Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Honey Dew skrev:

Det spørs hvor i landet det er. Spesielt på bygdene er det ikke så kritisk når det gjelder gravsteder.

Det er sikkert annerledes på bygda og jeg går ut i fra at de ikke fjerner gravsteiner noen steder med mindre de må pga. plassmangel (som nok også er et problem mange steder). Men det er likefullt regler på dette som sier at man ikke har rett til å beholde en grav i mer enn 50 år uten spesiell tillatelse :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lurt på noe en liten stund. Har ikke Fabian så mange venner? Virker ikke sånn ut fra snappene hans. Og er han på Øya alene? Jeg dømmer ikke, får faktisk litt vondt av han hvis det er slik.

Endret av kjøttkaker
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kjøttkaker skrev:

Men er han på Øya alene? Enig i at han virker meget spesiell. Men jeg er rar selv så who am I to judge😉

Drittvær, så det er sikkert noen som trakk seg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg nekter å applaudere Kristine sine bedre innlegg, når hun legger ut slike innlegg som det om strekkmerker. Ikke en million flotte,  filosofiske, elsk deg selv innlegg kan veie opp for slike bilder som det hun fokuserer på. Bloggen hennes er livsfarlig, bokstavlig talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg nekter å applaudere Kristine sine bedre innlegg, når hun legger ut slike innlegg som det om strekkmerker. Ikke en million flotte,  filosofiske, elsk deg selv innlegg kan veie opp for slike bilder som det hun fokuserer på. Bloggen hennes er livsfarlig, bokstavlig talt!

Og dette ser tusenvis av småjenter opp til. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Solivagant skrev:

Og dette ser tusenvis av småjenter opp til. 

Hva er galt med strekkmerker? Er det noe jeg ikke har fått med meg her?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Honey Dew skrev:

Lurer på det samme 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Honey Dew skrev:

2 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Lurer på det samme 

Leste dere hva hun skrev? "Slike bilder som det hun fokuserer på". Ingenting galt med strekkmerker. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Femilie skrev:

Leste dere hva hun skrev? "Slike bilder som det hun fokuserer på". Ingenting galt med strekkmerker. 

Hun skrev under bildet at rumpen hennes hadde vokst. Det er vel positivt. Jeg ser heller ikke noe galt i å vise rumpen i profil..

Litt på sidelinjen, men jeg tror at bloggen hennes er blitt virus-infisert. Forsøker jeg å gå innpå den, får jeg beskjed om at Norton har stoppet tilgangen pga malware

Endret av Honey Dew
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har postet i bilde i kun string (som forsåvidt er dratt så langt opp at det like gjerne kunne ha vært uten også), ribbeina blir presset frem, holder over puppene og bittelille nederst i bildet så er det 4 strekkmerker som er i høydestrekk, og ikke i vektstrekk. 

@Honey Dew @Snuppah00

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, dillyduzit skrev:

Hun har postet i bilde i kun string (som forsåvidt er dratt så langt opp at det like gjerne kunne ha vært uten også), ribbeina blir presset frem, holder over puppene og bittelille nederst i bildet så er det 4 strekkmerker som er i høydestrekk, og ikke i vektstrekk. 

@Honey Dew @Snuppah00

Ser fremdeles ikke hva som er galt. Det ligger tusenvis av bilder ute av kvinner som opererer rumpen sin. Hun har nå en naturlig rumpe, enn så lenge...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til Løkka og stilen til folk, men skulle gjerne vært flue på veggen når hun vandrer rundt der i stripper klærne sine.....!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten tro at hun har oppdaga de strekkmerkene før, de er jo like hvite som de jeg har hatt i sju år? Ferske strekkmerker er jo rødblå.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, klompi skrev:

Skulle nesten tro at hun har oppdaga de strekkmerkene før, de er jo like hvite som de jeg har hatt i sju år? Ferske strekkmerker er jo rødblå.

Ikke alle, jeg har mange strekkmerker som alltid har vært lyse ☺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
18 timer siden, Honey Dew skrev:

En skal elske den kroppen en har fått utdelt og så også Kristine

Det er absolutt flott å elske sin egen kropp, men det er forskjell på å elske den i sitt eget hode og det å massepromotere den på egen blogg. Problemet er at ganske mange unge jenter vil få problemer med å elske sin egen kropp, når de sammenlikner sin kropp med Kristine sin. Så dersom du er oppriktig opptatt av det at "alle skal elske sin egen kropp", så burde du se at det å støtte Kristines bilder står i diamentral motsetning til målsetningen om at alle får et godt forhold til kroppen sin. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 timer siden, Honey Dew skrev:

nr1: Nei. ( det er ikke noe galt med det)

Nr2: Det jeg svarte lengre opp.

Jeg driver ikke personangrep, beklager for at jeg ikke svarte på begge spørsmålene. 

Endret av lille humla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine er ung og forelsket, da finner man seg i mer. Man blir helt blind. Been there, done that. Jeg håper hun en dag kan ta til fornuft og dumpe han. Fyren er ikke bra for henne. Når hun tar til fornuft, så kommer hun sikkert til å tenke "Herregud, hvorfor gadd jeg å være sammen med han?!🙈"

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, smalls skrev:

Kristine er ung og forelsket, da finner man seg i mer. Man blir helt blind. Been there, done that. Jeg håper hun en dag kan ta til fornuft og dumpe han. Fyren er ikke bra for henne. Når hun tar til fornuft, så kommer hun sikkert til å tenke "Herregud, hvorfor gadd jeg å være sammen med han?!🙈"

Ja! Jeg tror ALLE har hatt et sånt forhold, der de har tenkt "Hva faen tenkte jeg med?" etterpå.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...