Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er klart mange ting fører oss til noen, og med noen opplever vi bedre kommunikasjon enn andre, så hvordan valgte du ut dine venner? og hvordan startet det?

Når stoppet du opp ved å si til deg selv dette blir feil, det er ikke disse jeg skal være med. Hvor dro din retning da? 

har du måtte flytte for å komme i nærkontakt av den du er og få venner som matcher deg?

Anonymkode: 3492a...81d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gikk i barnehagen med 2 og har kjent dem hele livet, ble kjent med 3 andre i 16 års alderen gjennom videregående. Har hatt et nært vennskap til disse hele livet. Ingenting verken jeg eller de kan gjøre for å ødelegge disse vennskapene.

Anonymkode: b28da...03d

AnonymBruker
Skrevet

Har fortsatt en kjernegjeng fra barneskolen. Denne har vokst da alle jentene har fått inn nye "medlemmer" fra ungdomsskole, vgs og nå høyskole/uni.  

Anonymkode: e9e52...56c

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen venner, jeg :( 

Anonymkode: 3e981...dde

AnonymBruker
Skrevet

Hjemme, gjennom skole og hobbier. Senere gjennom en jobb jeg hadde, som lot meg bo i flere forskjellige land. Nå har jeg flyttet hjem igjen, har fått nye venner gjennom jobb. Men, det mest imponerende er de vennene jeg har hatt siden barndommen, som fortsatt er der, uansett hvor lenge jeg er borte.

Anonymkode: fc22b...be9

AnonymBruker
Skrevet

Mine nærmeste traff jeg på barneskolen og videregående. Har heldigvis klart å holde kontakten opp igjennom årene. Så har jeg funnet venner på høyskole og universitet :) Hvem som har tatt initiativet til bekjentskapet, eller om det har gått litt automatisk, er litt forskjellig fra person til person. 

Anonymkode: 927b9...b7e

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen venner, jeg :( 

Anonymkode: 3e981...dde

:klem: De finnes. Finn ut hvem du har lik interesse med?

Anonymkode: 37c97...4ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bygger nettverk hver dag.

Venner du fikk i barndommen fikk du jo utvalgt til deg selv, ja.

F.eks. barndomsvenner via felles foreldres bekjentskap.

Venner fra skole ble du også tilfeldigvis tildelt samme klasse med, - du valgte de ikke selv.

Nå når jeg er voksen er jeg glad for å kunne finne aktiviteter (oppsøke bevisst) og bygge nettverk, ja.

Anonymkode: c7435...fa0

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bygger nettverk hver dag.

Venner du fikk i barndommen fikk du jo utvalgt til deg selv, ja.

F.eks. barndomsvenner via felles foreldres bekjentskap.

Venner fra skole ble du også tilfeldigvis tildelt samme klasse med, - du valgte de ikke selv.

Nå når jeg er voksen er jeg glad for å kunne finne aktiviteter (oppsøke bevisst) og bygge nettverk, ja.

Anonymkode: c7435...fa0

så sant så sant. Takk for det du deler.

TS

Anonymkode: 3492a...81d

Skrevet

Mine 4 beste venner, er barndomsvenner jeg er vokst opp sammen med. Andre venner har kommet til etter jeg begynte å jobbe.

Skrevet

Min bestevenninne er også barndomsvenninne, ellers har jeg blitt kjent med andre venninner via ulike organisasjoner eller lignende. Som regel har vi blitt venninner fordi vi har funnet en gode tone og hatt mye å snakke om - felles verdier, interesser osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...