelder de. 

Men som kjæresten min sa da jeg viste han snappen igår: han kan glede seg til han legger ut bilde av feil person.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kris! skrev:

De bryr seg vel ikke noe om det. Tror de kan holde på akkurat som de vil, og at de er så tøffe. 

Også tenker de ikke at dette kan få konsekvenser, det at folk sier det tror de vel bare er oppspinn og ikke gjelder de. 

Men som kjæresten min sa da jeg viste han snappen igår: han kan glede seg til han legger ut bilde av feil person.. 

Ja sikkert... Blir bare så teit, på innleggene til Fabian er jo det eneste folk skriver om snapchatten hans, også svarer han selvfølgelig ikke, bare publiserer et nytt innlegg og later som ingenting. Haha, håper virkelig han legger ut et bilde av noen som finner ut av det!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig spesielt det siste innlegget til Fabian, hvor han skriver at transseksuelle bytter kjønn fordi de trenger en følelse av individualitet/ å være unik.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste innlegget til Fabian sier meg bare en ting, og det er at denne selvinnsikten han etterspør hos andre er totalt fraværende hos han selv. Det må være det rareste bloggnorge har servert på flere år:kari:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
12 minutter siden, skyflakes skrev:

Det siste innlegget til Fabian sier meg bare en ting, og det er at denne selvinnsikten han etterspør hos andre er totalt fraværende hos han selv. Det må være det rareste bloggnorge har servert på flere år:kari:

Hjelper det ikke å pakke det inn i svulstige ord og vendinger han ikke forstår selv,altså? 😄😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 12. april 2017 den 17.45, Gia_ skrev:

Skjønner meg ikke på han... prøver han å være morsom eller er han seriøs? Ref. mystory. Hadde kjæresten min holdt på sånn der i den alderen hadde jeg blitt sykt irritert 🙄 

Synes Kristine virka så oppegående og moden på bloggerne ifht alder, men når hun "endte" opp med han der så virker det ikke sånn for meg lengre.

Skjønner det ikke helt enda jeg heller. Men virker på meg som han faktisk ER slik, da han er sånn i alle medier/kanaler 24/7. Hadde det vært et spill liksom, så hadde han vel glimtet til å å fremstått normal innimellom? slitsom. :klo:  Han er virkerlig bare usansynlig slitsom. Ubegripelig at hun orker. :sjokkbla:

1 time siden, skyflakes skrev:

Ja, han er virkelig noe helt nytt. Blir spennende å se hvordan det utfolder seg. :popcorn:

1 time siden, Katten skrev:

Men litt morsom den siste snappen hans: "Henger ut ender":fnise:

Ja, den var faktisk artig! :laugh: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for et hysterisk tragisk og morsomt innlegg av Raw. Han foreslår at grunnen til at det er økt transseksualitet og alternative legninger er fordi folk har behov for induvidualitet, og ønsker å få reaksjoner og bli sett. Han fascineres visstnok av "rariteter" og deler dette på SM på andres bekostning, i håp om at andre vil finne det like morsomt som han selv. 

Det ironiske er at han skriver nederst i innlegget at han deler denne type bilder og filmsnutter (og blogginnlegg?) FORDI han ønsker reaksjoner. FORDI han ønsker å bli sett. 

Så leste jeg en kommentar i kommentarfeltet: "hvis grunnen til økt transseksualitet er enorme behov for individualisering, er det rart at du ikke er kvinne enda". 😂😂😂😂😂😂 

Når det er sagt, synes jeg det er trist at han argumenterer for det og ikke legger seg flat og beklager. Han skriver også om manglende selvinnsikt hos andre, men jeg tviler litt på hvem som mangler selvinnsikt her... 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
2 timer siden, Llise skrev:

Rimelig spesielt det siste innlegget til Fabian, hvor han skriver at transseksuelle bytter kjønn fordi de trenger en følelse av individualitet/ å være unik.

Herregud, for en teit ting av han å si :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, fitlife skrev:

Herlighet for et hysterisk tragisk og morsomt innlegg av Raw. Han foreslår at grunnen til at det er økt transseksualitet og alternative legninger er fordi folk har behov for induvidualitet, og ønsker å få reaksjoner og bli sett. Han fascineres visstnok av "rariteter" og deler dette på SM på andres bekostning, i håp om at andre vil finne det like morsomt som han selv. 

Det ironiske er at han skriver nederst i innlegget at han deler denne type bilder og filmsnutter (og blogginnlegg?) FORDI han ønsker reaksjoner. FORDI han ønsker å bli sett. 

Så leste jeg en kommentar i kommentarfeltet: "hvis grunnen til økt transseksualitet er enorme behov for individualisering, er det rart at du ikke er kvinne enda". 😂😂😂😂😂😂 

Når det er sagt, synes jeg det er trist at han argumenterer for det og ikke legger seg flat og beklager. Han skriver også om manglende selvinnsikt hos andre, men jeg tviler litt på hvem som mangler selvinnsikt her... 

:hoho:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...