AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Var der i sommer og ble veldig imponert av varehuset. Ga mersmak. Hamstret med meg en del av det tykkeste de hadde da. Det var en 100den i mikrofiber. Strl. XxL var faktisk lange nok og vel så det. Tror jeg ga 49sek for 2pack. Men har de noen andre om vinteren i f. Eks ull eller bomull? Ev. Er de bra og lange nok i størrelsen? Pris? Anonymkode: 7a871...362
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Var der i sommer og ble veldig imponert av varehuset. Ga mersmak. Hamstret med meg en del av det tykkeste de hadde da. Det var en 100den i mikrofiber. Strl. XxL var faktisk lange nok og vel så det. Tror jeg ga 49sek for 2pack. Men har de noen andre om vinteren i f. Eks ull eller bomull? Ev. Er de bra og lange nok i størrelsen? Pris? Anonymkode: 7a871...362 Det er, takk og pris, lenge til vinteren, så det gidder jeg ikke å ofre en tanke. Forøvrig koster det såpass mye å dra dit at du kan kjøpe Wolford strømpebukser her hjemme og likevel spare penger. Anonymkode: 403ac...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå