leslie Skrevet 13. august 2002 #1 Skrevet 13. august 2002 neon flere enn meg som gruer seg til skolestar arbeidsgaer pg harde kår igjen!!??? jaja nå blir det å leve på tørt bræd og vann-sommerferien er over og livet tar til å bli hardt igjen! må virkelig si jeg gruer meg
Gjest LoisLane Skrevet 13. august 2002 #3 Skrevet 13. august 2002 Nei, jeg skal begynne å jobbe igjen. Det jeg ønsker meg aller mest er å ta mer skole!
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2002 #4 Skrevet 14. august 2002 er det noen her inne som er interrisert i å kjøpe skolebøker fra slettet... Minner om at det ikke er lov å legge ut annonser i forumet. Bruk heller markedsplassen til slike formål. @lfa (mod)
*Stylish* Skrevet 14. august 2002 #5 Skrevet 14. august 2002 Gruer meg?? dekker ikke det jeg føler en gang. Ny skole og alt. Sommerferien i år har gått utrolig fort. Kunne ha vært dobbelt så lang for min del.
bompi Skrevet 14. august 2002 #6 Skrevet 14. august 2002 Har ikke hatt sommerferie jeg, så jeg gruer meg litt... drevet med studier i hele sommer også... blir hardt å ta fatt IGJEN... får 10 dagers fri nå da, det hjelper vel litt Men, for dere som har hatt lang ferie vil jeg tro det er deilig å komme igang med noe igjen
Vala Skrevet 14. august 2002 #7 Skrevet 14. august 2002 Gleder meg jeg!! :o :D Dette året skal jeg selvfølgelig være mye flinkere til å lese jevnt gjennom hele året! Jada!
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 14. august 2002 #8 Skrevet 14. august 2002 Gleder meg! Allerede kjøpt inn skolesaker! :D
Gjest Tristessa Skrevet 14. august 2002 #9 Skrevet 14. august 2002 Uff, jeg vet ikke helt jeg... :-? Gleder meg til å komme inn i rutinene igjen, stå opp til normal tid om morgenen og treffe klassen, men på den annen side vet jeg ikke helt hvor godt jeg kommer til å takle presset dette året... Får se når den tid kommer, helt enkelt og greit. Men forstår dem som gruer seg...
Gjest Virvel Skrevet 14. august 2002 #10 Skrevet 14. august 2002 Å si at jeg gruer meg er ikke i nærheten av å beskrive hva jeg føler... Jeg har vært utslitt siden nyttår, og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg i gjennom dette siste året.
Kid-a Skrevet 14. august 2002 #11 Skrevet 14. august 2002 Hvis du er sliten, bør du vel finne ut hva som gjør deg sliten, og jobbe derifra? Pass på å ikke slit deg helt ut, prioriter avgangsfagene... (du går forsatt vgs?). Snakk med lærerne og forklar situasjonen din...
Gjest Virvel Skrevet 15. august 2002 #12 Skrevet 15. august 2002 Kid-a: Det er siste året, så alt er avgangsfag... Jeg har snakket med klassestyreren min flere ganger, men hun er så firkantet at jeg tror det er umulig for henne å forstå Jeg prøver å pønske ut noe lurt som kan gi meg mer energi... Jeg er i hvert fall nødt til å begynne å trene igjen, ellers kommer jeg til å flate ut lenge før juleferien...
Kid-a Skrevet 15. august 2002 #13 Skrevet 15. august 2002 Hadde det på samme måte i hele fjor. Jeg stresset og stresset, og det gikk greit med fagene... selv om jeg egentlig ikke gjorde noe som helst, ble jeg kjempesliten. En forferdelig følelse! Så kom ferien... som jeg har brukt på å sove... nå har skolen begynt, og etter to dager er jeg helt utslitt. Har du det på samme måte? Jeg tror det er en god ide å starte treningen igjen. Da får du mer energi, bedre samvittighet, og du får brukt kroppen din. I tillegg tror jeg det er viktig med rutiner... spis faste måltider. Prøv å ta deg fri om kveldene, gjør leksene på ettermiddagen. Dette fungerer for meg, iallfall blir saker og ting litt bedre av det. Synd at det skal være sånn!!! Særlig når folk ikke forstår hvordan det er...
Gjest Virvel Skrevet 17. august 2002 #14 Skrevet 17. august 2002 Jepp, akkurat sånn er det for meg også. Jeg har alltid gjort det bra på skolen, "tar ting lett" som de sier. Helt utrolig at man kan bli så sliten når man egentlig ikke gjør noen ting...hehe. Jeg er klar over at jeg må gjøre noe for å snu dette her nå. Jeg merker at jeg har blitt usannsynlig lat...
Guess What! Skrevet 18. august 2002 #15 Skrevet 18. august 2002 Jeg går med blanda føleser. Mest av alt om de er mangen ålreite folk og lærere! Men det går alltis bra skal vi se... Hva er det folk skal gå på?
Gjest Tristessa Skrevet 18. august 2002 #16 Skrevet 18. august 2002 VK1 allmenne fag for min del, med de kjekke studieretningsfagene samfunnskunnskap, samfunnsøkonomi, rettslære og tre timer engelsk... Tror det blir greit nok, begynner i morgen, og merker sommerfuglene i magen!
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2002 #17 Skrevet 18. august 2002 lily vil du da kjøpe bøkene mine?? har samfunnsfag bland annet osv...... bare si fra! selger dem veldig så rimelig!
Gjest Diva Skrevet 19. august 2002 #18 Skrevet 19. august 2002 Aiaiai! Nå er det på`n igjen. Skal snart på skolen... Yikes! Lurer på hva jeg har begitt meg ut på.... Lykke til alle som begynner på skolen i dag ihvertfall! Klem, Kattepus :D
Gjest Tristessa Skrevet 19. august 2002 #19 Skrevet 19. august 2002 Hehe, tror det er litt sent å kjøpe bøker nå gjest... Skal kjøpe mine i dag jeg..
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2002 #20 Skrevet 19. august 2002 ok"prøvde bare å hjelpe til jeg! svarte dge på personlig meldinger også at jeg bor i oslo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå