Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, candie skrev:

Hvorfor ble det slutt? Følger ikke med.

Hvorfor kan ingen andre enn de svare på, men er bare å se det klippet her (https://www.tv2.no/v/1231356/ )  + legge sammen tekstene hun har lagt ut så har man kanskje grunnen ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristine ligger på topplista nå på blogg.no, og hun har klatret seg oppover lista ved å skrive... ingenting. Folk er vel innom bloggen hennes titt og ofte for å få vite mer om bruddet. Tydelig at dette bruddet engasjerer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
29 minutter siden, missmcbeal skrev:

Kristine ligger på topplista nå på blogg.no, og hun har klatret seg oppover lista ved å skrive... ingenting. Folk er vel innom bloggen hennes titt og ofte for å få vite mer om bruddet. Tydelig at dette bruddet engasjerer. 

Hun holder på med nytt innlegg nå så tenker hun holder den topplasseringen en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, J.. skrev:

Dette begynner nesten å bli latterlig..

Skulle tro forholdet deres inneholdt både fysisk og verbal mishandling,når han faktisk "bare" var en drittsekk..

Da har ikke du fulgt med eller visst hva du skal se etter. Hvis du synes dette forhold har vært helt normalt og at han bare var en vanlig drittsekk så blir jeg overrasket 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Kjempefint innlegg nå, synes jeg. Ikke sier hun noe negativt om F, heller. 

http://krisssy.blogg.no/1525361256_trer_i_stillhet.html

Enig! Liker også at det er optimistisk, til tross for at hun har det vondt. Det er jo veldig lett å drukne i selvmedlidenhet når et forhold tar slutt, og det er fint å se at hun tør å se fremover og tro på at det kan ordne seg uten han. :) 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ubeskrivelig flott innlegg av Kristine! En stor klapp på skuldra! Hadde vi bare alle hatt dette vettet med vår første kjærlighet =)

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, J.. skrev:

Skulle tro forholdet deres inneholdt både fysisk og verbal mishandling,når han faktisk "bare" var en drittsekk..

Det er nok bare Kristine og Fabian selv som vet hva som foregikk innenfor fire vegger. 

Men, bare det lille som har blitt vist på Bloggerne har vist en ganske manipulerende fremgansmåte. 

På 20-års dagen hennes møter han opp sent og og begynner å flørte med en av Kristines venninner. Det er ikke snakk om oppførsel som kan tolkes eller misoppfattes: han sitter nærmest oppå henne i sofaen med armen rundt og snakker inn i øret hennes før han drar henne med ut på dansegulvet.

Altså, en ting er å ha en liten flørt når du holder på med eller er i forhold med noen, men å gjøre det på bursdagen til vedkommende, foran alle vennene hennes og mens dette blir filmet er bare så respektløst at man kan bli matt av mindre. Kristine går på rommet sitt og gråter og reaksjonen hans når han kommer inn der og ser at hun er knust er å le det bort og si "slapp av" og "det var bare en flørt" før han tulleflørter litt med Kristine og ikke er det minste affektert av hun er så lei seg. Når hun prøver å si - i fullt alvor - at hun har det kjempevondt, så ler han og sier "du må gi deg".  

Altså, til og med JEG som aldri har møtt Kristine og som ikke kjenner henne blir lei meg av å se at noen er så tydelig knust. Jeg kan ikke forstå hvordan han som kjæreste kan sitte og le av det. Jeg hadde aldri klart å se humoren i det hvis det var min kjæreste som var så lei seg, uansett om det bare var på grunn av en misforståelse. Hele opptrinnet vitner både om lite empati for Kristine og projisering - altså at han legger problemene sine over på henne: "det er du som overreagerer, det er du som eier problemet her". 

Blir man utsatt for slik oppførsel over tid av noen man er så glad i må jo være vanvittig vondt. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget var skikkelig fint skrevet. Jeg håper hun får tatt livet skikkelig ro og pustet godt ut, både i Førde og når hun drar tilbake til Oslo. Det er vanskelig å bryte ut av den boblen, den rusen som den type "kjærlighet" gir. Jeg heier på alle som klarer det, og jeg ønsker alle som ikke har klart det styrken eller muligheten til å klare det.

Kjærlighet er det fineste i verden, når den bygger opp og ikke drar deg ned.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/19/2017 den 17.33, Rubella skrev:

Han minner om en herlig, psykopatisk/narsissistisk hasjrøykende eks av meg. 

Selv jeg, som er nokså ressurssterk og høyt utdannet, klarte å la meg sjarmere av en slik en. Og dét i en alder av 26. Det er sjukt hvor avhengig de gjør en av seg, og får deg til å tro at du overreagerer og ikke er verdt mer.

Kristine, om du leser her - kom deg vekk, du fortjener så mye bedre! Det beste valget jeg har gjort i livet mitt var å bokstavelig talt hive rasshølet på dør! 

De er verdensmestere i å smiske seg tilbake, så vær hard - jeg heiv han ut gang på gang, men etter den siste gangen skjønte jeg at NÅ er det nok, og blokkerte alle kontaktmuligheter! Kasta bort et år av livet mitt.

Nå skal det sies at han var semi-voldelig også, da - men uansett. Ikke kast bort tid på bæsj.

Godt å se at dette ble virkelighet! Som dere ser har jeg lignende erfaring, dog med en kanskje hakket verre fyr. Uansett - det kan skje de beste. Man blir faktisk avhengig av de på en bisarr måte. Avhengig av de små glimtene med "kjærlighet" once in a blue moon.

Men - MEN - det er det er viktig å være hard. De slimålene er verdensmestere i å snike seg tilbake inn i livene våre. Du kommer til å savne, ha vondt og tvile på avgjørelsen. Jeg vurderte til og med å møte ham til en kaffe, fordi jeg hadde dårlig samvittighet over å ha kasta ham på dør vha. politi (lol). Jeg er OVERLYKKELIG for at alle rundt meg snakka meg fra det!

Endret av Rubella
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig vakkert skrevet. Jeg håper hun tar frem disse ordene sine og andre støtteord hver gang hun blir usikker og kjenner tvilen komme. Det blir ikke lett, men jeg har troa på at hun kan klare det. Jeg håper virkelig at han holder seg unna. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig fint skrevet! Har aldri vært på bloggen hennes før, men måtte inn å se nå. Måtte felle en tåre også, for jeg kjenner meg sånn igjen i hva hun skriver. :hjerte: Heia Kristine! Og gi aldri etter for den ekle snilefisken igjen! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, J.. skrev:

Gjentakende utroskap er mishandling, og det er også sånn i følge tall fra krisesentere at 70% av kvinner med voldelige partnere ikke forteller noen om det. For alt vi vet kan han godt ha vært voldelig også.

Han er absolutt typen til det med den manipulerende oppførselen han har, og sånn vi har sett forholdet deres underkaster hun seg han alltid hver gang hun prøver å stå opp for seg selv. Hun har også gått ned i vekt av forholdet , som også er tegn på psykisk og/eller fysisk mishandling.

11 timer siden, Pompom skrev:

Psykisk mishandling kan være vel så ille. Du skal ikke kimse over hva en notorisk utro partner kan gjøre med selvfølelsen din. 

Nettopp! Utroskap kan være værre tortur enn fysisk vold også. Har selv opplevd begge deler.

Utrolig flott og godt innlegg av henne på bloggen nå. Slet med å holde igjen tårene fordi jeg kjenner meg så mye igjen, og det tror jeg vi er mange som kan si - desverre. Tårer av klumpen som knyter seg i magen over de vonde minnene fra forholdet, og av glede og stolthet over befrielsens dag, som det denne gang er Kristine som endelig har kommet til! Lettet på hennes vegne. Hennes tur til å (etter hennes egne ord på Snapchat) plukke opp bitene og finne tilbake til livsglade Kristine. Snart vil du stråle og finne deg selv igjen Kristine! :sol:

Vil også bare si at jeg tror all støtten Kristine får her og på nett nå, og så mange kvinner som står frem å forteller de har vært i destruktive forhold selv og kommet seg ut kan fungere som en enormt viktig "bevegelse" jeg håper mange etter oss kan hente inspirasjon fra til å selv komme seg ut av destruktive forhold og styrke nok til å gå for godt og aldri snu seg tilbake. Girlpower :duskedame:

:kghjerte:

Endret av letanglia
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det greit å være litt fornøyd med at kg-kjerringene hadde rett om fyren hele tiden? 😉Alle gode ønsker til Kristine!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
32 minutter siden, Pås skrev:

Er det greit å være litt fornøyd med at kg-kjerringene hadde rett om fyren hele tiden? 😉Alle gode ønsker til Kristine!

Du koser deg fordi du fikk rett og samtidig ønsker K alt godt? Synes ikke en annens sin kjærlighetssorg er noe å være fornøyd med. Veldig mange «KG-kjerringer» har gått gjennom lignende forhold selv og det betyr at mange har vært i akkurat samme kjipe situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jentekvinne skrev:

Du koser deg fordi du fikk rett og samtidig ønsker K alt godt? Synes ikke en annens sin kjærlighetssorg er noe å være fornøyd med. Veldig mange «KG-kjerringer» har gått gjennom lignende forhold selv og det betyr at mange har vært i akkurat samme kjipe situasjon. 

Nei, jeg koser meg ikke for at kg-kjerringene hadde rett! Sikker på at både kg-kjerringer (OG kg-gubber...) har opplevd lignende og jeg unner selvsagt ingen å ha det vondt! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...