Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Carressa
Skrevet
1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Null kvalitet og sjel. Mye programert dritt. Forskjellen på Justin Bieber og Richard Marx klarer du vel å skille kvalitetsmessig selv om du er altetende... Richard Marx var 80-tallets Bieber, men musikken var bare bedre...

Det blir å skjære alle over en kam, syns jeg. Det finnes jo masse kvalitetsmusikk på topplistene. Adele har hatt 13 sanger inne på Billboard, Beatles 71, Elvis hadde hele 108 og selv Iron Maiden har hatt 27 sanger inne på den lista. Så da koker det vel bare ned til personlig preferanse. 

Skrevet (endret)
18 minutter siden, Carressa skrev:

Det blir å skjære alle over en kam, syns jeg. Det finnes jo masse kvalitetsmusikk på topplistene. Adele har hatt 13 sanger inne på Billboard, Beatles 71, Elvis hadde hele 108 og selv Iron Maiden har hatt 27 sanger inne på den lista. Så da koker det vel bare ned til personlig preferanse. 

Jeg snakker om i dag. Det meste er dritt. Det er VG-lista jeg referer til, fordi det var det du skrev, ikke Billboard.

Endret av Mr. Kilmister
Gjest Carressa
Skrevet
3 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Jeg snakker om i dag. Det meste er dritt.

Noe er dårlig kvalitet, ja. Jeg er uenig i at det meste er dritt. Det som er dritt i dine øyne kan være gull i andres, og omvendt. Men takk for svar. :) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hun er fantastisk bra og er en artist som har blitt og kommer til å bli coveret inn i evigheten fordi musikken holder seg.

"I will always love you" - coveret av Witney Huston ble jo kjempekjent selv om orginalen av Parton er veldig fin.

Anonymkode: 7d5bb...39a

Sikkert blitt covret, men hun har også Covret mange sanger. 

Skrevet
1 time siden, Carressa skrev:

Iron Maiden er heller ikke det beste jeg har hoert, selv om de er bra. Men skal jeg peke ut det metal-bandet jeg mener er best er det vanskelig å komme forbi Dio. Altså, kan jeg komme på mange metal band jeg synes er bedre enn Iron Maiden,selv om jeg ikke akkurat ser på dem som daarlige. Number of the beast og de skivene der er jo klart likevel en tydelig preferanse, selvsagt. 

Elvis Presley synes jeg bare er oppskrytt. Eneste jeg liker veldig godt er laata 'Fountain of love', og 'jailhouse rock'. 

Skrevet

Trudde tråden handlet om at hun var dau jeg, så da måtte jeg inn å myse litt 😳

Jeg hører ikke på henne og jeg har aldri misunt henne kroppen og håret heller 😛

Skrevet

Elsker henne! Tekstene, stemmen og personligheten. 

Skrevet
8 timer siden, EvaLena skrev:

Trudde tråden handlet om at hun var dau jeg, så da måtte jeg inn å myse litt 😳

Jeg hører ikke på henne og jeg har aldri misunt henne kroppen og håret heller 😛

Jeg tror hun er fin som person. Det var mer musikken jeg var opptatt av, ikke utseendet eller personlighet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...