AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #81 Del Skrevet 3. mai 2018 Herreminskaper... her tror jeg det ikke er huset, nytt nabolag 15 min fra der dere bodde før, at du ikke får hjelp til å henge opp en lampe som er problemet. Her tror jeg du burde ta deg en tur til fastlegen og få deg skikkelig seriøst hjelp! Anonymkode: 76648...0e3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #82 Del Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herreminskaper... her tror jeg det ikke er huset, nytt nabolag 15 min fra der dere bodde før, at du ikke får hjelp til å henge opp en lampe som er problemet. Her tror jeg du burde ta deg en tur til fastlegen og få deg skikkelig seriøst hjelp! Anonymkode: 76648...0e3 Hvorfor i all verden tror du det? Det handler om at jeg ikke trives i det nye huset.. Anonymkode: 50a39...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #83 Del Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herreminskaper... her tror jeg det ikke er huset, nytt nabolag 15 min fra der dere bodde før, at du ikke får hjelp til å henge opp en lampe som er problemet. Her tror jeg du burde ta deg en tur til fastlegen og få deg skikkelig seriøst hjelp! Anonymkode: 76648...0e3 Det var stygt sagt.. Det handler ikke om dette i det hele tatt Anonymkode: 50a39...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #84 Del Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden tror du det? Det handler om at jeg ikke trives i det nye huset.. Anonymkode: 50a39...615 Du har bodd der i 7!!!!!!!!! dager.... hva i all verden forventa du? Anonymkode: 76648...0e3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #85 Del Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var stygt sagt.. Det handler ikke om dette i det hele tatt Anonymkode: 50a39...615 Og når du tilogmed begynner å svare med to ganger på samme innlegg så sier det også sitt.. Anonymkode: 76648...0e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #86 Del Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og når du tilogmed begynner å svare med to ganger på samme innlegg så sier det også sitt.. Anonymkode: 76648...0e3 Ok... At du gidder å skrive noe om det i det hele tatt er rart for meg. Anonymkode: 50a39...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 3. mai 2018 #87 Del Skrevet 3. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboer er snekker, så han kan å fikse dette. Vi får en del penger i sommer, men det er ikke nok til alt..Vi får det til etter en stund, men jeg trives ikke. Det å ikke trives er et problem, og jeg tror ikke det har noe med at veggene er lilla. Det er noe med den store forandringen som jeg ikke liker. Ny plass, nye naboer, stress, masse mas, og hele tiden noe å gjøre.. Ts Anonymkode: 50a39...615 Å kjøpe hus er krise. Jeg håper du og dere kommer dere gjennom det. Det er vondt å miste naboene sine. Jeg har ikke noe smart å si akkurat nå annet enn at du må være nøye på søvn, kosthold og mosjon. Reis og besøk gamle venner , prøv å ha det litt moro. Prøv om du kan glemme at det ser fælt ut til mannen din blir klar til å sett igang med oppussing. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #88 Del Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok... At du gidder å skrive noe om det i det hele tatt er rart for meg. Anonymkode: 50a39...615 Ok.. Men kan du svare meg på spørsmålet jeg stilte?? Hva forventet du etter 7!!! Dager? Anonymkode: 76648...0e3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HederaHelix Skrevet 3. mai 2018 #89 Del Skrevet 3. mai 2018 Fokuser på hagen, da. Der er det mye som må gjøres om våren. Ingenting er bedre enn hagearbeid når tankene slår krøll på seg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #90 Del Skrevet 3. mai 2018 Da får jeg ta tiden til hjelp, så får bare malingen og resten av oppussingen vente. Jeg kommer til å heller bruke tid på andre ting framover, så får huset bli etter vært. Håper at dette er en reaksjon på alt stresse som har vært i det siste, og at ting blir bedre. Hvis forholdet og oppussingen går til helvete, så flytter jeg heller. Håper selvfølgelig at alt ordner seg, og jeg håper at jeg føler meg hjemme etter en stund. Ts Anonymkode: 50a39...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 3. mai 2018 #91 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden tror du det? Det handler om at jeg ikke trives i det nye huset.. Anonymkode: 50a39...615 Fastlegen kan ikke hjelpe deg. Du trenger ikke psykofarmaka. Men du trenger nok litt luft. Komme deg ut. Ha det moro. Bli kjent med hyggelige folk i nabolaget. Endret 3. mai 2018 av I Grosny 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #92 Del Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, I Grosny skrev: Å kjøpe hus er krise. Jeg håper du og dere kommer dere gjennom det. Det er vondt å miste naboene sine. Jeg har ikke noe smart å si akkurat nå annet enn at du må være nøye på søvn, kosthold og mosjon. Reis og besøk gamle venner , prøv å ha det litt moro. Prøv om du kan glemme at det ser fælt ut til mannen din blir klar til å sett igang med oppussing. Godt tips. Takk Anonymkode: 50a39...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #93 Del Skrevet 3. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok.. Men kan du svare meg på spørsmålet jeg stilte?? Hva forventet du etter 7!!! Dager? Anonymkode: 76648...0e3 Hehe, ville ikke svare på spørsmålet nei.. 😂👏 👋👋👋 Anonymkode: 76648...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #94 Del Skrevet 3. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her. Ja, jeg klager og jeg skammer meg som sagt. Jeg som alle andre ønsker å ha det fint med en gang, og jeg ønsker å trives i et hjem jeg har kjøpt. Men når jeg ikke finner roen så blir jeg stresset. Mulig jeg må komme meg mer ut av huset! Anonymkode: 50a39...615 Hva i all verden er det som får deg til å tro at alle vi andre har like urealistiske ønsker som deg? Jeg har årelang erfaring i det du står midt oppi nå. Vi har kjøpt det ene oppussingsprosjektet etter det andre, brukt år på å sette istand, solgt, tjent penger, og gått videre til neste prosjekt. Vi har bodd i hvert eneste hus mens vi har renovert. Vi har levd med spygrønn strietapet, nedslitt parkett, rosa bad og punkterte vinduer, og holdt helt greit ut, fordi vi visste at det skulle settes istand. Men oppi det hele måtte vi også leve et vanlig liv, med jobber og barn, så renoveringen måtte gjøres når vi hadde overskudd og penger. Det er sånn det er, hvis man ikke har ræva full av penger og kan overlate planer og husnøkkel til et arbeidslag, noe de færreste av oss har. Jeg synes du skal kutte ut å synes synd på deg selv for at ikke alt blir som du hadde tenkt når du hadde tenkt, og heller fokusere på hvor heldige dere har vært som har fått dere en bolig som dere kan sette deres eget preg på, og som, med utleiedel, i tillegg kommer til å fungere som en sparebøsse for dere. Mange unge i dag sliter med i det hele tatt å komme seg inn på boligmarkedet! Ja, det er lov å være lei seg, men det er også lov å bruke hodet og være rasjonell, og bli ferdig med å være lei seg. For hva oppnår du egentlig med det, annet enn å forsure stemningen hjemme, og gjøre tilværelsen enda verre enn du synes den er nå? Slutt å sutre, og fokusér framover! Anonymkode: e0eb7...ce9 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 3. mai 2018 #95 Del Skrevet 3. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det mener jeg også, men samboer utsetter og utsetter.. Jeg maser og driver på, mens han drikker øl og gir Faen! Jeg har mistet mye av respekten for han. Ts Anonymkode: 50a39...615 Det er et eller annet som skurrer i hvor fort alt skal gå i verden din. Du begynner å miste respekten for han fordi han ikke har kommet godt igang - etter 1 uke? Si meg, hvor travelt har du det egentlig? Her er det noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #96 Del Skrevet 3. mai 2018 Kjærevene, hva er det med deg? Dere har bodd der i EN uke. Det er mye stress før flytting og under flytting. Og du forventer at dere skal pusse opp med en eneste gang, bare dere to? Vi bodde oss til, før etter tre måneder begynte vi i det første rommet, gjorde oss helt ferdig før vi gikk over til neste. Ta deg sammen, TS, ikke verdens undergang å ikke pusse opp med en gang. Anonymkode: 53752...c94 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 4. mai 2018 #97 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjærevene, hva er det med deg? Dere har bodd der i EN uke. Det er mye stress før flytting og under flytting. Og du forventer at dere skal pusse opp med en eneste gang, bare dere to? Vi bodde oss til, før etter tre måneder begynte vi i det første rommet, gjorde oss helt ferdig før vi gikk over til neste. Ta deg sammen, TS, ikke verdens undergang å ikke pusse opp med en gang. Anonymkode: 53752...c94 Dere kjørte ett fornuftig løp. Det er lurt å roe ned litt. Oppussing trenger planlegging, planer og ideer modnes og blir bare bedre og bedre. Endret 4. mai 2018 av I Grosny 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #98 Del Skrevet 4. mai 2018 1 time siden, I Grosny skrev: Jeg tror dere kjørte ett fornuftig løp. Det er lurt å roe ned litt. Oppussing trenger planlegging, planer og ideer modnes og blir bare bedre og bedre. Det gjorde/gjør vi. Hver gang vi blir lei, tar vi en liten pause. I likhet med TS er det bare oss to som pusser opp. Likevel har vi klart totalrenovering av et bad, stue og nettopp begynt på ute fasaden på tre måneder. Det går fort når man har lyst. Det er ingen vits å presse seg til oppussing, ei heller stresse med det. Arbeidet går ikke fra en, men lysten/arbeidsgleden går fort vekk, og da ender det med at ingenting blir gjort. Anonymkode: 53752...c94 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #99 Del Skrevet 4. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så lyst til å begynne, men alle rundt meg mener at vi skal vente fordi vi driver med skole opp i alt. Vi har begge etterutdannet oss i voksen alder, og både familie og venner mener at vi må vente med å gjøre noe som helst. Jeg har på noen måter blitt påvirket av de, og jeg har derfor blitt litt likegyldig. Anonymkode: 50a39...615 Du er 29 år, du har ikke "etterutdannet deg i voksen alder", da måtte du vært minst ti år eldre. Du virker ikke å ta til deg noe av det som skrives her inne, du bare sutrer. Alvorlig talt ts, ta deg sammen! Anonymkode: 5436e...f64 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #100 Del Skrevet 4. mai 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Mulig jeg forklarte meg litt feil, men vi har penger til å pusse opp på sikt, men ikke nå. Vi må derfor vente til vi har tid å penger. Men det å vente, er noe herk fordi jeg trives ikke med fargene, interiøret og de upraktiske løsningene.. Vi kommer sikkert til å få det bedre etter en stund, men jeg føler meg ikke hjemme. Og jeg har alltid ønsket med et hus der jeg føler meg 100% hjemme, og der jeg har det bra. Jeg skammer meg, og jeg har sikkert ikke noe å klage over. Synes det er litt vanskelig å forklare, fordi jeg vet ikke selv hva jeg sliter med.. Ts Anonymkode: 50a39...615 Det koster lite å male vegger osv. Kan virke som det er noe dere burde prioritere for trivselen. Det er helt vanlig å bli deprimert i et oppussingsprosjekt Anonymkode: 9bffd...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå