AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Hvis det hadde blitt en spørreundersøkelse, hvilket type sted tror dere ville fått flest fornøyde ungdommer? De som bor i bygda eller de som vokser opp i større by? Og hvem "lykkes" generelt mest i livet? Mitt inntrykk er at flest vil til byen. Fordi, det er mer aktivitetstilbud, mer venner å velge i, lettere å få seg jobb, alt er nært. Anonymkode: e64c1...5fd
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 Jeg som ungdom kommer fra bygda, og vil helst til byen. Anonymkode: e332f...596
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Dette er jo ikke noe å gå rundt å lure på. Vi har allerede fasiten. Flere og flere flytter til byen, færre og færre blir igjen på bygda. Har pågått i mange tiår. Anonymkode: 1834c...c19 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvis det hadde blitt en spørreundersøkelse, hvilket type sted tror dere ville fått flest fornøyde ungdommer? De som bor i bygda eller de som vokser opp i større by? Og hvem "lykkes" generelt mest i livet? Mitt inntrykk er at flest vil til byen. Fordi, det er mer aktivitetstilbud, mer venner å velge i, lettere å få seg jobb, alt er nært. Anonymkode: e64c1...5fd Det er forskjell på hva folk velger å gjøre selv, og hva de tror er best for folk flest. Jeg tror for eks at mange ville trivdes best i byer med mer folk, mer aktiviteter osv. Men personlig flyttet jeg til landet. Hvem som lykkes kommer mer an på faktorer som oppvekst, evt sykdom, medfødte og tillærte evner osv. De som er friske, stabile, har noe intelligens og er motiverte kommer seg lengre enn andre som regel, uansett om de vokser opp i by eller bygd Anonymkode: 5be65...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå