AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Har du oppskrift på en skikkelig god pai? Bunnen har jeg, men sliter med fyllet! Alle paiene jeg lager smaker forsåvidt godt, men føler det mangler det lille ekstra. I dåpen til barnet mitt lagde en kokk pai og den var helt magisk! Selve eggestanden smakte skikkelig digg!!! Såååå noen som har oppskrift på en pai(fyll) som er skikkelig god? Anonymkode: 5c298...f68
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 Nå vet jeg ikke hvor stor paiform du har, men min eggestand består av 4 egg og en boks kremfløte. Fyll: - bogskinke i biter, purreløk/vårløk, mais - bacon og spinat - røkelaks og asparges - assortert sopp , spinat, feta ost. Krydrer alltid eggestanden med salt, ny kvernet pepper og hvitløk. Toppes med en god ost, jeg liker jarslberg. Anonymkode: 33e0b...5c3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Lager mye pai - 6 egg blandet med 3.5dl kremfløte og blandet med gastromat og pepper ble til en skikkelig god egg base . For fyll har jeg brukt soltørket tomater, feta ost, basilikum, rødløk og spinat og masse masse revet ost. Veldig god! For den andre bruker jeg biter med chorizo, champignon, spinat, løk, parmesan og revet ost. Paien kommer ut perfekt hver gang. Anonymkode: 8d81b...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå