Gå til innhold

Er typen din romantisk, ta testen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg behøver ikke ta den testen, for å vite det :ler:

Skrevet
Jeg behøver ikke ta den testen' date=' for å vite det :ler:[/quote']

Nei, selfølgelig ikke. Men hvis du har lyst :wink: Ingen tvang.

Skrevet

Jeg får opp siden, men ser ikke testen...?

Skrevet
Jeg får opp siden' date=' men ser ikke testen...?[/quote']

Trykk på ECHOpromotion.

Står under Whats New

Gjest Anonymous
Skrevet
Ok, he might be a bit forgetful but overall he tries hard to keep you happy and has your best intentions at heart. Maybe try dropping a few more hints about that lovely necklace you saw in the jewellers, he’ll soon get the right idea!

Ikke bra nok.... Han får skjerpe seg. (men det viste jeg jo allerede før jeg tok den testen)

Skrevet

Hehe, samme resultatet fikk jeg ;) Tror aldri de blir så romantiske som vi vil.. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenk å kunne svart alternativ A på alle spørsmålene..... *drømme* :hjerte:

Skrevet
Tenk å kunne svart alternativ A på alle spørsmålene..... *drømme* :hjerte:

Ja.. ;) Men da hadde det kanskje blitt kjedelig? At det ikke ble noe overrasskende, romantisk, hvis han var det HELE tiden.. ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Min er det aldri.... Ville heller blitt skjemmet bort og dullet med som en prinsesse...

Skrevet

Hehe, må innrømme at JEG ikke er noen romantisk person :hoho:

Skrevet
Min er det aldri.... Ville heller blitt skjemmet bort og dullet med som en prinsesse...

Ja, forstår det er et savn om han aldri er det. Men eksen min var romantisk hele tiden, og det ble nesten patetisk og lite sjarmerende,,,

Skrevet

jeg skjønner ingenting jeg. Fikk "The saint" på mannen min, men svarte 2a´er og resten b og c, han er vel ikke akkurat romantisk, men så var jo ikke alternativene helt riktig da. Kanskje jeg valgte å ta det mest romantiske svaret fordi jeg håper at han skal være slik...

Gjest Anonymous
Skrevet

Min ble også the saint, en keeper. Javisst er han en å beholde... jeg vet jo det.

Noen SAINT er han uansett ikke. Stort sett ikke så veldig romantsik, men overrasker innimellom, og det er egentlig passe for meg :)

Skrevet

Gutter er vel generellt ikke super romantiske, så da er det ikke MULIG å få alle a'er, sikkert derfor han ble Saint. ;)

Gjest kenneth
Skrevet
http://www.newwoman.co.uk/love_life/

Så trykker du på ECHO promotion, og tar testen der...

Jeg ble litt oppgitt når jeg klikket meg gjennom testen.

Har man masse penger og en maskin som spytter ut dyre ("random") forslag på kommando, ligger man bra an til å score bra på denne testen.

"Weekend abroad", "champagne", "expensive clothes".

Hallo, ringer det noen overfladiske bjeller her? (Hvem har laget denne testen? Carrie Bradshaw?)

Og, "å tilby kjæresten vin og sjokolade til hennes venn"-alternativet ble vel bare for dumt.

Det eneste A-alternativet som jeg går god for, er på siste spørsmålet, hvor man faktisk ikke vektlegger grunker.

(For øvrig er jeg enig i at man bør bestrebe seg for å ligge over nivå C...)

Skrevet

Jeg ble litt oppgitt når jeg klikket meg gjennom testen.

Har man masse penger og en maskin som spytter ut dyre ("random") forslag på kommando, ligger man bra an til å score bra på denne testen.

"Weekend abroad", "champagne", "expensive clothes".

Hallo, ringer det noen overfladiske bjeller her? (Hvem har laget denne testen? Carrie Bradshaw?)

Og, "å tilby kjæresten vin og sjokolade til hennes venn"-alternativet ble vel bare for dumt.

Det eneste A-alternativet som jeg går god for, er på siste spørsmålet, hvor man faktisk ikke vektlegger grunker.

(For øvrig er jeg enig i at man bør bestrebe seg for å ligge over nivå C...)

:ler::ler: Du har rett i det. Testen var kanskje litt for beregnet på rike gutter :wink:

Men poenget er vel mer, om gutten VILLE gjort de tingene, OM han hadde penger.. :)

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg svarte B på alle, selv om jeg ikke syntes at han er så flink en gang. Men det var det eneste alternativet som passet....

Pam

Gjest kenneth
Skrevet

:ler::ler: Du har rett i det. Testen var kanskje litt for beregnet på rike gutter :wink:

Men poenget er vel mer, om gutten VILLE gjort de tingene, OM han hadde penger.. :)

Joda, men jeg synes ofte de materielle løsningene er litt vel "billige". Men, vi er vel sannsynligvis ikke så uenige. Det er vel tanken + vise initiativ som er det viktigste. Jeg innbiller meg vel at det jenter savner, er mer oppmerksomhet og ekte engasjement, fremfor det å få dyre utenlandsreieser eller diamantringer. (Selv om reiser ikke er å forakte, bevares!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...