AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Del Skrevet 3. mai 2018 Dumt spørsmål sikkert, Men jeg skal på et møte på Eidsvollbygningen snart, og lurer på om det er parkering der for besøkende? Avgift? Må bare vurdere om jeg skal kjøre eller ta toget. Aldri vært der eller i området før. Anonymkode: 265ca...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Del Skrevet 3. mai 2018 Stor gratis parkeringsplass rett ved, ikke så mye mennesker heller til vanlig. Er forøvrig en fin togtur også, kanskje litt i underkant av en km å gå, langs en koselig vei. Anonymkode: 282cb...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Del Skrevet 3. mai 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stor gratis parkeringsplass rett ved, ikke så mye mennesker heller til vanlig. Er forøvrig en fin togtur også, kanskje litt i underkant av en km å gå, langs en koselig vei. Anonymkode: 282cb...2cd Takk for svar! Da får jeg sjekke hva som lønner seg tidsmessig Anonymkode: 265ca...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Del Skrevet 3. mai 2018 Spørs jo hvor du kjører i fra, men fra Oslo tar jo toget kort tid. Stasjonen heter Eidsvoll Verk og som nevnt er det en liten gåtur (ca 20 minutter) til selve bygningen. Det går også buss hvis man heller vil det. Toget tar en halvtime (går vel hver halvtime mener jeg). Bil fra Oslo Sentrum tar ca 50 minutter. Anonymkode: 4d282...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #5 Del Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørs jo hvor du kjører i fra, men fra Oslo tar jo toget kort tid. Stasjonen heter Eidsvoll Verk og som nevnt er det en liten gåtur (ca 20 minutter) til selve bygningen. Det går også buss hvis man heller vil det. Toget tar en halvtime (går vel hver halvtime mener jeg). Bil fra Oslo Sentrum tar ca 50 minutter. Anonymkode: 4d282...ac5 Kjører fra Drammen, vil tro det er bedre å ta toget! Ender nok opp med det, får tenke litt praktisk; kan jobbe på toget også. Gåtur på 20 min er ikke langt. Har godt av det. Anonymkode: 265ca...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #6 Del Skrevet 3. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjører fra Drammen, vil tro det er bedre å ta toget! Ender nok opp med det, får tenke litt praktisk; kan jobbe på toget også. Gåtur på 20 min er ikke langt. Har godt av det. Anonymkode: 265ca...5c7 Da ville jeg iallefall ha tatt toget. Direktetog som tar 1t 7 min. Ser det koster litt (250kr en vei) men med tanke på alle bompengene og slikt vil det lønne seg. (og hvis det er i jobbsammenheng får du vel uansett reisen dekket) Vet jo ikke når tid på døgnet det er snakk om, men havner du i rushtrafikken til eller fra så tar det jo lang tid med bil. Ser google sier 1t 25 min med bil (uten trafikk) Anonymkode: 4d282...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #7 Del Skrevet 3. mai 2018 Bare husk å gå av på Eidsvoll verk, ikke Eidsvoll (er noen som brenner seg på den). Du finner sikkert veien på Google maps. Du skal motsatt vei av Rema 1000. Etter en liten stubb svinger det en vei av hovedveien (på høyre side). Den kan du følge. Går parallelt med hovedveien bare mye mindre trafikk. Ikke mulig å gå feil da det bare er rett fram. Egentlig et veldig koselig område å gå tur i. Jorder og gamle staselige gårder. Er meldt nydelig vær fremover og, så jeg ville satset på tog. Tar stortsett alltid tog selv om jeg skal fra Eidsvoll verk og inn til byen. Anonymkode: 282cb...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå