AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Hei! Er ei jente på 21 år som går på høgskole. Jeg opplever det sosiale i klassen som ganske vanskelig. Jeg føler ikke jeg har klart å bygge opp en god relasjon til dem, til tross for at dette er vårt andre år i sammen. Jeg blir invitert på fest og sånt, men føler at det ofte blir til at jeg er alene. Det første året da jeg gikk her ble jeg ikke invitert på vors. Dette var hos spesielt ei jente. Nå har hun begynt å snakke til meg om at jeg ikke skal føle meg utenfor, men med en gang samtalen er over blir jeg utelatt igjen. Man kan på en måte si at jeg føler hun er grunnen til at det har blitt slik det har blitt. Jeg jatter likevel med når hun sier at hun digger meg, når jeg skjønner at hun ikke gjør det. Hun inviterer meg fortsatt ikke når det er vors hos henne. Jeg prøver å snakke med dem, men får ofte lite respons tilbake. Dette tærer veldig på selvtilliten min. Jeg vet ikke selv hva det er jeg gjør galt, jeg ser på meg selv som en veldig sosial jente, men alt blir bare vanskelig med denne gjengen. Det virker jo både som at de liker meg, men at de ikke liker meg hvis dere forstår.. Har noen noe tips for hva jeg kan gjøre? Er det noe galt med meg? Anonymkode: f1ed1...a70
Gjest AvocadoMelon Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Noen dynamikker bare passer man ikke med. Hva med å bli kjent med en eller 2 til og begynne med får å føle seg mer inn med gruppa? Er ikke altid lett å bli kjent med en stor gruppe mennesker samtidig. Jeg er sånn, vil heller bli kjent med folk en og en som igjen gjør med tryggere på gruppa etterhvert som man kjenner flere.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 Hvor i landet studerer du? Jeg følger nøyaktig det samme Anonymkode: ffb18...756 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 Sånn hadde jeg det også, noen mennesker går bare ikke sammen. Prøv å bli kjent med noen nye
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #6 Skrevet 4. mai 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i landet studerer du? Jeg følger nøyaktig det samme Anonymkode: ffb18...756 Lillehammer😊 Anonymkode: f1ed1...a70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå