AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Jeg har hatt det slik hele livet. Er det rett og slett bare slik jeg er? Jeg har jo prøvd å kjempe bort dette, men jo mer jeg kjemper i mot jo mer kommer følelsene der. Venninnene mine koser seg i hverandres selskap. De klarer å leve i nuet og stresser ikke rundt å finne en kjæreste. Jeg stresser heller ikke med kjæreste. Men jeg blir stresset når jeg liker noen. Det jeg gjør er å forsøke å ignorere forelskelsen. Jeg gjorde det med han her og, og ender opp med å ikke vite noen ting. Jeg tenker også at han nok bare ghoster meg, slik som det virker som at menn gjør, og for å ungå dette, var det tyrggest å ikke vise interesse tilbake. Innspill? Anonymkode: b0ca8...3cc
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Jeg glemte jo dette med å bli ensom. Saken er at jeg tenker på han, føler av og til at nå slipper det kanskje taket. Men så kommer de tilbakem og jeg får sommerfugler i magen så jeg nesten går på do jeg skulle bare ønske at han var her, at vi elte et liv sammen. Men så er spørsmålet, hadde det blitt noe godt forhold når jeg mest sannsynlig bare hadde ventet på å bli dumpet? Tror ikke det. Anonymkode: b0ca8...3cc
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 er enig at det kan være ensom ike en god følelse i det hele tatt. Anonymkode: e5baa...153
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 Kanskje følelsen blir litt forsterket av at du ikke følger følelsene dine? Du har jo ikke reellt blitt avvist (eller det motsatte) så da blir det aldri noen sluttstrek. Anonymkode: ffac9...860
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje følelsen blir litt forsterket av at du ikke følger følelsene dine? Du har jo ikke reellt blitt avvist (eller det motsatte) så da blir det aldri noen sluttstrek. Anonymkode: ffac9...860 Nettopp. TS. men jeg føler ikke at det er innafor å ta kontakt nå, for vi er på så forskjellige planer i livet og langt unna hverandre. Men det er sannsynlig at vi kommer til og krysses igjen. Anonymkode: b0ca8...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå