AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Hei! Jeg lasta ned en hårapp for morro skyld i kveld. Skulle prøve gratis i tre dager. Jeg angrer, og nå finner jeg ikke ut hvor jeg sier opp abonnementet. Tok bilde av at jeg godkjente, og der står det at jeg kan avslutte abonnementet i innstillinger. Men jeg finner ikke avsluttknappen. Hjelp Anonymkode: 70384...a05
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 Jeg har samme problem på en app som heter Starmaker som en av barna har. Startet et abonnement som koster 33 kr i mnd og finner ingen steder å avsluttet det. Grem. Vurderer å sperre kortet mitt men vet ikke om det hjelper? Anonymkode: 862b4...055
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har samme problem på en app som heter Starmaker som en av barna har. Startet et abonnement som koster 33 kr i mnd og finner ingen steder å avsluttet det. Grem. Vurderer å sperre kortet mitt men vet ikke om det hjelper? Anonymkode: 862b4...055 Du må kontakte de som har laget det, og oppgi kontoinformasjonen og be om at de kan avslutte. (Det står inne på FAQ som var enkelt å Google seg frem til).
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har samme problem på en app som heter Starmaker som en av barna har. Startet et abonnement som koster 33 kr i mnd og finner ingen steder å avsluttet det. Grem. Vurderer å sperre kortet mitt men vet ikke om det hjelper? Anonymkode: 862b4...055 innstillinger --> iTunes og App Store --> apple id (logge deg inn) --> abonnementer Hvis du har andorid, google it! Avslutte abonnement android Anonymkode: 9d8c5...916
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå