Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Solivagant skrev:

Hun postet svarene for en tid tilbake siden, men var ganske rask med å slette innlegget. Ikke hørt noe om det siden..

Åh, gjorde hun? Som video, eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Viernes skrev:

Åh, gjorde hun? Som video, eller?

Vanlig innlegg. Så det via snap, og da jeg skulle lese senere var både innlegget og snapen slettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cocogirl skrev:

Vet noen hvor hun har kjøpt den ringen hun har på pekefingeren?  

2 timer siden, Cocogirl skrev:

Vet noen hvor hun har kjøpt den ringen hun har på pekefingeren?  

Tom Wood 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fabian : I love my fans! 

Unnskyld meg, mener han at de som følger han på snap er fans?! Er det mulig å bli mer høy på seg selv? :kvalm:

#unfollow 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
24 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev:

Sitat fabian : I love my fans! 

Unnskyld meg, mener han at de som følger han på snap er fans?! Er det mulig å bli mer høy på seg selv? :kvalm:

#unfollow 

Hah, han har virkelig misforstått :sjokkbla:

#unfollow 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, orfeus skrev:

Hah, han har virkelig misforstått :sjokkbla:

#unfollow 

Mhm! men hva er det eventuelt han mener vi skal være "fan av"? Har han et skjult talent som har gått meg hus forbi? :klo: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
9 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev:

Mhm! men hva er det eventuelt han mener vi skal være "fan av"? Har han et skjult talent som har gått meg hus forbi? :klo: 

Intellektet, kreativiteten, skjønnheten, maskuliniteten, storheten, engelsken ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, orfeus skrev:

Intellektet, kreativiteten, skjønnheten, maskuliniteten, storheten, engelsken ...?

Du glemte hvor  fantastisk god musiker han er! Jeg kan med hånd på hjerte si, at den innlevelsen han har når han spiller luftgitar har jeg ikke sett hos noen andre :fnise: 

luftgitar, luftslott .. potato tomato ;) 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på bloggen at hun har kommet inn på bachelor i psykologi, og at hun har takket ja.

BRA! Tror hun har godt av litt ny input :)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, BeverTramp skrev:

Ser på bloggen at hun har kommet inn på bachelor i psykologi, og at hun har takket ja.

Så bra at hun takket ja! Snittet er jo ikke lavt der heller, og siden hun virker ganske skoleflink (5,5 i snitt!) håper og tror jeg hun vil gjøre det ganske bra :)

Endret av mm456
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, BeverTramp skrev:

Så bra! Håper det får opp øynene hennes. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vemmeligste typen jeg har sett på lenge! 

Måtte legge han til på snap for å se om det var så gale som alle skrev her inne! Men jeg klarer ikke å se mer! Blir kvalm av hele typen! 

#unfollow

Endret av Sadnesses
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver jo at hun ikke er sikker på om hun skal studere? Og at hun egentlig ikke er interessert i psykologi for å kunne jobbe med det, men for å bli bedre kjent med seg selv? Eneste hun er sikker på er at hun ikke skal slutte å blogge, og at hun har fått mange spennende prosjekter som gjør at hun i utgangspunktet ikke kan kombinere blogg og studier... Tipper hun IKKE studerer til høsten.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Fotballfluen skrev:

Hun skriver jo at hun ikke er sikker på om hun skal studere? Og at hun egentlig ikke er interessert i psykologi for å kunne jobbe med det, men for å bli bedre kjent med seg selv? Eneste hun er sikker på er at hun ikke skal slutte å blogge, og at hun har fått mange spennende prosjekter som gjør at hun i utgangspunktet ikke kan kombinere blogg og studier... Tipper hun IKKE studerer til høsten.

Jeg tviler på den bloggen vil brødfø henne om en 20 års tid, man vet jo aldri, men en solid utdannelse har sjelden sultet noen. Hun er rett ut dum om hun dropper studier til fordel for bloggen. Folk må gjøre som de vil, men ærlig talt.. om hun bare vil bli bedre kjent med seg selv er det vel noen kurs på nettet hun kan ta så kan den psykologiplassen gå til noen som vil jobbe for det.  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TomineB
4 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg tviler på den bloggen vil brødfø henne om en 20 års tid, man vet jo aldri, men en solid utdannelse har sjelden sultet noen. Hun er rett ut dum om hun dropper studier til fordel for bloggen. Folk må gjøre som de vil, men ærlig talt.. om hun bare vil bli bedre kjent med seg selv er det vel noen kurs på nettet hun kan ta så kan den psykologiplassen gå til noen som vil jobbe for det.  

Akkurat det som er greia. Hun bør satse på bloggen mens den er stor. Så kan hun studere. Studiene løper ingen steder, det gjør derimot bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pipa skrev:

Så nettopp på snap at mr. Ræw og kompisen flytter rundt på en gravsten som har veltet på kirkegården! Bare det å legge det ut på snap er utrolig smakløst, enda værre når han skriver "grave robber" som eneste forklaring på det. Fysj for en guttevalp!

Fy fader så kvalmt og smakløst. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...