Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på date i helga med en fra Tinder, og har ikke datet så veldig mye tidligere. Så jeg er ikke så veldig god på hva man skal si og ikke si, gjøre og ikke gjøre osv. Vi er begge rundt 30-års alder, og begge har sagt at vi er interessert i noe seriøst.

Jeg trenger egentlig bare noen gode råd om hvordan man skal forholde seg på en første date, og hva man skal ha på seg osv... Noen som har noen generelle råd? 

Tar veldig gjerne imot råd fra menn som har datet litt selv :)  (jeg er dame, men greit å se det fra menns synspunkt) 

Anonymkode: 5fcdb...a8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer av seg selv :)

Mitt beste tips er å starte med det overfladiske som hvor (i byen) bor, om de er oppvokst der, hva slags interesser de har, evn hva de jobber med. Men å ikke glemme de spørsmålene som faktisk er vesentlig, som om han er ute etter kjæreste eller tar det som det kommer (tar det som det kommer betyr nei men later som for å få sex), om hvordan hverdagen og prioriteringene hans er, om han har tid og rom til kjæreste (om han svarer han er ute etter kjæreste, for mange ønsker det, men har ikke livet til å være et godt kjæresteemne selv), om hvor han ser for seg å være i livet om 5 år (flytte? barn? gifte seg?), osv

Anonymkode: 229b7...05f

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av og kos deg. Prøv å være naturlig. Vær ærlig, ikke bygg en stor fasade. Vær deg selv, og vær med på å dele øyeblikket med ham. Det er ingenting å være redd for.

Hilsen mann 28, som har vært på en del Tinderdater

Anonymkode: 68a76...c5c

AnonymBruker
Skrevet

slapp av :)

Anonymkode: fc9af...383

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...