Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 1. mai 2018 #3101 Del Skrevet 1. mai 2018 5 timer siden, Scherbatsky skrev: Det har du helt rett i, men jeg føler heller ikke at jeg sa hun har vært et ikke-hyggelig menneske og at det er fordi hun er ung. For som jeg i hvert fall faktisk prøvde å si, så syns jeg ikke hun virker som et dårlig menneske i det hele tatt. Folk er jo mer enn en ting. Kristine virker både veldig usikker og som en god person, også velger hun å prøve å virke tøff i trynet. Men for meg virker det hele som usikkerhet, for "tøff i trynet" er en helt vanlig front å putte opp når man ikke vet hva man skal gjøre og føler seg litt ... bortkommen. Usikkerhet gjør at man av og til er sammen med feil folk, som gjør en vondt, og en del av det å være ung (og menneske faktisk) er å lære av de feilene. Det er aldri greit å være et ræva menneske. Men heldigvis kan mennesker også forandre seg, og det er jo godt. Det er forskjell på å ha valgt feil fyr å være sammen med og å virke høy på seg selv i den boblen, og å f.eks kaste rundt rabattkoder eller oppfordre til kosmetiske inngrep for tenåringer (satt veldig på spissen og jeg må innrømme at jeg ikke leser ikke bloggen til SE eller AR, men jeg håper det underliggende poenget kommer frem). Det ene handler om erfaring, det andre kan ha negative konsekvenser og ringvirkninger for andre. Men ja, de er alle unge og mennesker skal jo gjøre feil. Jeg håper de alle lærer det de trenger for å bli sunne, oppegående mennesker som kan ta gode valg. Du er herlig! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi04 Skrevet 2. mai 2018 #3102 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) 7 timer siden, Klappe skrev: Hun har jo i mange år skrevet at hun er så lykkelig og Ahh jeg elsker livet osv. Hvordan kan vi tro på noe av det hun skriver i fremtiden når de to siste årene har vært en løgn?( ah livet er herlig/jeg har grått i stillhet i to år=lyver for leserne ) Det er voldsomt mange som lyver om forholdet sitt i håp om å ha noe de kan tro på. Det tok meg 8 år, hvor jeg på some og blogg malte et bilde av et fantastisk liv, men sannheten var at jeg til slutt var så ødelagt at jeg fant meg i hva som helst. Problemet startet første gangen jeg løy om forholdet, isteden for å ta tingene mine, for meg ble det en slags virkelighet jeg trøstet meg på, men det var vanskelig å innrømme at jeg først hadde løyet - fordi jeg var ydmyket og følte vel et eller annet sted at det var min skyld. Dessverre blir det vanskelig å gå tilbake på det i ettertid da det alltid vil være noen med din oppfattelse. De fleste i dag tror vi er venner og at han er en super fyr, men de som betyr noe vet Og bare så det er sagt, psykisk mishandling kan være vel så vanskelig å komme seg unna som fysisk. Forskjellen er ofte at man på et eller annet tidspunkt (KANSKJE) vil legge merke til den fysiske, itillegg til at det kan være vanskelig å påvise den psykiske i ettertid da det sjelden er beviser annet enn et ødelagt selvbilde. uten at jeg sier at det er dette som er tilfellet her. Endret 2. mai 2018 av Moi04 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mheihei Skrevet 2. mai 2018 #3103 Del Skrevet 2. mai 2018 F har nå begynt å følge en venninne av meg på Instagram.. Altså, nå begynner han vel å oppriktig tro at alle jenter vil ha han og skal begynne å følge alle jenter i Oslo (lol) At noen vil matche med han på tinder eller ha sex med han klarer jeg bare ikke å forstå. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letanglia Skrevet 2. mai 2018 #3104 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) 21 timer siden, Smn1995 skrev: Screenshot av mystoryen til den.Ullebø Heier på deg Kristine! Som noen andre her inne fint formulerte det; Når man lever i et destruktivt forhold kan de gode dagene virke nærmest berusende.. Det er en farlig karusell, som samtidig gjør at man kjenner man lever, mens det det gjør er egentlig å ta livet av den man var og den man er. Det er godt jobba at du har funnet styrke nok til å endelig gå for godt, og vi gleder oss på dine vegne som etter sorgen får spire på nytt igjen som den du er og får kontakt igjen med den delen av deg selv du mistet! Endret 2. mai 2018 av letanglia 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sa96 Skrevet 2. mai 2018 #3105 Del Skrevet 2. mai 2018 Det er godt at hun har kommet seg ut av forholdet, det er ikke så lett å komme seg vekk fra en vanskelig fyr. Var nylig sammen med en som var voldelig og det tok sin tid å komme ut av det. Mange maste om at jeg måtte komme meg vekk fra han, akkurat som de sa til Kristine. Er stolt og glad på hennes vegne Dette går riktig vei. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 2. mai 2018 #3106 Del Skrevet 2. mai 2018 Er så glad på hennes vegne nå! Det er kanskje vondt for henne, men snart vil hun se at hun har tatt det rette valget! heia! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. mai 2018 #3107 Del Skrevet 2. mai 2018 Endelig tok hun til vettet! Det har jeg ventet lenge på. Ingen tvil at hun var avhengig av han og trodde hun ikke kunne leve uten han. Veldig mange tenker sånn, dessverre. Han er INGENTING å samle på. Er kronisk utro og behandlet hun dårlig. Good ridance sier jeg. Håper for guds skyld hun har blokket han overalt og ikke lar han åle seg innpå igjen. "Men jeg kan ikke leve uten deg. Jeg elsker kun deg. Jeg lover jeg skal skjerpe meg og ikke være utro igjen. Gi meg en ny sjanse" Den er klassisk 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. mai 2018 #3108 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg kjenner ikke til henne eller fyfabian annet enn fra denne tråden, men så bra hun endelig kom seg ut av forholdet med den ekle slimålen! Håper hun har blokkert han overalt og ikke gir etter om han kommer krypende tilbake. Jeg har selv vært i et destruktivt forhold, så jeg vet hvor vondt og vanskelig det er. Jeg brukte lang tid på å klare å komme meg ut av forholdet. Mange maste om at jeg måtte komme meg vekk fra drittsekken og heldigvis klarte jeg det til slutt. Heia Kristine! Veldig glad på hennes vegne nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 2. mai 2018 #3109 Del Skrevet 2. mai 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 2. mai 2018 #3110 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg har ikke lest hele tråden og har heller ikke peiling på hva denne Fabian har gjort men han virker jo helt forferdelig? Hva har han gjort ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 2. mai 2018 #3111 Del Skrevet 2. mai 2018 39 minutter siden, BethD skrev: Jeg har ikke lest hele tråden og har heller ikke peiling på hva denne Fabian har gjort men han virker jo helt forferdelig? Hva har han gjort ? Noen kan sikkert sende deg en pm med litt detaljer da det meste blir fjernet som ryktespredning ettersom det er udokumentert. Men for de som kanskje har fulgt litt med på Bloggerne til tider har man ikke unngått å legge merke til hans.. "klyse"-tedenser? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 2. mai 2018 #3112 Del Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Emmelise skrev: Noen kan sikkert sende deg en pm med litt detaljer da det meste blir fjernet som ryktespredning ettersom det er udokumentert. Men for de som kanskje har fulgt litt med på Bloggerne til tider har man ikke unngått å legge merke til hans.. "klyse"-tedenser? Nei har absolutt fått med med han på bloggerne men syns han var mer douche tidligere. Pretensiøs ja men han virker jo bare morsom og litt rar på TV. Er nok mye jeg ikke vet her da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 2. mai 2018 #3113 Del Skrevet 2. mai 2018 13 minutter siden, BethD skrev: Nei har absolutt fått med med han på bloggerne men syns han var mer douche tidligere. Pretensiøs ja men han virker jo bare morsom og litt rar på TV. Er nok mye jeg ikke vet her da... Douche,douche,douche. Punktum finale. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 2. mai 2018 #3114 Del Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Miranda16 skrev: Douche,douche,douche. Punktum finale. Ja har skjønt det.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 3. mai 2018 #3115 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Kristine har lagt ut to nye videoer på instagram, som viser at hun mest sannsynligvis er hjemme i Førde. Håper det går bra med henne og at hun blir tatt på vare på. Jeg er så glad på hennes vegne at hun endelig klarte å komme seg ut av det destruktive forholdet. Det er så godt å se at hun får så masse støtte både på instagram og bloggen. Endret 3. mai 2018 av Dikteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. mai 2018 #3116 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Dette begynner nesten å bli latterlig.. Skulle tro forholdet deres inneholdt både fysisk og verbal mishandling,når han faktisk "bare" var en drittsekk.. Endret 3. mai 2018 av J.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nanami Skrevet 3. mai 2018 Populært innlegg #3117 Del Skrevet 3. mai 2018 3 timer siden, J.. skrev: Dette begynner nesten å bli latterlig.. Skulle tro forholdet deres inneholdt både fysisk og verbal mishandling,når han faktisk "bare" var en drittsekk.. Psykisk mishandling kan være vel så ille. Du skal ikke kimse over hva en notorisk utro partner kan gjøre med selvfølelsen din. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 3. mai 2018 #3118 Del Skrevet 3. mai 2018 2 timer siden, Pompom skrev: Psykisk mishandling kan være vel så ille. Du skal ikke kimse over hva en notorisk utro partner kan gjøre med selvfølelsen din. HELT sant !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candie Skrevet 3. mai 2018 #3119 Del Skrevet 3. mai 2018 Hvorfor ble det slutt? Følger ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 3. mai 2018 #3120 Del Skrevet 3. mai 2018 6 timer siden, J.. skrev: Dette begynner nesten å bli latterlig.. Skulle tro forholdet deres inneholdt både fysisk og verbal mishandling,når han faktisk "bare" var en drittsekk.. For det første, du vet vel ikke at han "bare" var en drittsekk? For det andre, "bare" den delen vi utenforstående har fått med oss, er skikkelig ille.. Måten han har behandlet henne, snakket til henne, og oppført seg. Det er en grunn til at mange har reagert. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå