Gjest tigresa Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Noen som kan anbefale meg produkter eller behandlinger for store porer? Har prøvd en del behandlinger med MD,Nimune osv uten at jeg ser så mye resultat. Noen som har prøvd Clinique sin Pore Minimizer? Tips mottas med takk..
smil Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Så MD hjalp ikke? Tok du bare salongbehandlig da, eller brukte du produktene hjemme også?
Gjest Tigresa Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Tok begge deler. Altså det hjalp jo een del på hudkvaliteten generellt, og det reduserte jo også porene. Men mine porer er ganske store, spesielt på nesen, så hadde ønska meg noe med enda bedre effekt..
Scheherazade Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Jeg har prøvd Cliniqueserien. Den vanlige lotionen merket jeg ikke noe særlig effekt av, bortsett fra, med litt velvilje, at huden ble litt mattere. Det jeg imidlertid liker er Instant Perfectoren deres. De har den på Strawberrynet under make up. Pga dumme frames får jeg ikke linket direkte :-x Det er en krem som skjuler porene meget bra, den nærmest fyller de igjen på en måte? Er ikke ment som et behandligsprodukt, mer et skjule-produkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå