softetrollet Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Jeg kjøpte en sånn billig test på rema. Holdt test-pinnen i glasset med urin i kanskje knappe fire/fem sekunder, og fikk negativt resultat(kveldsurin). Føler meg fortsatt kvalm og oppblåst. Er det avgjørende at man gjør som det står og lar testpinnen være i glasset med urin i ti sekunder? Noen som har erfaring med det?
lille-sjøstjerne Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 Jeg aner ikke egentlig, men jeg har erfaring med at når jeg har testet tidlig og ikke holdt den nedi veldig lenge så har den blitt enda svakere enn om jeg har holdt testpinnen nedi lenger. Synes egentlig det var litt rart, men la tilfeldigvis merke til det når jeg dro den opp for tidlig den ene gangen. Så det kan jo kanskje ha noe å si dersom du tester tidlig og i tillegg på kveldsurin? Men dersom du er over IKM så skulle man jo tro at den ville bli positiv uansett.
softetrollet Skrevet 4. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2018 takk for svar:) Er det flere som har erfaring med dette? Håper jo at jeg er gravid, men jeg er enig med lille-sjøstjerne, egentlig
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 Når venter du mens? Viktig med morgenurin jo tidligere du tester. Og følg instrukser... Anonymkode: d9225...187
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #6 Skrevet 4. mai 2018 33 minutter siden, softetrollet said: Rundt andre uke i mai Da tester du jo altfor tidlig.. Test tidligst noen dager før forventet mens Anonymkode: d9225...187 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #7 Skrevet 4. mai 2018 Ja, det har betydning. Når testen får sugd opp det den skal så kommer det også nok hcg til å slå ut på testen (om man er gravid). Blir den holdt nedi halve tiden, så rekker den ikke å suge opp så mye den krever. Men, du tester for tidlig. Prøv å vent så nærme mensen skal komme som mulig. Tidligst et par dager før. Anonymkode: 0e21c...d0b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå