AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Del Skrevet 3. mai 2018 Skal du rydde denne uka? Hvorfor/ hvorfor ikke? Anonymkode: 19e6a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Del Skrevet 3. mai 2018 ? Anonymkode: 19e6a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 3. mai 2018 #3 Del Skrevet 3. mai 2018 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Del Skrevet 3. mai 2018 Jeg rydder hele tiden ellers. Om jeg kjeder meg veldig liker jeg og gå ut og plukke tomflasker f.eks det er faktisk veldig enkelt å kaste ting i søpla, men folk er for enkle i huet til å skjønne dette, dessverre. Anonymkode: 7f239...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #5 Del Skrevet 18. mai 2018 Jeg leste en artikkel om dette for en stund siden. Godt over nitti prosent av all søppel i havet kommer opprinnelig fra elver i Asia. De bruker elver som søppel-plass, og lar alt søppelet sitt bare flyte nedover sammen med alt vannet. "Ute av synet, ute av sinn" liksom... Anonymkode: 283c5...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå