Gå til innhold

Fuktgivende (ikke protein) balsam eller kur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en fuktgivende balsam eller kur til bruk etter proteinkur, men vet ikke hva (bortsett fra at jeg ikke vil ha noe i krukke, det er så klønete i dusjen). Jeg har nemlig to proteinkurer, men ingenting som gir fuktighet, og til og med balsamene mine er proteingivende...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Den beste jeg har prøvdt hitill er Joico Altima Moisturizing Conditioner,men den tror jeg du har prøvdt Lilith..??Domt at du ikke har fått fleresvar fordi du kommer med så mange råd til oss....Jeg bruker den som en Leave-in conditioner.

Skrevet

Ikke krukke nei... det var nemlig tipset mitt.

Jeg har brukt kur på krukke fra Redken Clear Moisture en liten stund og var kjempefornøyd.

Tenker balsamen derfra er forsøket verdt.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd Altima; det jeg har prøvd fra Joico, har vært i K-Pak-serien. Lukter Altima-balsamen også banan?

@Suzy: jeg har en balsam fra Toni&Guy i krukke, og banner hver gang jeg skal bruke den. Muligens er det noe galt med motorikken?

Skrevet

@Suzy: jeg har en balsam fra Toni&Guy i krukke, og banner hver gang jeg skal bruke den. Muligens er det noe galt med motorikken?

*fniser*

Men hva med balsamen i denne serien - ser ut som den er i flaske?

Er ikek du glad i Sebastian? Ser at de har fått det på Lookfantastiv også nå...

Skrevet

De har fått NOEN ting fra Sebastian, men typisk nok ikke Shaper-serien :( Da hadde jeg bestilt volumbalsamen på flekken, den er helt fantastisk! :)

Tror jeg skal prøve å bruke volumbalsamen til T&G til Extreme-kuren, og se om det funker før jeg kjøper enda en kur, og i så fall skal Clear Moisture testes ut. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei ,Altima lukter ikke så sterkt som den K- pack.synes den er god jeg .

Gjest Étoile
Skrevet

Clear moisture balsamen er god, men håret blir veldig mykt og glatt, noe du kanskje ikke er så glad for?

Hva med Kerastase Resistance balsamen?

Ellers er Joico moisturizer veldig god, men stinker ganske heftig banan...

Skrevet

Resistance-balsamen er en proteinbombe (og det er alle produktene jeg bruker, av en eller annen grunn). Håret mitt liker proteiner, og har aldri blitt tørt av det, men nå har jeg akkurat kjøpt kuren i Redken Extreme, og det sies jo at man skal avslutte med fuktighet? Jeg har ikke prøvd den enda, da... :roll:

Skrevet

Jeg endte opp med å bestille Moisturizeren fra Joico på nytt. Riktignok lukter den banan, men ikke fullt så kvalmende som K-Pak-produktene. Men luktmessig er det lite som slår Redken Extreme! :)

Gjest Daniella_
Skrevet
Jeg endte opp med å bestille Moisturizeren fra Joico på nytt. Riktignok lukter den banan' date=' men ikke fullt så kvalmende som K-Pak-produktene. Men luktmessig er det lite som slår Redken Extreme! :)[/quote']

Har Joico en moisturiser?

Hva heter den? :-?

Skrevet
Har Joico en moisturiser?

Hva heter den? :-?

Den heter Moisturizer :) og er perfekt til bruk etter K-pak, som kan gjøre håret tørt (eller andre proteinkurer). Lukter også banan, men ikke fullt så søtt som K-paken.

Skrevet

Jeg er også ute etter en ny "fuktbombe"...

Den Moisturizeren; heter den "Joico intensive moisture treatment"? Det var den jeg kunne finne på LF som lignet mest...

Skrevet

Jepp, det er den, men på tuben står det vel Moisturizer med blå skrift? Denne!

Skrevet

Ofte kan det lønne seg å se nærmere på ting ;)

Takk :-)

Gjest the imp
Skrevet

Den Moisturizeren fra Joico er utrolig god. Ja, den lukter litt kvalmt av banan, men den gjør i alle fall håret mitt utrolig fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...