Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er ca timespris man må betale til rørleggeren?

Anonymkode: 9d074...831

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir det mer enn kr 1000,- pr time inkl mva?

AnonymBruker
Skrevet

Rørleggeren vi bruker tar 600kr t, men det er utstyret han bruker som koster. Betalte 600kr for en liten mutter i fjor 🙈

Anonymkode: 882a0...f08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rørleggeren vi bruker tar 600kr t, men det er utstyret han bruker som koster. Betalte 600kr for en liten mutter i fjor 🙈

Anonymkode: 882a0...f08

Takk for svar :)  Er Mva inkludert i de 600,-?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nettopp en rørlegger her for å montere ned gammel dusj og montere opp en ny. 800 kr timen kosta det. Brutalt. Lang tid tok det også - ble fakturert for 5 timers arbeidstid.

Anonymkode: e0ecc...c25

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde nettopp en rørlegger her for å montere ned gammel dusj og montere opp en ny. 800 kr timen kosta det. Brutalt. Lang tid tok det også - ble fakturert for 5 timers arbeidstid.

Og da var mva ikke inkludert!

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da var mva ikke inkludert!

Takk for svar. Da vet jeg at jeg må regne med at det koster i overkant av kr 1000,- pr time. Jeg fryktet at det ville være enda dyrere pr time.

Skrevet

I praksis blir det mye dyrere enn 1000 kroner per time. Alt av materialer rørleggeren bruker vil bli fakturert deg med 10x innkjøpspris :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, prt90 skrev:

I praksis blir det mye dyrere enn 1000 kroner per time. Alt av materialer rørleggeren bruker vil bli fakturert deg med 10x innkjøpspris :)

Takk for råd :)  Nå har regningen kommet, og jeg ble svært positivt  overrasket over sluttsummen. Jeg fikk også rabatt på noen av delene :)  Timesprisen var på i  underkant av kr 1000,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...