AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Er det flere som har det slik? Ingenting er faktisk bedre enn å føle at en starter nytt kapittel. Som for eksempel å flytte, eller endelig få en jobb du ville ha. Man får helt nye mennesker inn i livet og ser et helt nytt sted. Da er det lettere å glemme alt du bekymret deg over der du var. Skjønner dere hva jeg mener? Man får på en måte nye vaner på nye steder. Anonymkode: 6684a...520 2
Gjest Hold the door Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det flere som har det slik? Ingenting er faktisk bedre enn å føle at en starter nytt kapittel. Som for eksempel å flytte, eller endelig få en jobb du ville ha. Man får helt nye mennesker inn i livet og ser et helt nytt sted. Da er det lettere å glemme alt du bekymret deg over der du var. Skjønner dere hva jeg mener? Man får på en måte nye vaner på nye steder. Anonymkode: 6684a...520 Liksom, de gangene jeg får en ny blomsterbukett på bordet føler jeg en oppfriskelse. Det er liksom som om det er en kontrast fra den gamle til den nye blomsten. Veldig vanskelig å forklare. Skjønner du hva jeg mener? Altså det er ny blomsterbukett på bordet og jeg føler at det er ny duft, nye farger, osv. Skjønner du??????????? Forstår du????? VIKTIG!!!!! Anonymkode: 8548a...e5f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Liksom, de gangene jeg får en ny blomsterbukett på bordet føler jeg en oppfriskelse. Det er liksom som om det er en kontrast fra den gamle til den nye blomsten. Veldig vanskelig å forklare. Skjønner du hva jeg mener? Altså det er ny blomsterbukett på bordet og jeg føler at det er ny duft, nye farger, osv. Skjønner du??????????? Forstår du????? VIKTIG!!!!! Anonymkode: 8548a...e5f 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Amen. Anonymkode: 47046...203 Jeg er ikke overrasket. Forventet egentlig ikke stort at annet en folk som vil ha likes eller må komme med barnsligheter Anonymkode: 6684a...520
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå