Mari Y Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Kan ikke si jeg liker musikken så veldig godt. Musikken er mye mer doell og kjedelig enn jeg hadde ventet. Noen tanker?
Mr. Kilmister Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Hør heller på Marius og Tinitus da, eller hva faen de heter. Du har Deep Purple og, det er kvalitet... 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 Flott kvinne og artist. Dagens artister kan ikke sammenlignes. Anonymkode: 14dd8...bff 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, Mari Y skrev: Kan ikke si jeg liker musikken så veldig godt. Musikken er mye mer doell og kjedelig enn jeg hadde ventet. Noen tanker? Tenker at musikken hennes kanskje ikke er "din tid" eller din smak. Hvorfor hadde du forventninger? Det er mange som har hyllet denne artisten i mange år - og som gjør det enda - så hvorfor kommer du nå og kritiserer? Hør på noe annet. Folk har forskjellig smak Anonymkode: e261a...4b8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 Elsker Dolly Parton og tekstene hennes! Anonymkode: 28889...c06 2
Mari Y Skrevet 3. mai 2018 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Hør heller på Marius og Tinitus da, eller hva faen de heter. Du har Deep Purple og, det er kvalitet... Hoerer da ikke på Marcus og Martinius, jeg da, smarten. Proev igjen 😉. Deep Purple er nok noe naermere, men jeg bruker omtrent hele dagen på aa hoere på musikk. Mange band som folk flest ikke har hoert om en gang.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 "Stand by your man" med Dolly Parten lurer fram en tåre i øyekroken hver gang jeg hører den. Anonymkode: 14dd8...bff
Mr. Kilmister Skrevet 3. mai 2018 #8 Skrevet 3. mai 2018 6 minutter siden, Mari Y skrev: Hoerer da ikke på Marcus og Martinius, jeg da, smarten. Proev igjen 😉. Deep Purple er nok noe naermere, men jeg bruker omtrent hele dagen på aa hoere på musikk. Mange band som folk flest ikke har hoert om en gang. Ø
Mari Y Skrevet 3. mai 2018 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev: Ø Nettopp. Som Skinny Puppy, alien sex fiend. Osv.
Mr. Kilmister Skrevet 3. mai 2018 #10 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, Mari Y skrev: Nettopp. Som Skinny Puppy, alien sex fiend. Osv. Smarten😊
Mari Y Skrevet 3. mai 2018 Forfatter #11 Skrevet 3. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at musikken hennes kanskje ikke er "din tid" eller din smak. Hvorfor hadde du forventninger? Det er mange som har hyllet denne artisten i mange år - og som gjør det enda - så hvorfor kommer du nå og kritiserer? Hør på noe annet. Folk har forskjellig smak Anonymkode: e261a...4b8 Tiden har lite aa si. Det kan vaere alt ifra Bach til heavy metal. Det eneste jeg ikke liker med moderne musikk er at det er over-produsert
Mari Y Skrevet 3. mai 2018 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, Mr. Kilmister skrev: Smarten😊 Og de fleste av disse har folk knapt hoert om. Dvs jeg hoerer på musikk så mye at jeg også hoerer på band den allmenne befolkning ikke engang kjenner til. Ergo, hva som er mainstream, VG-lista, osv. Er bare fullstendig uinterressant. Billboard-listene går meg fullstendig hus forbi. Takk og lov.
Mr. Kilmister Skrevet 3. mai 2018 #13 Skrevet 3. mai 2018 7 minutter siden, Mari Y skrev: Og de fleste av disse har folk knapt hoert om. Dvs jeg hoerer på musikk så mye at jeg også hoerer på band den allmenne befolkning ikke engang kjenner til. Ergo, hva som er mainstream, VG-lista, osv. Er bare fullstendig uinterressant. Billboard-listene går meg fullstendig hus forbi. Takk og lov. Det er jeg enig i. Vg-lista har bare dritt. Da får du høre på Styx da...
Mari Y Skrevet 3. mai 2018 Forfatter #14 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev: Det er jeg enig i. Vg-lista har bare dritt. Da får du høre på Styx da... Ja, ikke umulig, det.
Mr. Kilmister Skrevet 3. mai 2018 #15 Skrevet 3. mai 2018 32 minutter siden, Mari Y skrev: Ja, ikke umulig, det. Eller Gentle Giant for eksempel...
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mai 2018 #16 Skrevet 3. mai 2018 Disse 2 liker jeg av henne Men kan anbefale Depeche Mode
Gjest Carressa Skrevet 3. mai 2018 #17 Skrevet 3. mai 2018 1 time siden, Mari Y skrev: Og de fleste av disse har folk knapt hoert om. Dvs jeg hoerer på musikk så mye at jeg også hoerer på band den allmenne befolkning ikke engang kjenner til. Ergo, hva som er mainstream, VG-lista, osv. Er bare fullstendig uinterressant. Billboard-listene går meg fullstendig hus forbi. Takk og lov. 53 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Det er jeg enig i. Vg-lista har bare dritt. Da får du høre på Styx da... Beklager at jeg blander meg og sporer av, men jeg har aldri skjønt greia med at populærmusikk er så upopulært hos noen? I visse miljøer er det liksom kult å hate topplister. Hva er grunnen til at dere synes VG-lista som helhet er uinteressant og dritt? Jeg spør bare av nysgjerrighet da jeg selv er veldig altetende innen musikk.
Mr. Kilmister Skrevet 3. mai 2018 #18 Skrevet 3. mai 2018 (endret) 13 minutter siden, Carressa skrev: Beklager at jeg blander meg og sporer av, men jeg har aldri skjønt greia med at populærmusikk er så upopulært hos noen? I visse miljøer er det liksom kult å hate topplister. Hva er grunnen til at dere synes VG-lista som helhet er uinteressant og dritt? Jeg spør bare av nysgjerrighet da jeg selv er veldig altetende innen musikk. Null kvalitet og sjel. Mye programert dritt. Forskjellen på Justin Bieber og Richard Marx klarer du vel å skille kvalitetsmessig selv om du er altetende... Richard Marx var 80-tallets Bieber, men musikken var bare bedre... Endret 3. mai 2018 av Mr. Kilmister 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #19 Skrevet 3. mai 2018 Nei, hun er fantastisk bra og er en artist som har blitt og kommer til å bli coveret inn i evigheten fordi musikken holder seg. "I will always love you" - coveret av Witney Huston ble jo kjempekjent selv om orginalen av Parton er veldig fin. Anonymkode: 7d5bb...39a
Mr. Kilmister Skrevet 3. mai 2018 #20 Skrevet 3. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: "Stand by your man" med Dolly Parten lurer fram en tåre i øyekroken hver gang jeg hører den. Anonymkode: 14dd8...bff Det er Tammy Wynette... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå