Honey Dew Skrevet 7. august 2017 #1581 Del Skrevet 7. august 2017 49 minutter siden, Pipa skrev: Så nettopp på snap at mr. Ræw og kompisen flytter rundt på en gravsten som har veltet på kirkegården! Bare det å legge det ut på snap er utrolig smakløst, enda værre når han skriver "grave robber" som eneste forklaring på det. Fysj for en guttevalp! Fy søren. Håper de som har med denne kirkegården å gjøre, griper fatt i dette og melder dem til politiet. Hr Raw har absolutt ingen omtanke for andre enn seg selv. Hvis han synes det er morsomt å bedrive hærverk på en kirkegård, mangler han mentale evner. Hvis du fremdeles har det klippet, ville jeg levert det til både kommunen og politiet uten å nøle. Nå har han gått for langt 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 7. august 2017 #1582 Del Skrevet 7. august 2017 1 time siden, Pipa skrev: Så nettopp på snap at mr. Ræw og kompisen flytter rundt på en gravsten som har veltet på kirkegården! Bare det å legge det ut på snap er utrolig smakløst, enda værre når han skriver "grave robber" som eneste forklaring på det. Fysj for en guttevalp! Håper noen filmer snappen og gir dette til politiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 7. august 2017 #1583 Del Skrevet 7. august 2017 16 minutter siden, Honey Dew skrev: Fy søren. Håper de som har med denne kirkegården å gjøre, griper fatt i dette og melder dem til politiet. Hr Raw har absolutt ingen omtanke for andre enn seg selv. Hvis han synes det er morsomt å bedrive hærverk på en kirkegård, mangler han mentale evner. Hvis du fremdeles har det klippet, ville jeg levert det til både kommunen og politiet uten å nøle. Nå har han gått for langt Usikker på om jeg får lastet ned film fra snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 7. august 2017 #1584 Del Skrevet 7. august 2017 Her er en skjermdump i hvertfall 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 7. august 2017 #1585 Del Skrevet 7. august 2017 1 minutt siden, Pipa skrev: Usikker på om jeg får lastet ned film fra snap? Akkurat nå, Pipa skrev: Her er en skjermdump i hvertfall Bare å låne noen andre sin tlf og filme når snappen vises på din tlf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. august 2017 #1586 Del Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Pipa skrev: Usikker på om jeg får lastet ned film fra snap? Selv om du ikke har mulighet til å hente det ned, så kan du jo gi et lite hint til kommunen, ved å tipse dem om at gravskjending har blitt gjort på en av deres kirkegårder og hvem som har gjort det. Kommer det da inn meldinger fra pårørende om at noen har dreve hærverk på kirkegården, vet de hvertfall hvem som står bak det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. august 2017 #1587 Del Skrevet 7. august 2017 1 minutt siden, Pipa skrev: Her er en skjermdump i hvertfall Flott. Lever til politiet. Det eneste dumme er at en ikke ser hvem det er 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 7. august 2017 #1588 Del Skrevet 7. august 2017 4 minutter siden, Honey Dew skrev: Flott. Lever til politiet. Det eneste dumme er at en ikke ser hvem det er Han har filmet masse av kompisen rett før, så det er nok lett å identifisere. Er forresten kompisen som drar opp stenen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. august 2017 #1589 Del Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Pipa skrev: Han har filmet masse av kompisen rett før, så det er nok lett å identifisere. Er forresten kompisen som drar opp stenen Da har du godt materiale til å sende til kommunen. Den der fyren har blitt så lavmåls at han er mindre enn en brunsnegl 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. august 2017 #1590 Del Skrevet 7. august 2017 Han blir bare verre og verre han her. Søsteren min er død og hadde blitt lynforbanna om noen idioter hadde flyttet rundt på gravsteinen hennes 😠 Håper virkelig drittungen kan få konsekvenser snart. Fyren får jo bare holde på. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 7. august 2017 #1591 Del Skrevet 7. august 2017 Helt seriøst. Drar de opp en gravstein? Hva i huleste er det som feiler de? Det er sånn man gjør (hvis man er dum nok) når man er 14 år gammel! Du går ikke rundt på en kirkegård i midten av 20-årene og drar opp gravsteiner. Nå må Kristine seriøst våkne og kvitte seg med den umodne dotten av en guttevalp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dovrefaller Skrevet 7. august 2017 #1592 Del Skrevet 7. august 2017 Dette gjør meg rasende. Noe så utrolig tankeløst, respektløst og regelrett tragisk.Har filmet fra Snapchat. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasken Skrevet 7. august 2017 #1593 Del Skrevet 7. august 2017 Men ser man virkelig at det er en gravsten? Jeg har sånn på følelsen at dette har en forklaring, og at de håpet på respons i fra KG så de kunne le av det. Jeg er langt i fra noen fan av mr. Raw, men å gjøre noe så drøyt og ulovlig for å så snappe det, det har jeg vanskelig for å tro. Er det i såfall tilfellet, håper jeg den kronidioten får en så stor bot at middager og pils på "løkka" bortfaller i uoverskuelig fremtid! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. august 2017 #1594 Del Skrevet 7. august 2017 Ikke bare grenseløst respektløst men FARLIG! Det har skjedd flere ganger at små barn har fått veltet løse gravstøtter over seg og død,pga andres hærverk.. (jokke løs gravstøtter..) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dovrefaller Skrevet 7. august 2017 #1595 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) 9 minutter siden, Nasken skrev: Men ser man virkelig at det er en gravsten? Jeg har sånn på følelsen at dette har en forklaring, og at de håpet på respons i fra KG så de kunne le av det. Jeg er langt i fra noen fan av mr. Raw, men å gjøre noe så drøyt og ulovlig for å så snappe det, det har jeg vanskelig for å tro. Er det i såfall tilfellet, håper jeg den kronidioten får en så stor bot at middager og pils på "løkka" bortfaller i uoverskuelig fremtid! Det er i såfall forsatt ganske lavpannet. I tillegg mener jeg at å rive opp steiner på gravplassen slik (om det er en vanlig stein), det forsatt sjenerende og respektløst. Men, ingen av alternativene overrasker meg lengre. Totalt unødvendig, og han setter seg i enda dårligere lys (om mulig). Endret 7. august 2017 av dovrefaller 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasken Skrevet 7. august 2017 #1596 Del Skrevet 7. august 2017 4 minutter siden, dovrefaller skrev: Det er i såfall forsatt ganske lavpannet. I tillegg mener jeg at å rive opp steiner på gravplassen slik (om det er en vanlig stein), er det forsatt sjenerende og respektløst. Men, ingen av alternativene overrasker meg lengre. Totalt unødvendig, og han setter seg i enda dårligere lys (om mulig). Helt enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 7. august 2017 #1597 Del Skrevet 7. august 2017 Hva heter han på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 7. august 2017 #1598 Del Skrevet 7. august 2017 1 time siden, Nasken skrev: Men ser man virkelig at det er en gravsten? Jeg har sånn på følelsen at dette har en forklaring, og at de håpet på respons i fra KG så de kunne le av det. Jeg er langt i fra noen fan av mr. Raw, men å gjøre noe så drøyt og ulovlig for å så snappe det, det har jeg vanskelig for å tro. Er det i såfall tilfellet, håper jeg den kronidioten får en så stor bot at middager og pils på "løkka" bortfaller i uoverskuelig fremtid! Har det slått noen av dere at dette var en jobb som skulle gjøres? Raw var med sin kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 7. august 2017 #1599 Del Skrevet 7. august 2017 1 time siden, Nasken skrev: Men ser man virkelig at det er en gravsten? Jeg har sånn på følelsen at dette har en forklaring, og at de håpet på respons i fra KG så de kunne le av det. Jeg er langt i fra noen fan av mr. Raw, men å gjøre noe så drøyt og ulovlig for å så snappe det, det har jeg vanskelig for å tro. Er det i såfall tilfellet, håper jeg den kronidioten får en så stor bot at middager og pils på "løkka" bortfaller i uoverskuelig fremtid! Ja man ser virkelig at det er en gravstein! Er jo enda mer lavmål hvis man velger å gjøre noe slik kun for å provosere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 7. august 2017 #1600 Del Skrevet 7. august 2017 2 timer siden, LeilaS skrev: Han blir bare verre og verre han her. Søsteren min er død og hadde blitt lynforbanna om noen idioter hadde flyttet rundt på gravsteinen hennes 😠 Håper virkelig drittungen kan få konsekvenser snart. Fyren får jo bare holde på. Samme her. Pappa er død og jeg hadde blitt så sint og lei meg. Jeg blir faktisk så sint av å lese om det at jeg tror jeg må droppe og lese mer. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå